Club Rattan - Furniture for Outdoor Living Omdömen 

785
•
TrustScore 4.5 av 5

4,5

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

We were able to talk to a person at the Company. We ordered the replacement Gazebo awning on line and it arrived very quickly. It was of good quality, but unfortunately did not fit. We were able to re... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I have to say I am very very happy with my bin storage in grey rattan they are very good quality and sturdy when assembled I did receive the wrong colour for my single bin storage which was quickly re... Se mer

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Great looking quality Isobella Corner suite with rise & fall table and stools. Arrived in boxes on a pallet in just a week, sooner than expected. Only slight problem was one stool and two cushions... Se mer

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

A review of two halves - Good and not so good Good ordering process and response including queries on order prompt Delivery of furniture and carrier very good Quality product very good and reason... Se mer

Företagsinformation

  1. Trädgårdsmöbler
  2. också i
  3. Grillplats
  4. Mattförsäljare
  5. Möbeltillverkare
  6. Trädgård
  7. Utemöbler

Skrivet av företaget

Did you buy your house because of the great garden, but never use it? Invest in a comfortable Club Rattan Garden set and finally enjoy your outdoor space! Surely, this will be the Summer of barbecue parties, endless lazy afternoons and a cocktail... or two. With our great selection of Garden Sets, Umbrellas, Barbecues and Rugs, you have found your one stop shop Outdoor Entertainment! We love living outside, so we make our premium quality rattan furniture comfortable and durable. The dimensions are generous and the cushions are thick and comfortable. Most of our furniture gets delivered to you fully assembled, but some need a little bit of "putting together". (This will earn you that cold drink though, wink, wink!) Don't forget to complement your new garden set with a fancy umbrella to give you enough shade on a sunny day. Add an outdoor rug too, to finish that ultimate outdoor living look.


Kontaktuppgifter

4,5

Utmärkt

TrustScore 4.5 av 5

785 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 77 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,5

Alla omdömen

(785)

110 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fantastic customer service

Brought my garden set in 2022 and it’s still looking brand new, my dog decided to attack one of the cushions so I emailed asking for a replacement and had one sent out straight away! Fantastic customer service! Thank you would recommend your furniture to everyone

30 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Harmony Range Sun Loungers

UPDATE 21/7/26

Ordered Harmony Range Sun Loungers on 22/6/26.
And this where it all went wrong.
Delivery stated 3-9 working days.
30/6 emailed to ask when delivery would be made
2/7 company replied saying there was error with my order and would be dispatched this week.
Never arrived.
4/7;told order will be dispatched this week.
Never dispatched.

7/7 emailed to ask where order was.
7/7 email from company to now say there was a mistake with your order and won't be dispatched until 9/7
I was told it would be sent on a next day delivery.
It wasn't it was sent on 2 day service.
I received the delivery on Saturday 11 July.
Opened the box to find I had received the wrong order.
I received the Isobella range Sun Loungers!!
13/7 emailed company to say they had sent the wrong order, I offered for them to collect the order or offer me a discount to keep the incorrect Loungers.
They offered £80, I replied and said that I would be looking for £100.
14/7 emailed twice to ask for a response, but no reply.
Also phoned numerous times from initial order to delivery, but no one ever answers or returns calls.
Please can someone respond to my latest email.

*Received email offering the £100 credit.
Customer service via phone drastically needs to improve, especially when someone promises to phone you back and they dont*

11 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Club Rattan - Furniture for Outdoor Living

Svar från Club Rattan - Furniture for Outdoor Living

Dear Pete ,

We are very sorry for the inconvenience caused.

We responded to your emails throughout the process, explained the situation and agreed a £100 refund, which was processed on 17th July.

Our customer support is provided via email, while our phone line is handled by our sales team, so we apologise if this caused any confusion.

Please let us know if there is anything further we can do.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Very positive experience with this…

Very positive experience with this company. I had bought an outdoor patio set a while ago and this year discovered mice had enjoyed the winter in the back of my cushions. I reached out to the company to get replacements and Mia couldn’t have been more helpful. Within a few days I had received 3 new cushions. Crisis avoided. Thank you

1 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great, reasonably priced furniture

Very pleased with furniture. Good quality at very reasonable prices.
The delivery service was within expected timeframe and the customer service was great. We had an email exchange due to thinking that we had some parts missing but turns out they pack like Tetris and they were with us the whole time, just hidden.
Would recommend to others

25 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ordered and paid for a Sicily corner…

Ordered and paid for a Sicily corner unit with firepit. Delivery was supposed to be 3-9 days. After a week I rang them for an update. They said they couldn't send out the order as the firepit table was damaged. They hadn't bothered to inform me that my order was on hold. When chased for several days by phone they couldn't give me any idea when a replacement firepit table would be available. Communication between admin and their warehouse is appalling. Sent 3 emails to cancel order but no reply. Managed to contact admin by phone to cancel but was told they couldn't directly cancel order and would need to speak to someone in their finance department. This whole experience has been dreadful and I would not recommend this firm. Their admin falls well below acceptable levels.

27 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 4 av 5 stjärnor

A review of two halves

A review of two halves - Good and not so good
Good ordering process and response including queries on order prompt
Delivery of furniture and carrier very good
Quality product very good and reasonable
Not so good - when pointed out some items not arrived ie covers very poor email communication and responses with no apology for delay or for waiting ages for responses
Arrived a week after main delivery but no follow up - ruined what would have been 5 star review. But looking at reviews others found this as well.

26 maj 2026
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Not worth the hassle

Bought the firepit table, first use to lower from dining to coffee table use the glass top completely shattered covering me in splinters of glass it literally went everywhere which took me an afternoon to clear up and even now still fining shards of glass. Contacted the company and got a push back immediately and basically told to go find replacement glass myself! I went back to tell them it was first use and there was clearly something not right with it and again got a push back, they were not interested at all. I informed them I would go through my credit card and that they could refund and collect and got a reply to tell me about 'my tone' and not to threaten them!! Wouldn't touch this company with a barge pole. They give false delivery dates (as you suggested in other reviews) and take no liability for when anything goes wrong.

11 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Club Rattan - Furniture for Outdoor Living

Svar från Club Rattan - Furniture for Outdoor Living

Hi Tracey, sorry for the bad experince with your shopping
Could you advice your order number please, will get it sorted for you

thanks
Alex

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Still from April order I never received…

Still from April order I never received correct sofa I ordered . Having stayed in on 3 occasions for them not to turn up to collect . They keep saying they bent over backwards to help but can’t see apart from not turning up what they did ?? They have also deleted reviews on both review sites they use so what is the point of reviews if they delete any that aren’t positive . They have no returns phone line but are quite happy to discuss a future sale !! Oh and it’s them that keep emailing me asking for review so only doing as asked but expecting this one to be deleted as well !!

24 april 2026
Logotyp för Club Rattan - Furniture for Outdoor Living

Svar från Club Rattan - Furniture for Outdoor Living

Hi Hawkins, sorry for the bad experince with your shopping, could you advice your order number, will get it sorted to you asap, thanks Alex

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Please buy with caution

Please buy with caution, they only offer a 1 year warranty - rattan furniture should last approx 10 years but if you have damage after 12 months they will suggest buying an overpriced repair kit. I paid £900 for my set, all the rattan has broken on the table where it is actually covered by glass, contacted customer service and they didn’t seem bothered at all.

15 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Club Rattan - Furniture for Outdoor Living

Svar från Club Rattan - Furniture for Outdoor Living

Hi John, sorry for the bad experince with your shopping.
Please advice your order numer and will send you free repair kit to replace the broken rattan or discount code to upgrade to an fire pit rising table if you ordered the Harmony or Isobella items.

The rattan under the glass top wears quicker for two reasons:
First, glass locks in heat, so the rattan expands in hot sun and shrinks when cool every day — this constant stretching weakens the weave.
Second, any glass items left on the table work like magnifying glasses, focusing strong sunlight to burn and damage the rattan underneath.


thanks Alex

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Isobella Range Left Hand Corner Sofa…

Isobella Range Left Hand Corner Sofa Set with Rising Table in Slate Grey Weave
Lovely set, all delivered well wrapped, so easy to assemble, only need the table top fixing. The cushions are so soft, overall a great set, really pleased with the purchase.

14 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

No response mails

No respons as yet to numerous emails re missing part delivery .paid for 2 sets anonymous received one...chat not replied to either
After several messages and an apology we have now received our second set and the quality is very good.I have upgraded to 3 stars

10 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Club Rattan - Furniture for Outdoor Living

Svar från Club Rattan - Furniture for Outdoor Living

Hi Stephen
The second one was dispatched yesterday and hope you got it soon
Sorry for the bad experince with us

thanks
Alex

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Good quality rain covers

Very good quality replacement covers that fit my set really well. Delivered within a few days and kept well informed about delivery status.

27 maj 2026

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer