Befitnow Omdömen 

48
•
TrustScore 4 av 5

4,1

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I was looking into upgrading my adjustable dumbbells to nuobell style dumbbells. BeFitNow had the best quality version of a similar model for a much better price. When I wanted to order the 15-90lbs s... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

May,26,2026 I ordered the relentless trainer at the end of March and received the unit somewhere around the end of April. I was a little apprehensive about paying as much as I did for the unit, howe... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

From start to finish everyone we dealt with was fantastic and helpful Answered all questions in a timely manner Mr Monster is everything we hoped it would be and installation was not to bad. Would... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Purchased Mr. Monster along with bench, upgraded weight stacks, barbell, and weight plates. Delivery was prompt (had a couple of missing items which were addressed). Assembly was straightforward but... Se mer

Företagsinformation

Skrivet av företaget

We welcome all feedback and believe transparency matters. That said, customer review behavior varies by platform. Many of our satisfied customers choose to share their experiences on Google, where reviews are tied to verified locations and real-world interactions. Platforms like Trustpilot are often used by customers who are actively seeking a place to voice unresolved concerns. For a more balanced view of our brand, products, and long-term customer relationships, we encourage prospective customers to also review our Google reviews and speak directly with our team.


Kontaktuppgifter

4,1

Bra

TrustScore 4 av 5

48 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 20 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis efter mer än 1 månad

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,1

Alla omdömen

(48)

32 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Absolutely no complaints

I ordered a massage chair. Absolutely great price for the quality of the chair. Fast FREE SHIPPING with no damage to the chair. My shopping experience with this company was excellent.

11 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

We ordered the Mr monster place paid…

We ordered the Mr monster place paid for delivery and install.

Delivery and install:
5 stars they were on time, professional and all around super nice guys. They noticed something was missing and immediately put In an order to fix it.

Customer service:
5 stars every time I called they were super helpful and solution focused

Product:
10 stars out of 5! We love our new machine. It's everything we wanted in a home gym and the quality is spectacular. We will be letting everyone know where to buy their gym equipment from now on.

19 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Stepper Ordered and Set up

We recently purchased a Stepper. We had the guys deliver and set it up. The set it up and wiped it all down. Very polite group of guys. We will be ordering more pieces for sure.

17 september 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

DO NOT BUY!

DO NOT BUY!! The worse customer service I've ever experienced! The chair was supposed to arrive within, let's be generous, one week and when we dind't receive it, nobody informed us until I emailed a so-called customer service to ask only to be told that it till arrive in 2 months!!!!!!! Apparently sold out!! The so-called manager of customer service was very fast to respond to my emails once they took the payment, but when we decided to get full refund, after 5 emails sent I decided to call and resolve the refund over the phone!! I wouldn't be surprised if they are running a scam. Save your money and purchase something similar from a reputable seller.
UPDATED: Dear Befitnow,
Im sorry but there was no message on the product page informing the customers that the product is out of stock at the time we made the purchase. It actually said that the shippment takes between 5-7 days! The email requesting refund was never responded to at all until I phoned the customer service and stayed on the line to make sure that the refund was actually processed. We bought a similar chair from a reputable company and the customer service and delivery was fantastic and staff was superb in taking care of their customers, which is something you might look into. Thank you and good luck.

was actually processed.

30 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Befitnow

Svar från Befitnow

Hi Eca, I am sorry to hear about your experience. At the product page, we listed that the product is out of stock and on pre order. We also responded to your request for a refund within 24 hours and processed the refund as soon as you requested. Unfortunately due to very high demand in the last few years, we have trouble stocking all our items but we are working on fixing this and ensuring we have stock on all our best sellers

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Shipment was very well packed

Shipment was very well packed, uncrated and assembled in approx 2 hours. Very solid unit Love all the accessories and different exercises you can do

15 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Purchased the Kahuna

Purchased the Kahuna, everything shipped to my door within a week. 5x8 plywood box full of items and everything was there. I called to obtain some support on cable placement and received the answer I was looking for in approximately one hour as field tech called me on his day off. Handles/bars I purchased did not fit the carabiners but they are actively looking for a solution. Full marks given!

4 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Amazing company to buy from

I had not bought gym equipment online before and I searched around on every Canadian claimed website. All prices were different, quality varying. I bought a rubber weight plate set and an EZ curl bar from Befitnow. Starting small to make sure everything was good. I pre purchased the items so once they were in stock it was shipped quite quickly. Made it all across Canada in good shape and the quality is outstanding. Love the weights and love the bar. Will definitely be buying more from this company. Also the only guys who carry the named Smith machines we all love.

15 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Horrible customer service

Horrible customer service. I waited for over a week to know the status of a stairmaster purchase. I called and the woman who answered told me she was working on arrangements with shipping and that she would send me an email the next day to let me know its status. I never heard back. I called again and she told me the same thing. When I told her I wanted to cancel, she had no issues canceling and giving a little attitude- like “yeah, whatever”.
It’s so unfortunate to have staff in the company that is not professional or properly trained for such an important role. I will never get anything from them just because of her.

18 augusti 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Befitnow

Svar från Befitnow

Hi Amanda, I am sorry to hear about your experience. We did not have the product in stock and as soon as you requested a refund we have processed the refund. The Stair climber is our best seller across North Amercia and we have had some issues stocking that unit and are working on ensuring we have stock. If you ever decide to reconsider I would be happy to make it right!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

“Buyer's Beware” l ordered a Smith…

“Buyer's Beware” I ordered a Smith machine on July 14th, 2025, and it was never shipped to me. Despite making 4-5 calls to inquire about the shipping status, I was repeatedly promised a callback that never happened. During my 6th call, I mentioned the option of a refund. Although I received the refund five days later, the money never actually posted to my account. There has been no explanation provided regarding the product or the reasons for the shipping failure. This lack of communication and accountability is utterly unacceptable. It is clear to me that this company operates as a scam, taking customers' money without delivering the equipment. I strongly advise others to stay away! I directly spoke with Royce three times and was promised a call back from Shavanique Camero, but I have yet to hear anything from her.

Update: I finally received my money back, although it took some time. I never received an explanation for why my order was never shipped after 3 months of waiting. So over the past 5 months, they haven't contacted me. However, I suppose this review gained some traction. I am thankful I received my money back but "Buyer's Beware!" I hope Royce found a new company to work for, he seemed like a nice person. Hopefully this helps.

13 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Befitnow

Svar från Befitnow

Hi Evan, I can see confirmation here you did receive the money and it has been posted into your account. Depending on the bank, it may take up to 7 to 14 days to post onto the account which we have mentioned to you along with majority of other companies stating the same thing as this is out of our control. I would appreciate if you amended your review as we did issue a full refund as per your request

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Poor service.

The equipment is definitely one of the best quality commercial grade home gym sets that I’ve found. I purchased the Relentless Trainer for my home gym replacement. I paid for the gym, but had no contact from the company for almost two weeks. I called in relation to the purchase and the call taker response was poor. They didn’t have the leg attachment in stock and wanted to refund the purchase.

I went forward with the purchase, but still had trouble getting any action to ship the product for over another week even with repeated calls. I finally escalated my concerns and was put in touch with Daniel. The service received from Daniel was excellent and he continued to be responsive to concerns after shipping and missing pieces etc.

Again, the quality of the product is great, but the customer service portion of the business when you call for assistance will lead to losing customers. It is pretty terrible. Daniel is the only reason I continued with the purchase.

15 september 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ordered over 12k in equipments during a…

Ordered over 12k in equipment during a free shipping promotion.

They didn't have a few items and refunded it. Then waited until a week before my opening to say they couldn't afford the shipping and cancelled the entire order.

They knew full well the order was there for over 2 weeks and said nothing. Now left me high and dry to scramble.

Look elsewhere for equipment.

21 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Befitnow

Svar från Befitnow

Hi TJ. I apologize how the situation happened as we were expecting a few items part of your order but we were short them as they arrived to our warehouse. We did issue a full refund once you requested and if you give us another opportunity I would love to make this right

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I haven’t received my order

My boyfriend and I have been waiting since August for our dumbbell sets. It would be nice to know the availability of the product when we buy it. The paiement is taken right away but the dumbbells are back order… hopefully we’ll receive our sets this month like they told us.

11 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Befitnow

Svar från Befitnow

Hi Jessicia. We have contacted you and provided you information with a timeline of your order. The dumbbells are on back order as seen on the website. If you have any more questions, feel free to email us at sales@befitnow.ca. I do not see any emails currently from you

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

10/10 would recommend

10/10 would recommend! Talked to the owner to help decide what to get to fit my needs, picked a machine out (the kutana, attachment's, and plates) got it delivered and assembled all within 1 week. Extremely fast and efficient!

30 augusti 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Good Quality and Service

Amazing products that are made out of solid materials and are really good condition. Phenomenal customer service, they helped with everything I needed and I had absolutely no problems at all.

28 augusti 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

EXTREMEMENT DECU

EXTREMEMENT DECU
Premierèment j'ai acheter le kuhana un banc et des poids pour une somme de 8000$ et il m'ont promis qu'ils me donneraient 2 bars avec premier problèmes jamais envoyer une seule bar malgré 2 communication avec eu 2 problème faut pas être pressé d'avoir sa commande 3 problèmes 2pieces d'effectueuses j'ai communiqué avec le gérant mais ca l'air que leur produit ne peut pas avoir de default même avec photo et vidéo à l'appui après ma dernière conversation avec le 17 avril j'attends toujours une des pièces aujourd'hui le 24 mai service à la clientèle extrêmement décevant quand même payer 8000 pas 500 je m'attendais à beaucoup mieux
donc pour ce qui est de la garantie à vie laisser moi en douter et toujours pas de nouvelles du GÉRANT le 22 août 2024 il prend vraiment c'est client pour des caves mr D

22 augusti 2024
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer