Autopartsmarket Online auto parts store Omdömen 41

TrustScore 1.5 av 5

1,4

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Företagsinformation


Kontaktuppgifter

1,4

Mycket dålig

TrustScore 1.5 av 5

41 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fem av fem stjärnor!

Beställt delar till över 20 olika fordon över 5år, aldrig några problem eller felleveranser.
Svarar vid frågor inom ett dygn.

Verkar dock ha försvunnit sedan några månader tillbaka?

22 mars 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Bäst!

Handlat många gånger. Alltid varit bra.
Stort utbud och många märken/kvalité/pris val på samma produkt.
Undrar nu var de tagit vägen. Kommer inte åt hemsidan längre.

7 mars 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ej provat sidans katalog

Ej provat sidans katalog, men jag beställer via originalnummer och det fungerar perfekt. Stort utbud av delar, billigt. Snabb leverans.
Kundservice verkar lite slöa och oengagerade.

31 juli 2019
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Jag beställde delar till min sons VW…

Jag beställde delar till min sons VW GOLF GTI (lagerinsats fram SKF VKBA 3643) och ett luftfilter till vår Skoda Octavia. Fick leveransen efter 7 arbetsdagar. MEN jag hann bli rejält nervös. Ingen bekräftelse på ordern, ingen info om att ordern var skickad, ingen tracking. Nu har jag blivit blåst tänkte jag, och pengarna var reserverade på kreditkortet. MEN plötsligt bara pling i mobilen och ett kollinummer. Bra packat.
+ Bra priser
+ Humana fraktpriser
+ Bra packat
- Ingen tracking
- Ingen orderbekräftelse
- Man blir nervös av deras gammalmodiga WEBshop och deras brist på besked.
+- Som vanligt med webshoppar, man MÅSTE veta exakt vad man behöver och kolla igen och igen, räkna inte med en massa service, du får ett lågt pris på bekostnad av servicen !!!

29 juli 2018
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Har handlat av dom flera gånger

Har handlat av dom flera gånger. dessvärre så lyckas dom på något sätt strula till det varannan gång. Så om du köper var beredd på att det kan ta tid eller vara fel grejer dom skickar, Leveranstiden är mellan 1 vecka och 6 veckor. Det är min erfarenhet. Sedan deras attityd i mailkonversation som är arrogant, lite ödmjukhet kan dom visa en kund när dom själva har skapat problem.

Sten

24 maj 2017
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Mycket bra!

Mekonomen är ockrare. Del på Mekonomen kostar 770:- På autopartsmarket 150:- , Köp 7 oljefilter för samma pris som 1 på Mekonomen. Levererar till dörren.

24 februari 2017
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Inga problem

Har beställt 3 gånger till min Berlingo 2008 och det fungerat bra.
Vad som fungerar minde bra är att söka paketet och det största problemet är postnord.
Svante Fischer

29 december 2016
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Skickade fel delar.

Jag beställde en del som skulle vara till bilens bakparti men fick en del som är till bilens framparti. Enligt deras hemsida står det fortfarande att den ska vara till i bak(Med rätt bild och allt). Jag påpekade detta och fick till svar att jag får skicka tillbaka delen på egen bekostnad. Det betyder att jag får stå för frakten tre gånger för att få ordern rätt.
Tycker det är dåligt då jag omöjligen kunnat veta att delen är till i fram när deras webshop tydligt visar att den är till i bak.

Enda plusset är att de skickade (dock fel) grejorna fort.

8 oktober 2016
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Får ej pengar tillbaka

Har beställt en mindre detalj (packning) betalade i förskott. Fick kvitto på beställningen.Fick sen avslag på ordern,men inga pengar i retur! Trots påstötningar efter någon månad.

20 september 2016
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Brabra

Allt som jag beställde passade till min bil

6 april 2016
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Oseriöst!

Beställde länkarm till Audi A6-06 den 17/6.. 5-8 dagar skulle det ta att få det levererat. En vecka senare (24/7) efter att jag skickat mail till dom får jag snabbt besked om att ordern skickats. Väntar och väntar..idag 8/7 så kontaktar jag dom igen via email. Kort därefter så kommer det snabbt svar och nu står det "sorry! we send!"!!!

Är dom på riktigt? 3 veckor för att skicka ett stag?! Betalningen är dragen via PayPal sedan länge.
Mobilnumret dom hänvisar till.. Ja du kan ju vara fan så säker på att ingen "Thomas" svarar där..ingen svarar där..ej heller på sms.

Dom har ingen tracking av försändelser heller.
Visst har dom bra priser..men kolla Ebay..där finns det massor med bra säljare som håller vad dom lovar och oftast har dom tracking.

Nej...det blir nog inga fler affärer med autopartsmarket! Jag låter trustpilot meddela autopartsmarket om mitt dåliga omdöme av dom här...återstår att se om det påverkar min försändelse menligt.

8 juli 2014
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Klockrent!

Löjligt låga priser på kvalitetsdelar. Renoverade topplock mm på min Mercedes C36 AMG med delar från FEBI och Corteco som är underleverantörer till fler stora biltillverkare. Priserna ligger 50-80% under t ex Mekonomen. C36'an är en billig bil att äga med företag som Autopartsmarket! Frakten brukar kosta ca 100 kr och ta mellan 4 och 7 dagar.

25 februari 2014
Omdöme utan inbjudan
Visa omdömen på alla språk. (41 omdömen)

Är det här ditt företag?

Registrera din profil för att få tillgång till våra kostnadsfria företagsverktyg, och kom närmare dina kunder.

Skapa ett konto gratis

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer