CLIPOP.EU Omdömen 

13
•
TrustScore 3.5 av 5

3,7

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Företagsinformation

  1. Möbelaffär

Skrivet av företaget

Welcome to CLIPOP Clipop Furniture: Design for a Cosy-Effective Life. With over 6 years in the furniture business, CLIPOP Furniture has assembled an imaginative collection targeting style-conscious buyers. Blending contemporary styles, modern lines, and comfortable appeal, from home to office, you can find any furniture you want here.


Kontaktuppgifter

3,7

Medel

TrustScore 3.5 av 5

13 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 66 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 24 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,7

Alla omdömen

(13)

12 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme

Vi kontrollerar omdömen

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor
Logotyp för CLIPOP.EU

Svar från CLIPOP.EU

Dear Customer,

We’re very sorry that your order has not been delivered and sincerely apologise for the inconvenience and frustration this has caused.

Please rest assured that we will investigate the status of your parcels immediately and contact you by email as soon as possible to provide an update and help resolve this issue.

Thank you for your patience and understanding. We take your concerns seriously and will do our best to get this matter resolved.

Kind regards,
The CLIPOP Customer Service Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

A minha encomenda não chegou!!

A minha encomenda não chegou!!

28 augusti 2026
Logotyp för CLIPOP.EU

Svar från CLIPOP.EU

Dear Customer,

We’re truly sorry that your order has not arrived yet, and we completely understand how disappointing and frustrating this must be. We’ve checked the latest information regarding your delivery and have contacted the carrier to urge them to expedite the shipment.

Please rest assured that we’re keeping an eye on the situation and doing our best to help get your order to you as soon as possible. Thank you very much for your patience and understanding.

Kind regards,
CLIPOP Customer Service Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Order never arrived, no refund, no communication.

The order never arrived. Tracking states it was returned, however the order was never received or returned. There has been no communication / response from the seller for a refund request. This matter remains outstanding.

27 juli 2026
Logotyp för CLIPOP.EU

Svar från CLIPOP.EU

Dear Customer,

We’re very sorry to hear that your order has not arrived and that you have been waiting for a resolution.

We understand how frustrating this situation must be, and we sincerely apologise for the inconvenience caused. We have taken note of the details, and our customer service team will contact you directly by email to assist with your refund request and help resolve this matter as soon as possible.

Thank you for your patience and understanding.

Kind regards,
CLIPOP Customer Service Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Danforth Bar Stools – Excellent After-Sales Service

I’m very happy with my purchase of the Clipop Danforth bar stools. They look really stylish, are very comfortable, and look great in my kitchen. The design is modern and elegant, and I actually like them even more in person than I did in the photos. They also feel well made and fit in perfectly with the rest of the space.

One of the stools arrived with a small defect caused during transport, but I contacted customer service and they sorted it out very quickly by sending me a replacement. The service was excellent and the whole process was quick and easy.

Overall, I’m very satisfied with both the Danforth stools and the customer service. I would definitely buy them again.

28 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Contente du produit

Contente du produit, reçu en temps et heure, facile de montage.
Le seul bémol c’est sur la qualité, ça se voit que c’est made in china mais bon, on peut pas tout avoir.
J’ai bcp apprécié le fait qu’on puisse choisir la hauteur d’assise ce qui n’est pas toujours le cas et pour ma part c’était le critère premier.

30 juli 2026

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer