Asiansnacks Omdömen 

11
‱
TrustScore 4 av 5

4,2

Även om vi inte verifierar specifika pĂ„stĂ„enden eftersom omdömeslĂ€mnarnas Ă„sikter Ă€r deras egna, kan vi mĂ€rka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekrĂ€fta att en företagsinteraktion har Ă€gt rum. LĂ€s mer

För att skydda plattformens integritet granskas bÄde verifierade och overifierade omdömen av vÄr automatiserade programvara som Àr tillgÀnglig dygnet runt. Tekniken Àr utformad för att identifiera och ta bort innehÄll som bryter mot vÄra riktlinjer, inklusive omdömen som inte Àr baserade pÄ en Àkta upplevelse. Vi Àr medvetna om att vi inte kan lÀgga mÀrke till allt. Det gÄr att flagga sÄdant som du tror att vi kan ha missat. LÀs mer


Kontaktuppgifter

4,2

Bra

TrustScore 4 av 5

11 omdömen

5 stjÀrnor
4 stjÀrnor
3 stjÀrnor
2 stjÀrnor
1 stjÀrna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det hÀr företaget har inte bjudit in sina kunder pÄ lÀnge. Omdömen kanske inte Àr representativa

SÄ anvÀnder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hÀmtas, betygsÀtts och modereras.

4,2

Alla omdömen

(11)

0 omdömen under de senaste 12 mÄnaderna

Skriv ett omdöme

Vi kontrollerar omdömen

Företag pÄ Trustpilot fÄr inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen Àr enskilda anvÀndares Äsikter och inte Trustpilots Äsikter. LÀs mer

Betygsatt 1 av 5 stjÀrnor

I would have given this website a 0


I would have given this website a 0 star if I have a choice. I placed an order on Feb 8th and the status of my order is still under “processing”. I regret not reading the review prior to placing my order. I paid $73.90 cad for shipping even when the product I ordered costs $59.50 cad. I tried to contact them via email, messenger or phone but no response from anyone. WHAT A SCAM!!! Order #52849

14 mars 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjÀrnor

I ordered (#52632)

I ordered (#52632). The invoice was issued quickly and then never heard anything more. The phone number provided does not work and various e-mails were not answered. The homepage looks perfect and professional, but I have to wonder if there were even customers served or just the money ripped off.
My conclusion, do not order here.

1 juli 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjÀrnor

Awful experience

Awful experience. I ordered in late January with a tracking code. By the end of February, I have not gotten any shipment confirmation nor tracking information. I had also been sending them many emails and messages through their website’s Facebook messenger about my order and no one responded. By the end of February, I ended up opening a dispute with PayPal and got my money back (fortunately). I wish I had listened to some of the negative reviews on here.

5 mars 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjÀrnor

Order 52430 since November 30th, 2020

I placed an Order 52430 since November 30th, 2020 and still have not received my order.
Until now the website just states “Processing”.
I have been trying very hard to reach anyone at AsianSnacks but have not received any replies after several emails or web messenger.
The phone number on their website is also invalid.

The credit card company has already charged me for this purchase. If AsianSnacks is not able to deliver due to Covid difficulties, they should at least reply or stop taking orders and arrange a refund.

18 december 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjÀrnor

228 / 5000

228 / 5000

Risultati della traduzione

I placed an order on November 21 (paying for shipment tracking) and to date after writing 1 email and messages I have not received any information from the seller, nor a shipping confirmation. No reply.

7 december 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjÀrnor

Huge big scam as well

Huge big scam as well. Impossible to contact them Im so disappointed. I even paid for tracking but I don't even have the tracking number I just have order number that is useless 52386!?????
A SHAME.

11 oktober 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjÀrnor

Scam, avoid!!

Scam, orderedHi we placed an order (#52275) some snacks here, we still have not received the items after 2 months. They don't even reply to your messages.

21 augusti 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Asiansnacks

Svar frÄn Asiansnacks

Hello,

Thank you for taking your time for review, we had actually shipped out your order but was informed by the Post Office there might be delay to Denmark due to Covid-19. I had been informed other country such as US and UK are working as normal.

In order to compensate you, we had provide you with full refund. Once again, sorry for the delay due to Covid-19

Detta Àr Trustpilot

Vem som helst fÄr skriva ett omdöme pÄ Trustpilot. Den som skriver ett omdöme Àger sitt omdöme och detta innebÀr att personen i frÄga kan redigera eller ta bort sitt omdöme nÀr som helst. Omdömen finns kvar pÄ Trustpilot sÄlÀnge omdömeslÀmnarens konto Àr aktivt.

Vi skyddar vÄr plattform med hjÀlp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. LÀs mer om hur vi bekÀmpar falska omdömen.

LÀs mer om omdömesprocessen pÄ Trustpilot.

HÀr Àr 8 tips pÄ hur man kan skriva omdömen pÄ bÀsta sÀtt.

Verifieringen hjÀlper till att sÀkerstÀlla att det Àr riktiga mÀnniskor som skriver omdömena som du lÀser pÄ Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan pÄverka företagets TrustScore. Detta strider mot vÄra riktlinjer.

LĂ€s mer