Bean-Bag Fabriken AB Omdömen 71

TrustScore 4.5 av 5

4,7

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Otroligt snabb leverans, relativt lätt att "bygga ihop" (trots frigolit som trotsade tyngdlagen) och enligt matte riktigt skön! Dessvärre är vovven bortskämd med att få sova i både säng och soffa så d... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Efter ca 1 år så hade min Fatboy sjunkit ihop ganska rejält.... satte man sig i den när den låg ner så hamna man mot golvet. Köpte 100 L från bean-bag fabriken och hällde i allt i den. vi... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Till alla företag där ute, det är många ggr jag handlat och får mail om att bedömma Er. Det gör jag gärna... Men på trustpilot ska det skrivas en massa. Då stänger jag sidan! Det är säkert många med m... Se mer

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Lite svårt att förstå på hemsidan storleken på "bean-bag-kulorna". Jag hade velat haft lite större, men man kunde inte se hur stora de var. 100 Liter kändes mycket när jag beställde, men det... Se mer

Företagsinformation


Kontaktuppgifter

4,7

Utmärkt

TrustScore 4.5 av 5

71 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Toppen!

Bra hemsida och mycket snabb leverans. Relativt stort utbud och bra priser jämfört med andra sidor!

15 december 2014
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

kass packad

PlastPåsen var oförsiktigt packad i lådan, hål på två ställen. Det regnade frigolitkulor i bilen och gjorde inte påfyllningen lättare! Särskilt "antistatiska" var de inte heller.

7 december 2014
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Bean-Bag Fabriken AB

Svar från Bean-Bag Fabriken AB

Detta var nog en av de märkligaste omdömen som jag någonsin fått?
Hur packar man en plastpåse "oförsiktigt" i en kartong?
Hål på två ställen?
Det var garanterat inga hål på säcken när den placerades i kartongen och även om det HADE varit det så skulle detta aldrig kunnat upptäckas förrän man öppnar den tätt förslutna kartongen, och det gör man väl knappast innan man kommer hem och absolut inte i bilen?
Det du antyder är alltså att det både var hål i påsen samt kartongen och du tror alltså att detta beror på "oförsiktig packning" och inte pga yttre våld under transporten?
Tja, vad skall man säga? Man blir bara deprimerad.
Slutklämmen är också lite märklig. Hur kan NÅGOT vara "Antistatiskt"? Den antistatbehandling som utförs bidrar till att kulorna skall bli mindre statiska. Det innebär att stoppar man ned armen i säcken så skall inte så många kulor sitta på den när man drar upp den. De som sitter där skall lossna om man skakar armen. Är kulorna statiska så kan du stå och skaka armen hela dagen. Inga kulor kommer att lossna. En cellplastkula kan dock aldrig bli "antistatisk".

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Snabbt och smidigt

Många olika betalningsmöjligheter. Snabb leverans efter endast två till tre arbetsdagar. Rekommenderas verkligen!

29 november 2014
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Snabb leverans, men innnehållet var inte det jag förväntat

Lite svårt att förstå på hemsidan storleken på "bean-bag-kulorna". Jag hade velat haft lite större, men man kunde inte se hur stora de var.

100 Liter kändes mycket när jag beställde, men det visade sig inte vara så mycket.

Hade väl iofs kunnat räkna ut det, men lite jämförande bilder på hemsaidan hade hjälpt.

Snabb leverans dock, Imponerande.

8 november 2014
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

beanbagfabriken-toppen, trustpilot-bort

Till alla företag där ute, det är många ggr jag handlat och får mail om att bedömma Er. Det gör jag gärna... Men på trustpilot ska det skrivas en massa. Då stänger jag sidan! Det är säkert många med mig... Så mitt omdöme blir - byt bort trustpilot så är allt till belåtenhet!

22 oktober 2014
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Riktigt bra

DHL lyckades paja paketet så vi inte fick all fyllning. Ett samtal till Bean-Bag fabriken så skickade dom extra fyllning direkt. Inget krångel alls. Awesome

13 augusti 2014
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Snabb leverans för påfyllning av min fatboy

Beställde 100 påfyllning till min Fatboy som säckat ihop. Nöjd med infon på sajten som stämde väl överrens med vad jag fick. Snabb leverans och min Fatboy är som ny. För en sportstyver mot vad Fatboy själva vill ha för en 100 l påfyllning...)

26 juli 2014
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Leverans och kvalité

en kväll i juli beställde jag 200 liter cellplastkulor till en gammal nedsutten bean-bag. Förväntade mig inga stordåd eftersom det var mitt i sommaren. Men bekräftelsen kom dagen efter och tre dagar senare kunde jag hämta en stor kartong med fantastiskt spänstiga cellplastkulor - kudden är som ny. Klarna var ett bra betalningsalternativ - när jag hämtat ut paketet kom en SMS-påminnelse om att fakturan fanns i mailet - bara att läsa och kopiera detaljerna. Jag är nöjd med snabbheten, kvalitén och enkelheten med betalningen. Min dotter är glad över sin "nya" bean-bag.

24 juli 2014
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Vilken service och kvalitet!

Det märks att Bean-Bag Fabriken drivs av någon branscherfaren och kunnig. Jättesnabb respons på frågor, bra svar och grymt snabb leverans. Har själv köpt 5 Bean-Bags i diverse olika storlekar under ett par år och samtliga har än idag perfekt kvalitet. Kan inte annat än rekommendera Bean-Bag Fabriken.

16 juni 2014
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer