Det var en god oplevelse at få overdraget den nye Q4. Super fin gennemgang af bilen og sælgeren hjalp med at få oprettet app og konto. Der var nogen problemer med selve kontraktforløbet, idet Semple... Se mer
Företaget har svarat
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Det var en god oplevelse at få overdraget den nye Q4. Super fin gennemgang af bilen og sælgeren hjalp med at få oprettet app og konto. Der var nogen problemer med selve kontraktforløbet, idet Semple... Se mer
Företaget har svarat
Danmarks bedste salgteam kan kun opleves ved Audi i Odense. Det er vores anden bil som vi har fået leveret ved Audi Odense. Alexander levere bare service, informere og overholder alle aftaler 100%.... Se mer
Företaget har svarat
Vi har haft et virkelig godt forløb hos Audi Odense, både med vores Q2 og nu vores nye Q4, og oplevelsen har været i top hele vejen igennem. Særligt vil vi fremhæve Mathias Alnor, som har gjort... Se mer
Företaget har svarat
Det kan ikke finde fejlen SOS antenen eller modulen. Det er rigtigt, at bilen har været diagnoseret i december. Men der var ingen garanti for at problemet skyldes antennen i taget. Bilen meldte SOS f... Se mer
Företaget har svarat
Audi Danmark er del af Semler Gruppen. Semler Gruppen er Danmarks største koncern i bilbranchen med mere end 100 års erfaring inden for import og salg af biler. Vores specialiserede medarbejdere og mangeårige erfaring giver os en stærk placering på markedet. I Audi organisationen er vores vigtigste opgave at begejstre kunder i Danmark.”Vorsprung durch Technik” er vores DNA og dermed den røde tråd i alle vores aktiviteter. Vores mærkeværdier er sofistikeret, sportslig og progressiv, hvilket afspejles i vedvarende innovation og er grundlæggende i al kommunikation og profilering af Audi.
Middelfartvej 50, 5200, Odense, Odense V, Danmark
Ber kunder att lämna omdömen
Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa
Innehåll från riktiga människor är i fokus på Trustpilot. Det här företaget kan dock även använda vårt AI-verktyg för att skriva sina svar.
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Svært at komme i kontakt med firmaet.
Der herskede forvirring og manglede orientering undervejs.De beholdt min bil 15 dage, for at lave to små reparationer. Hvis jeg var blevet orienteret om det inden, havde jeg valgt et andet værksted.
Ved afhentning skulle jeg selv finde min bil blandt 1000 andre biler. Godt nok efter en anvisning på en plads, men den passede ikke. Så det tog en time at find bilen. Jeg fik hjælp, da jeg selv rakte ud til et stk personale, der også var længe om at finde bilen.
En anden gang, så skal I hente bilen og aflevere den til jeres kunde. DET ville være god kunde service

Svar från Audi - Odense
God service venlige og imødekommende bilen er køreklar ved afhentning tak

Svar från Audi - Odense
Vi har haft et virkelig godt forløb hos Audi Odense, både med vores Q2 og nu vores nye Q4, og oplevelsen har været i top hele vejen igennem.
Særligt vil vi fremhæve Mathias Alnor, som har gjort en kæmpe forskel. Han har været utrolig imødekommende, professionel og ikke mindst proaktiv gennem hele processen. Mathias er flere gange gået det ekstra skridt, både i forbindelse med aflevering af vores gamle bil, udlevering af den nye og generelt i hele forløbet. En service over forventning, bør man ikke lade gå uset hen. :-)
At der er fokus på både detaljen og kunden, har givet stor tryghed, og det har haft stor betydning for os ifbm. ny bil, fordi vi sætter pris på når forløbet er nemt. :-)
Fremadrettet kommer vi fortsat til kun at handle hos Audi Odense, og vi sender uden tvivl alle vi kender Mathias’ vej. :-)

Svar från Audi - Odense
Super service som altid de har alt under kontrol 😀😀😀😀😀😀😀

Svar från Audi - Odense
Fantastisk og professionel service med overholdelse af tider

Svar från Audi - Odense
Jeg fik hjælp til at komme af med min gamle bil. Bestilte en ny og fik en lånebil indtil den kunne blive leveret. Sød, venlig og kompetent betjening under hele forløbet.

Svar från Audi - Odense
En umådelig trist oplevelse/service hvis man skal på værksted hos Audi, Odense.

Svar från Audi - Odense
Har altid været tilfreds med værkstedsbesøg ved Audi , har fået alle service udført der siden 2009 ( jeg har haft bilen fra ny af ) også købt ved Audi Odense .

Svar från Audi - Odense
Besøget hos Audi levede ikke op til mine forventninger. Man fandt ikke fejlen, som dig stadig var der dagen efter at jeg havde hentet bilen.

Svar från Audi - Odense
Det er den bedste service man får af meget kompetente sælger (Odense) - den bedste kvalitet af bilmærker

Svar från Audi - Odense
Altid en fornøjelse at hente ny bil hos Audi Odense 💪👍🚙🚙

Svar från Audi - Odense
Super service og altid stor faglighed hos Audi Odense. Alt overholdt til punkt og prikke og perfekt betjening

Svar från Audi - Odense
Har købt min nye/brugtbil A6 plug-in hybrid S-Line Daytona Grey 💪
God og venlig behandling og jeg er mega glad for min nye bil.
Den kører fantastisk 🙌

Svar från Audi - Odense
Ønsker du enormt arrogant rådgivning, og et personale der er ligeglad med dårlig service og ikke kan forklare hvorfor de har lavet hvad på bilerne? - Så er du kommet til det rette sted.

Svar från Audi - Odense

Svar från Audi - Odense
Det var en god oplevelse at få overdraget den nye Q4. Super fin gennemgang af bilen og sælgeren hjalp med at få oprettet app og konto. Der var nogen problemer med selve kontraktforløbet, idet Semplers system svigtede eller var “nede”
Det blev dog opvejet af sælgeren opfølgning under forløbet. Ligeledes efter levering af bilen, blev jeg kontaktet og spurgt ind til hvordan det gik med bilen. Super godt.

Svar från Audi - Odense
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.