Coins.game Omdömen 

245
•
TrustScore 2 av 5

1,9

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I will be reporting this site as they took and paid out winnings for a month no issues. Seemed great, I put about 4k USD in then I actually won once and triggered a verification. They clos... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Casino is just a paravan for money laundering operation they run to launder money they are making selling drugs in live chat. Case already filed with interpol

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

This project is a 100% scam. They charged me $400 and blocked my account, accusing me of fraud—even though I was simply playing slots using my own deposit. Don't deposit a single cent here!!!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Good experience, deposits credited quickly, payouts very fast. My ID: 2875251 I deposited an estimated 20 thousand USD, I withdrew a slightly higher amount, all in several transactions, there was... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation


Kontaktuppgifter

  • Hamchako, Mutsamudu, Autonomous Island of Anjouan, Komorerna

  • coins.game

Viktig information

1,9

Dålig

TrustScore 2 av 5

245 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 91 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

1,9

Alla omdömen

(245)

52 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Blocked account without explanation

After my experience on the platform, I noticed several points that were unclear or unfair to me as a new user. I deposited between $10 and $15 every day for about 7 days, and I was playing regularly without any intention of abusing bonuses or violating any rules.
When I first logged into my account, I was surprised to see various offers, gifts, and chat discounts, some of which I also received by email. I also saw daily trials and high-value test offers, which made me believe these bonuses were part of the platform’s normal experience.
However, after receiving my very first free gift, my account was immediately restricted, and I was informed that I was a "Bonus Hunter," even though this is my first week and I do not fully know all the rules. I contacted support to understand what happened, but they told me that the bot made this decision and that they could not see anything unusual. They asked me to speak to the bot, which did not provide any clear explanation.
In my opinion, the platform should simply restrict certain offers or bonuses if there are any concerns, instead of limiting or closing the entire account. Now I am genuinely afraid to make any further deposits because I don’t want my account to be closed and my money taken without a proper reason.
While reading the platform’s policy, I also noticed that they reserve the right to close an account without warning or explanation, which feels unsafe and could be considered a form of unfair or deceptive practice, especially for new users who are not fully aware of all the rules.
Honestly, the experience did not feel fair, and I hope the team reconsiders how new users are treated and provides clearer communication instead of relying completely on automated decisions without proper human support.

28 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Coins.game

Svar från Coins.game

Hello.

We would like to clarify that the account was not blocked. The restriction applied only to bonuses.

After reviewing the account activity, signs of improper use of bonus offers were identified, which is why the bonus functionality was restricted. At the same time, you can still use your account, play, and use your main balance without restrictions from the bonus system.

Best regards,
Coins.Game Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Probably the worst casino of all…

Probably the worst casino of all casinos games fully rigged they are not random generated everything is rigged in this trap whole
Weak bonuses and weak winings
You spend more then you win

23 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Coins.game

Svar från Coins.game

Hello.

We are sorry to hear that you feel this way. However, we cannot agree with the claim that the games are “rigged” or that the results are not random.

It is important to understand that gambling always involves risk, and winnings can never be guaranteed. The outcome of each gaming session depends on the mechanics of the specific game and luck, so losing periods may unfortunately also occur.

If you have a specific case, bet, or gaming session you would like us to review, please contact our support team. We will be able to check the information related to your account and provide a response through the proper support channels.

Best regards,
Coins.Game Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Scammers and robbers. Avoid at all cost!

Atrocius, stay away, scammers, robbers. Even robbed me of my original deposit, imagine the impudence. Just skip this website whenever it comes accross - it makes up false accusations and sends a template answer when asked why did they robbed you. The answer on Trustpilot is also completely useless - they send you to their website to ask and they once again answer with the template answer. Absolutely atrocious.

7 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Coins.game

Svar från Coins.game

Hello,

We cannot agree with your description of the situation. Coins.Game does not “take” users’ funds or make decisions without grounds. Any restrictions, reviews, or balance-related actions are carried out only after an internal assessment based on account data, transaction history, platform rules, and security requirements.

We understand that such a situation may be frustrating; however, a public review does not allow us to disclose account-specific details or the results of a review. If you believe the decision was made in error, please contact our support team with your account details and ticket number.

Without specific account details, we cannot comment on an individual case publicly, but we strongly reject accusations of fraud or unlawful withholding of funds.

Sincerely,
Coins.Game Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Scame coins game casino

Now I see that in response to my review you said to contact you if I have any questions and you said that I objected to it, so I'll ask this question again. Please send me the list of games that i played after you refunded my money, with the correct details, that is, the date and time of the game. If you don't do this and avoid it, believe me, I will prove your fraud to everyone.

20 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Coins.game

Svar från Coins.game

Hello.

We have already provided our comment regarding this situation and cannot agree with your accusations. All gaming sessions, balance transactions, and account activities are recorded by the platform’s internal systems and are taken into account when reviewing such cases.

Requests of this nature are not handled through public reviews. If you require additional information regarding your account, we recommend submitting an official request to the support team, where your inquiry can be reviewed in the established manner.

Best regards,
Coins.Game Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

They lie and wont give you ypur earning…

They lie and wont give you ypur earning ! Dont play this casino its a scam.!!!

20 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Coins.game

Svar från Coins.game

Hello.

We are sorry that you have such a negative opinion. We strongly disagree with these accusations.

All financial transactions and reviews on the platform are carried out in accordance with the established rules and internal procedures. If a user has a disputed situation, it is reviewed based on system data and transaction history.

If you have a specific question regarding your account, we recommend contacting our support team for a detailed review.

Best regards,
Coins.Game Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I turned my $30 deposit into $32,800 by…

I turned my $30 deposit into $32,800 by playing only roulette on this site. I have screenshots of every single transaction as proof. The site paid out my previous withdrawals, but when I requested the $32,800 withdrawal, they rejected it and blocked me everywhere. They accused me of multiple users accessing from the same IP, but in reality my wife was playing from her own account. I have never used any bonuses. There has been no resolution despite sending multiple emails.

1 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Coins.game

Svar från Coins.game

Hello.

We are sorry that you have formed such an opinion about the situation. However, we cannot agree with the way it has been presented.

In cases where a review identifies circumstances indicating a possible violation of the platform’s rules, the account is subject to additional examination in accordance with internal security procedures. Such checks are carried out regardless of whether bonuses were used, and may include issues related to the use of multiple accounts, matching technical data, and other activity requiring review.

All requests are reviewed in the established manner, and any decision is made based on system data and the results of the review, not on separate statements or assumptions.

Best regards,
Coins.Game Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Roban con toda la impunidad del mundo

Es una estafa tremenda y yo soy un imbécil.
No conforme que me robaron una , dos veces, volví a depositar una tercera vez . La tercera vez saqué print de pantalla del proveedor de pago , print en mi billetera virtual al momento del ok de la transferencia y el comprobante. Todos la malditos datos que verificaban la veracidad de mi transferencia y aún así se me reían . Me robaron de la peor manera

27 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Coins.game

Svar från Coins.game

Hello.

We are sincerely sorry that you were left with this impression and that the situation caused you so many negative emotions. We take all reports related to deposits and transfers very seriously.

If the payment was indeed sent successfully but was not credited, such a case requires a detailed review of all technical data: the time of the transaction, the amount, the payment method, the status on the payment provider’s side, and the internal processing status on our side. Screenshots and confirmations may assist in the review, but the final decision is always made based on the reconciliation of the transaction data.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

3 months, 3 different excuses, CA$222K seized, zero replies

It's been over 3 months since Coins.Game closed my account. They have not replied to a single one of my nearly 10 emails. Complete radio silence.

And guess what — they changed their excuse AGAIN. This is now the third different reason they've come up with.

First it was KYC failure. Then it was "impossible wagers." Now, 3 months later, they're saying I violated their rules because I used the lobby feature in Pragmatic Play Live Blackjack to switch tables. That's it. That's the reason.

Anyone who has ever played PP Live Blackjack knows there's a lobby button right there in the interface. Switching tables is one of the most basic, normal things a player can do. I'm definitely not the only one who's done it. The idea that this justifies seizing a player's entire balance is laughable.

And here's the kicker — some of my blackjack sessions were played in their own officially recommended rooms. They even had my winning celebrations displayed on their homepage at one point. But now suddenly all of it is a problem?

They seized CA$222,000. Everything. Blackjack winnings, slot winnings including a max win on Sugar Rush 1000, and even my personal deposits. None of this should have been taken.

I took this case to Casino Guru, who reviewed everything and ruled completely in my favor. They found the casino had no valid reason to take my money. Their assessment was that Coins.Game was trying to blame their own shortcomings on the player. The casino refused to pay, so Guru penalized them with 318,000 black points. Their safety rating is now 1.2 — one of the lowest I've ever seen.

Please be very careful with this casino. If you win big, don't expect to see your money.

10 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Coins.game

Svar från Coins.game

Hello.
We've already provided a comprehensive explanation regarding your case in your complaints.
Unfortunately, we have nothing more to add.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Have been using this website for a few…

Have been using this website for a few years now. Obviously lost more than that I won and now suddenly after trying to withdraw my money they're asking me to verify myself. This doesn't make any sense at all as previously I was able to withdraw without any problem.

Because their system won't allow me to add my middle name myself, i had to send them an e-mail with a pic of my ID-card. They didn't allow me to partly remove my social number which makes all of this even more rediculous.

New players I strongly advice you to find a better site. The interface is mediocre and other sites offer alot more games. They also charge 3 EUR + 3% on top of the total amount you are trying to withdraw, never seen this on any website.

The only reason why I am giving 2 stars instead of 1 star is the pace of which their customer support is available. They are friendly and stay professional but they aren't of any help. A pitty.

20 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Coins.game

Svar från Coins.game

Hello!

Thank you for sharing your experience — we are truly sorry that the withdrawal process caused you frustration.

**Why we requested verification now, even though withdrawals worked before.**
Identity verification may be required not only at registration, but also in certain situations: when profile details are changed, when withdrawing to a new method/bank, when certain thresholds are exceeded, or when our security systems and/or KYC/AML requirements are triggered. This is why verification can sometimes be requested at the withdrawal stage, even if previous withdrawals were processed without additional checks.

**Regarding the middle name/second name and sending ID by email.**
We understand it’s inconvenient when you can’t add a middle name manually. We will pass this on to our product team as an improvement.
As for the personal ID number: if support asked for the document without partially masking it, this is typically because the document must be fully readable and suitable for authenticity verification. At the same time, your data is not used “however” — it is processed strictly for verification purposes and in accordance with personal data storage and protection requirements.

**About support.**
Thank you for the kind words about our support team. We’re sorry that in your case we couldn’t bring the situation to a quick resolution — this is not the experience we aim to provide.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Self excluded permanent and they reopened it

I'm a real user of this casino I had a gambling issue so I asked my account to be closed and banned permanently, months later I tried to reopen it and they opened the account for me and allowed me to lose more money.

As soon as I started winning they closed my account and said that they legally had to close it

They refused to refund any of my losses and also refused to withdraw the money I had in my account that I had won!

Avoid these con men at all costs play somewhere else

18 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Coins.game

Svar från Coins.game

Hello,

We are truly sorry that you have come away with this impression, and thank you for describing the situation — we take Responsible Gambling requests extremely seriously.

Self-exclusion / permanent closure. If your account was indeed placed under a confirmed permanent self-exclusion, access to play should not be reinstated “upon request.” Reinstatement is only possible in cases where there was no confirmed permanent self-exclusion previously (for example, there was a temporary block/pause, or a closure request that was not completed through the required confirmation procedure).

Why the account may have been closed again. A repeated restriction can occur due to legal and compliance requirements (Responsible Gambling, KYC/AML, security, and verification of the account owner). This is not connected to whether a player “started winning,” but rather to the fact that, during a review, the system must restrict access until mandatory checks are completed.

Withdrawals and remaining balance. We do not withhold legitimate winnings. However, withdrawals may be temporarily unavailable if identity/payment method verification is required or if there are restrictions mandated by the rules and applicable law. In such cases, funds are processed according to the procedure once the required checks have been completed.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Am I the only one experiencing that the…

Am I the only one experiencing that the website is down?

Every time I enter the app, it says 'error 1000...'.

Can someone from the company explain what is going on?

I want my money back also.

8 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Coins.game

Svar från Coins.game

Hello.

Error 1000 usually means that the website/app is temporarily unavailable for some users due to technical maintenance, high load, or network restrictions (including those on the provider/region side).

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Multiple supports leading into misinformation and the deletion of my account.

I have been told that my account was blocked since the documents I have sent does not match the information given in my profile. I have stated that I myself would like a request of change in my profile by Planton and Daria through support yet I have been told of by Alexey that:

In accordance with clause 6.1.1 of the Terms of Use, the account shall be closed and winnings shall be forfeited:

6.1.1 After uploading documents and providing information, our team requires up to 48 hours to verify your account. If verification is unsuccessful, we reserve the right to close the account and void all winnings.

Yet I have specifically asked support that I myself have made multiple errors upon signing up which voided me from using coins.game entirely.

My problem is that all 3 operators did not mention that: I will be at fault for giving false information yet I have specifically request a change of information in my profile before verifying through sumsub, The policy didnt state that all changes are final upon the creating my page, and finally I have been ignored after exercising my right of privacy and all data given must be deleted.

I want to point out that: I did not self exclude myself in the site. Did not use vpns as a pass around. I did not abuse any slots or bonuses given to me. My total winnings tha I myself have been saving up which is around 160 USD so I can pay my concurrent debt after being hospitalize. I did not threaten any staff before being an active user.

I have told myself that this site will help me yet it showed me how loopholes and of as such are used against you.

I will be forwarding my experience to our national online games regulator PAGCOR to dismiss this site entirely within the Philippines network.

Dwgen lvl 21

4 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Coins.game

Svar från Coins.game

Hello,

We are truly sorry that you were left with a negative impression, however we are required to act strictly within the framework of our security rules and verification procedures.

Based on the results of the review, the following was established:

Mismatch between profile information and the submitted documents.
During KYC/verification, the details provided in the account (personal information) must match the details in the official documents. In your case, the review identified discrepancies, which is why the verification could not be successfully completed.

Signs of multi-accounting / linked accounts.
In addition, our risk-control systems detected indications of using multiple accounts and/or links between accounts, which is a direct violation of the platform’s rules. Such restrictions apply regardless of the account balance amount and regardless of whether any bonuses were used.

We understand that you contacted support requesting to change your profile details. However, changing personal data “upon request” cannot be carried out if discrepancies/risks have already been identified or if there are signs of multi-accounting—this is a standard requirement under KYC/AML and anti-fraud policies. In such cases, the account is subject to closure, and funds/winnings may be voided in accordance with Clause 6.1.1 of the Terms of Use.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Scam

Scam , uważajcie bo to kacapskie śmiecie ! Daj tylko sobie wygrać ! Fake loterię ! Nie polecam !! I przeszczegam was ludzie !!

3 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Coins.game

Svar från Coins.game

Hello.

We’re sorry that you’ve had such a negative experience. However, please note that insults and hate speech based on nationality are unacceptable — let’s keep the conversation respectful so we can genuinely help.

Coins.Game does not run “fake” lotteries and does not “let only itself win.” Game and draw outcomes are generated according to established rules, and in the case of provider games, they are determined on the providers’ side, using certified randomization mechanisms and standard fairness checks.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Again they are stopping my withdrawal i…

Again they are stopping my withdrawal i using my first since 2years account again scamming

1 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Coins.game

Svar från Coins.game

Hello.

I understand your frustration about your withdrawal being stopped again. However, it’s important to clarify: we are not “scamming” — during withdrawals, mandatory security checks may sometimes be triggered (KYC/AML, risk controls, identity and payment verification, linked-account checks, etc.). These checks can affect even long-used accounts.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Scammers and even after so much time spent

Scammers! I have played here a while but this is ridiculous. I have pictures to prove I won a mega jackpot on a slots game and if you read the transcript between myself and their staff, they retold me the mega jackpot rules, relayed the information from my winning spin that was in my gaming history and then said that I would NOT receive my payout because the trigger for the game is different from what the reels display.
Which sounds like a major scam to me

21 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Coins.game

Svar från Coins.game

Hello!
We’re very sorry to hear about your situation and that you’re left dissatisfied. We take all payout complaints very seriously and are always ready to investigate the details.
To help us assist you, please send a detailed description of the issue, screenshots of the mega jackpot win, your game history, and the full chat transcript with our support team to public@coins.game.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Das Plattform hat eine der schlechte…

Das Plattform hat eine der schlechte Auszahlquotte wo ich bis jetzt gespielt habe
Ich habe fast 30 mal eingezahlt und nicht mal 100 oder 200 Fach gewonnen habe
Das Platform hebt jede Spielrunden ab
Und ist eine der gefährlichste Platform
Ich bitte das Manager von das Platform das mein spielkonto für immer sperren ohne die Möglichkeit das ich hier jegendwann spielen darf

20 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Coins.game

Svar från Coins.game

Hello! Thank you for your review.

We can see that you have already activated permanent self-exclusion — your account has been blocked on a permanent basis, with no possibility of reopening, as you requested.

Regarding game fairness: results are generated by certified providers using an RNG, and the platform cannot “manipulate” the outcomes of rounds. Nevertheless, we’re sorry that your gaming experience was negative.

Coins.Game Support Team.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

O Grande diferencial da Coins são os…

O Grande diferencial da Coins são os Bonus oferecidos, muitos sem deposito, porem com rollover, que concordo, afinal, dinheiro gratis é sinonimo de desconfiança. Sempre Corretos, todos os problemas que tive foram solucionados e os saques raras vezes foram dificultosos. Já tenho um Nivel alto de VIP e isso é melhor ainda pois tenho outros beneficios por isto. Ass: Utty

11 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Coins.game

Svar från Coins.game

Hello, Utty!

Thank you for your review and for describing your experience in such detail. We’re glad the bonuses and the VIP program have truly brought you noticeable benefits, and that any issues were resolved quickly and correctly.

You’ve absolutely pointed out an important detail: no-deposit bonuses almost always come with wagering/rollover requirements — this is a standard condition that helps keep the rules fair and protects against abuse. We do our best to make wagering requirements transparent and clearly visible in the terms in advance.

A special thank you as well for your feedback on withdrawals — we’re constantly working to ensure payouts are as smooth and reliable as possible, without unnecessary complications.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Totally fake scammers fake fake…

Totally fake scammers fake fake everybody take care of this scammers when u deposit ok when u want withdrawal they will ask you for kyc than after one day block you account totally scammed platform

12 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Coins.game

Svar från Coins.game

Hello! We’re sorry that you feel this way.

Coins.Game is not a “scam platform” and we do not block accounts without a valid reason. Identity verification (KYC) is a standard security and compliance procedure used to protect accounts and prevent fraud. A deposit does not guarantee an automatic withdrawal: in some cases, withdrawals may be temporarily suspended until verification is completed or if a violation of the rules is detected.

Coins.Game Support Team.

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Hello

Hello, I'm writing to the customers of this casino because I need help. Can this casino be fully trusted? I have $22,000 in winnings. To verify my account, I need to deposit $100. Does anyone know if I deposit $100 for verification and will be able to withdraw the $22,000 I won with non-essential funds?

5 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Coins.game

Svar från Coins.game

Hello! Thank you for reaching out — we understand your concern.

At our casino, verification (KYC) does not require any deposits or payments. We do not ask you to transfer $100 “to confirm your identity” — this is a typical sign of мошеннических schemes on third-party websites or in fake chats.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Coins.game: $700,000 Wagered, $33,000 Lost, Sub‑2% "VIP" Kickbacks, Many‑Sigma RTP Anomalies, and a Casino That Hides Your History and Blames the Developers

Coins.game is not just mathematically abusive; it is institutionally irresponsible. After taking over $700,000 in action from a high‑volume player, producing a many‑sigma negative deviation from any honest 95–97% RTP model, and returning less than 2% of that volume in "VIP rewards," their official response to a detailed RTP analysis was essentially: "We don't set RTP, we don't run the games, talk to the providers." That is not support; it is an operator disowning the very outcomes it profits from.

Here is the exact reply they sent to a multi‑hundred‑thousand‑spin RTP breakdown:
"Hell [sic] [Sucker]
Thank you for sending your calculations, but unfortunately, this isn't something we can handle.
The casino does not set the RTP of slots and does not process game rounds on its servers.
All calculations are done on the side of the game developers, so we cannot comment on your calculations or their accuracy.
If you want accurate information, it's best to contact the game developers directly – they will be able to provide all the data and explanations."
They took $700k in bets, kept $33k in net losses, and when confronted with the math, their position is: "We can't handle this, we didn't do it, go chase the devs." That is about as damning a self‑indictment as you will ever see from a casino.
Financial and VIP Math

From their own VIP staff and the VIP panel:
• Total wagered: a little over $700,000
• Net loss: about $33,000
• Total bonuses credited (their claim): about $13,000
• VIP panel snapshot: $651,574.91 wagered, $4,878.85 in bonuses
They market this as "39.4% of your losses." That sounds decent until you translate it into the only metric that matters: percentage of total wagering volume.
Two concrete ratios:

Using their $13,000 claim: 13,000/700,000≈0.0186⇒1.86% of total volume.
Using the panel snapshot: 4,878.85/651,574.91≈0.0075⇒0.75% of total volume.
So, after more than $700k wagered, the lifetime VIP "return" is between 0.75% and 1.86% of coin‑in, which is one to two cents in comp value for every dollar wagered, in exchange for walking away $33,000 poorer. Coins is trying to sell the idea that sprinkling $13k over months of churn proves a "most rewarding" VIP system; it does not.
Against industry benchmarks:
Land‑based casinos commonly target 20–40% of theoretical loss as comps for strong play, which usually translates into several percent of coin‑in.
Serious online/crypto operators stack rakeback, cashback, weekly/monthly offers, level‑ups, reloads, and host comps so that high‑volume players effectively see multiple percent of volume back.
By those standards, Coins.game's sub‑2% effective return on $700k of volume is an extreme low‑end outlier, not a "generous" VIP structure.

RTP and Variance: Why This Isn't "Just Unlucky"
Coins.game's support line is "sorry luck hasn't been on your side" and "we won't try to explain randomness." In plain terms, they do not want anyone to put their numbers into the same stochastic framework casinos themselves use to predict hold and theoretical win.
Here is the model they want you to forget:

Each spin on a game g is a random variable X_(g,i) (net return per unit wager), with expected value μ_g≈〖"RTP" 〗_g∈[0.95,0.97] and variance σ_g^2.
Total spins across all games are N=∑_g▒  n_g, with N in the 5×10^5 to 10^6 range for this dataset.
The blended RTP is μ_"agg" =∑_g▒  n_g/N μ_g, and the blended variance is σ_"agg" ^2=∑_g▒  n_g/N(σ_g^2+(μ_g-μ_"agg" )^2).
The empirical RTP is μ ̂_N=1/N ∑_g▒  ∑_(i=1)^(n_g)▒  X_(g,i).

By the law of large numbers and the central limit theorem, once N is in the hundreds of thousands, you are in the regime where μ ̂_N≈μ_"agg" ±σ_"agg" /√N. At N≈500k-1M, that standard error term is tiny, so the long‑run mean should be glued to μ_"agg" for honest 95–97% RTP games.
Yet the realized RTP here sits well below any plausible μ_"agg" and stubbornly stays there as N grows, producing a z‑score:

Z=(μ ̂_N-μ_"agg" )/(σ_"agg" /√N)

in the 6–8σ range even under extremely generous volatility assumptions. That is not "a bad run"; that is a smoking gun that the process experienced by a real player does not match the neat RTP numbers on the marketing pages.
Their "Not Our Problem" Defense
Now reread their reply:
"All calculations are done on the side of the game developers, so we cannot comment on your calculations or their accuracy."

Translation:
"We are just a storefront taking a cut of every bet; if the actual distribution of outcomes on our site looks nothing like what we advertise, that's someone else's problem."

In any serious jurisdiction, that answer would be a regulator's dream exhibit.

28 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Coins.game

Svar från Coins.game

Hello!

We’re genuinely sorry that your experience turned out to be so negative. We understand why you’re upset both by the outcome of the play and by the tone of the support response — when large amounts and long volume are involved, a person needs not a template reply, but a transparent review.

At the same time, it’s important to clarify: Coins.game does not “manipulate” results manually and does not process game rounds on its own side — game sessions, the RNG, and the stated RTP are determined by the provider of each specific game. That’s why support cannot confirm or refute your mathematical conclusions based solely on calculations from your betting history: they do not have access to the provider’s internal logs at the level that would allow them to “recalculate” RTP the way you’re requesting.

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer