BRAUZZ. Omdömen 484

TrustScore 4 av 5

3,9

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ik ben al een aantal jaren betrokken bij dit bedrijf en ben nog steeds enthousiast. Geen volle kast meer vol met plastic flessen schoonmaakproducten maar een plankje met doosjes waar alles op past. Ze... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

De wasstrips zijn geweldig! Praktischer stockeerbaar dan grote flessen, relatief goedkoper voor mij. Ze ruiken fris en de was is proper. Gemakkelijk te bestellen en vlotte levering. Pas ook de wasverz... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ik hou van natuurlijke producten en zo kwam ik bij het Belgische merk Brauzz terecht. Ik gebruik momenteel de wasstrips, geurbooster voor in de was. Deze nemen we zelfs mee in onze camper, handig voo... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Als het goed loopt met je abonnement is het een prima product. Ontvang je echter een bestelling een keer niet en je gaat hier achteraan, worden je mails met vragen maar half beantwoord, krijg je fouti... Se mer

Företagsinformation

  1. Hushållsvaror

Skrivet av företaget

Bij BRAUZZ. streven wij naar een schonere wereld, letterlijk en figuurlijk, waar iedereen duurzamer leven zonder teveel inspanningen. BRAUZZ. is een one-stop shop met duurzame huishoudproducten die komaf maken met nutteloos vervoer van water en wegwerp plastic.


Kontaktuppgifter

3,9

Bra

TrustScore 4 av 5

484 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 30 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 48 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Geweldige wasstrips & wasdrogerballen

Geweldige wasstrips: ze maken goed schoon, zijn microplastic vrij & vegan.
En ook de bollen voor in de droger zijn fantastisch en doen wat ze moeten doen: verlagen de wastijd met 50%, de was wordt droger en heeft minder kreukels.
Goede ervaringen en daarom verkoop ik de producten van Brauzz ook in mijn winkel in Amsterdam: Studio Onrust, met affordable preloved pearls, voornamelijk uit Italie.

3 december 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Wasstrips: Wij hebben de wasstrips geprobeerd en…

Wij hebben de wasstrips geprobeerd en zijn heel tevreden. Het is een lekkere frisse geur en een schone was. Onze dochter kan niet elk wasproduct verdragen. Waaronder die van brauzz wel. Bij gebruik vergaat de frisse geur minder snel dan bij een ander product die ik voorheen gebruikte. Wij zijn zijn zeer tevreden met onze schone was!

27 november 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fantastische producten

Fantastische producten. Heb oa een abonnement op de wasstrips. Wast super, heel handig in gebruik (ook voor op vakantie bijv, je neemt het zo mee) en ik vind het super dat dit bedrijf zich zo inzet voor een schonere en betere wereld. Zeer zeer aan te bevelen.

1 maj 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Top!

Vlot besteld, vlot geleverd. Makkelijk in gebruik, kwaliteitsvol én milieuvriendelijk. Daarbij spaart het ook nog eens ruimte uit in de kast. Alleen maar voordelen dus.

17 november 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ik heb maanden geleden een bestelling…

Ik heb maanden geleden een bestelling geplaatst voor een soort wasmachine tabs. Er ging 20€ van de rekening maar geen bevestigingsmail, noch bestelling ontvangen. Ik heb hen ook een mail gestuurd, maar geen antwoord gekregen. Betaald op 27/09/2023

17 november 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för BRAUZZ.

Svar från BRAUZZ.

Bedankt voor jouw review!

We hebben dit even bekeken en we zien dat het ondertussen opgelost is en er een nieuwe bestelling onderweg is naar jou! Het kan helaas wel eens gebeuren dat een pakje onderweg kwijtgeraakt, maar we zoeken graag mee naar een oplossing. 😊 We hadden hieromtrent een mailtje gestuurd, maar deze is misschien in de spamfolder terechtgekomen?

Alvast onze excuses voor het ongemak. We hopen dat de bestelling snel aankomt, zodat je aan de slag kan met onze producten!

Groetjes,
Team BRAUZZ.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

ik gebruik al de wasstrips

ik gebruik al de wasstrips, de glasreiniger, allesreiniger en badkamer reiniger. ook de tabletten voor de toilet gebuik ik. Ze zijn zeer goed. Doe zo verder.

5 november 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Bestellen voelt beetje dwingend

Ik denk dat het goede producten zijn en ik wil graag het plastic verminderen. Maar ik vind het niet oké dat je steeds eerst de prijs van het product ziet bij een maandabonnement en dat je per product moet aangeven dat je (voorlopig) eenmalig iets wilt kopen. Als ik een abonnement wil, regel ik dat echt wel, het scheelt genoeg in prijs om aantrekkelijk te zijn. Maar dat daar meteen vanuit gegaan wordt en je zelf handmatig moet aangeven dat je dat niet wilt, voelt erg dwingend. Als ik niet zo gemotiveerd was om de producten te proberen, was ik gestopt met bestellen. Niet zozeer omdat het veel extra werk zou zijn, maar het voelt opdringerig.

1 november 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Beginnende gebruiker

Ik vind het goed minder plastik te gebruiken.
Gebruik het nog niet zo lang.
Het is wel iets duurder dan een gewone fles afwasmiddel, daar deed ik langer mee dan met deze fles.
Ik doe met een navulling ongeveer 1 week.
Was regelmatig met de hand ipv vaatwasser aanzetten.

31 oktober 2023
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer