AliveCor Omdömen 

99
•
TrustScore 2 av 5

1,9

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Initially, I thought the product was good. The multiple emails become tiresome. It became very difficult to cancel the subscription and I have been continually billed. Customer service is simply non-... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

The 6L produces some useful ecg data but if you have an intermittent arrhythmia, by the time you're ready to take the reading with it, the event has passed. If you happen to catch one then it does pro... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Die Sechskanal-Messung ist das reinste Lotteriespiel. Manchmal erfasst die App erst nach wirklich mehrmaligem Ansetzten eine Messreihe. Meistes erkennt er den Puls am Knie oder am Knöchel nicht oder e... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Absolutely abysmal customer service. Same canned response. The device has great potential, just poorly made, extremely unreliable and lots of interference. My smartwatch is so much better.... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Elektronik och teknik

Informationen kommer från olika externa källor

AliveCor is a medical device and artificial intelligence company that sells ECG hardware and software for consumer mobile devices.


Kontaktuppgifter

1,9

Dålig

TrustScore 2 av 5

99 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 månad

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

1,9

Alla omdömen

(99)

19 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

stinks just like trustpilot ; )

they stink just like trustpilot ; )

31 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AliveCor

Svar från AliveCor

We definitely don't want to leave a bad impression! Since you didn't include any details in your review, we would love to know what exactly "stinks" about your experience so we can clear the air.

Please reach out to our support team at support@alivecor.com with a little more context about what went wrong. We want to get to the bottom of this and would appreciate the chance to make things right.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

No reply from customer service

No reply from customer service; all emails ignored. Avoid these charlatans and shop elsewhere

1 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AliveCor

Svar från AliveCor

We sincerely apologize for the delay in our response and completely understand your frustration. Please know that a member of our support team will be reaching out to you directly today to assist you.

We are currently experiencing a higher-than-normal ticket volume, which has led to these unexpected wait times. To help correct this, we have just completed training for a large group of new agents who are now actively stepping in to assist us.

We are actively working to get back to our standard response times and get your issue resolved. We truly thank you for your patience while we get this sorted out for you today.

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Enttäuschend

Enttäuschende Ableitungsqualität. Artefakte und Vorhofflimmern kaum zu unterscheiden.
Erst nach Intervention erfogt mit Verspätung die Erstattung des Kaufpreises.

29 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AliveCor

Svar från AliveCor

Wir entschuldigen uns aufrichtig für die schlechte EKG-Qualität und die Unannehmlichkeiten bezüglich Ihrer Rückerstattung. Wir möchten das in Ordnung bringen. Bitte kontaktieren Sie uns direkt unter support@alivecor.com mit Ihren Rücksendedetails, damit unser Team dies prüfen und Ihre Rückerstattung schnellstmöglich veranlassen kann.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Initially good but quickly became frustrating

Initially, I thought the product was good. The multiple emails become tiresome. It became very difficult to cancel the subscription and I have been continually billed. Customer service is simply non-existent whilst the product may be beneficial. One cannot help thinking that this is simply designed to make money rather than Assist in overall Health.

13 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AliveCor

Svar från AliveCor

Hi Mark,

Thank you for your feedback. I sincerely apologize for the frustration with our cancellation process, the excessive emails, and the lack of support you received. This does not reflect our standards or our commitment to your overall health.

We want to resolve this billing issue for you immediately. If you have a support ticket number from your previous attempts to reach us, please share it so we can investigate right away. We will personally ensure your subscription is permanently canceled and refund any charges incurred after you tried to cancel.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Absolutely abysmal customer service

Absolutely abysmal customer service. Same canned response.

The device has great potential, just poorly made, extremely unreliable and lots of interference. My smartwatch is so much better.

The response is a complete joke. It's an android phone. So is android incompatible. So the Samsung 26 series isn't compatible either according to your list. One of the most successful phones.Look at your average review scores on here. Your product and company are not fit for purpose. Never will i use them again

Alivecor. Look at the reviews your getting on TP. Sort yourselves out. It's shocking. How the hell can you make a device that's so temperamental

Returned for a full refund

30 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AliveCor

Svar från AliveCor

We sincerely apologize for your frustration and that your experience with our customer service felt lacking. Please know that our team worked to assist you to the best of our ability with the tools available to us.

The issues you experienced, such as unreliability and interference, were ultimately due to hardware compatibility. As we noted during our troubleshooting process, your specific smartphone model, the OnePlus 13, is not currently compatible with our devices. Because of this, we are unfortunately unable to confirm or guarantee that the device will function properly without any issues.

We completely understand your decision to return the device for a full refund, and we are glad that your smartwatch is working well for your needs. Thank you for giving our product a try, and we wish you all the best.

For more info on which devices are currently compatible, please visit our compatibility list at AliveCor.com/compatibility

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

AliveCor Support

ich habe Support AliveCor nochmals kontaktiert und umgehend Nachricht zur Lösung des Problems erhalten; freundlich und kompetent, wirklich gut. Zweckmäßig ist es in englischer Sprache zu kommunizieren.

24 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

buyer beware

I purchased the 6L from Walmart and once I got home and tried it I found out how deceptive and misleading these people are it says no subscription required which is correct what they hide and fail to disclose is that without a paid subscription it doesn't do anymore than the original kardia mobile does unless you know how to read a ekg or send the data to your dr so he/she can tell you the results other than that it's just going to give you normal sinus rhythm, afib, tachycardia and bradycardia unless you pay even more deceiving is if you go to kardia website they have the kardia mobile, the kardia card and the kardia 6l no other 6l so did I buy a counterfeit device I think not I think kardia came out with the 6l max discontinued the original 6l pushed it off to the retail vendors so when you buy it and realize you've been duped your mad with the retailer which walmart told me they don't make up the ads they add what kardia says to so walmart was completely unaware of any deception . the fact is you buy this thinking its going to be just like the original kardia mobile device except give you the extra info and that's not how it is you only get that info w/o a subscription if you can read a ekg or have your dr do it ...........shady as he## business practice in my opinion

19 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AliveCor

Svar från AliveCor

I sincerely apologize for the confusion and frustration regarding our devices and subscriptions. Please rest assured that the KardiaMobile 6L you purchased is a genuine, fully supported AliveCor product, not a counterfeit or discontinued device.

I want to clarify exactly how the 6L differs from the original KardiaMobile, even without a subscription:

Superior Clinical Data: While both devices provide the same four free basic determinations (AFib, Normal, Bradycardia, Tachycardia), the 6L records a 6-lead EKG. This provides your doctor with six different views of your heart's electrical activity instead of just one.

Free to Use: You never need a subscription to record, save, and share these highly detailed 6-lead EKGs directly with your doctor.

Optional Subscription: The KardiaCare subscription simply unlocks automatic app analysis for additional arrhythmias (like PVCs). Without it, your doctor can still read and interpret the raw 6-lead data you provide them.

We never want our customers to feel misled. If this device ultimately doesn't fit your needs, or if you need help sharing your data with your doctor, please reach out to our team at Support@AliveCor.com

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Almost every reading: electrical interference, even outside

I had been a very satisfied user of the Kardia 6L for several years. However, over the past year or so, things have taken a complete turn for the worse. Every reading, even in the garden, showed “electrical interference,” making it impossible to take a measurement. A product shouldn’t be that sensitive. What good is a 6-channel analysis if it doesn’t work? I’d rather just use the results from the Apple Watch, which only records one channel but always works. Too bad, Alivecor—you used to be much better. In any case, I’ve thrown the product away since it’s useless.

23 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AliveCor

Svar från AliveCor

We sincerely apologize for the frustration after years of successful use. Constant "electrical interference" errors, especially outdoors, are not normal behavior for the device.

Typically, when the device becomes this sensitive to interference, it indicates that the battery is running low and needs to be replaced, or that the sensors need a thorough cleaning with an alcohol-based wipe.

I understand you mentioned discarding the Kardia device, but if you do still have it and would like to troubleshoot this further, please reach out to our support team directly at Support@AliveCor.com or by calling us at 855-338-8800. We would be more than happy to help you get it working smoothly again.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Firstly it’s a subscription and I…

Firstly it’s a subscriptions and I didnt realise
Second they kept taking funds 4 months after I cancelled - then they make it impossible to stop the payments even after saying it’s cancelled.
I complained and they started claiming that the payments leaving my bank could not be identified at their end and I had to get my bank to stop the payments (as a card payment the bank don’t do that, it should be the merchant to stop the payment and not the bank)
Absolute scam in my opinion
Even though I gave my card number they were just refusing to cancel as they couldn’t find it! Despite me sending screen shots. What the heck?!
Awful.

In response to your reply. You refunded 24 (which was the initial 2 months you took after I cancelled) and then took a further month after that. You then claimed you could not find why the payment was still going out (and that there’s nothing more you can do) strange that you can’t locate it, given you clearly do have my bank details (as you did refund those months)- so I am yet to get it confirmed that you can stop these payments and issue the further refund!

14 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AliveCor

Svar från AliveCor

We apologize for the frustration, but we want to clarify that we promptly honored your cancellation request once you contacted us directly. Please note that simply deleting the Kardia app does not stop an active subscription, which automatically renews annually per our agreed terms unless canceled. We also send a reminder email prior to any renewal so customers have the opportunity to opt out beforehand. Your subscription is now fully canceled, and we have processed a prorated refund of £24.75 GBP to your account.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

can't get return information

I want to return the device as I don't find it easy to use. They promise returns within 30 days. I get a response referring me to an article that tells you you can get a refund for returning it but doesn't say how to do it. I have contacted them 3 times but still can't figure out how to return it and get refund. I suspect they delay it and delay it until you are past your 30 days.

13 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AliveCor

Svar från AliveCor

We sincerely apologize for the frustration and assure you that your 30-day return window is fully protected based on your initial outreach. Please email us at support@alivecor.com referencing this Trustpilot review, or simply reply to this review with your previous ticket numbers so we can immediately escalate your case. We will then issue your Return Merchandise Authorization (RMA) number to include with your shipment and process your refund upon receipt of the device.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Stopped working one week after return…

Stopped working one week after return window. Replaced battery. Clip would not press on as in video. Husband and daughter tried unsuccessfully. Repeatedly emailed and called company, no response. Finally got a message from them asking to send my phone number but they never called. Then they asked for my email address - (again) but never got an email. Utter crap. Beware.

18 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AliveCor

Svar från AliveCor

Hello,

We apologize for the frustration with your KardiaMobile device. Our team has replied directly to your email, most recently on Tuesday the 14th, with instructions to help fix your battery cover, but we have not received a response.

Please check your spam or junk folders in case our messages were routed there. We still want to help you get your device working, so please reply to our email thread so we can get this resolved for you!

Best regards,
AliveCor Customer Care

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Definitely not for Consumers

I had this Kardia Card for a little more than a year and using on my Samsung S20+.
I complained almost a year ago that it gives me "UNCLASSIFIED" result almost 95% of the time.
I lived with that anyway, and in April 2026 I trades my S20+ to S26+. and I cannot connect with my Kardia card. They told me that it is not compatible and suggested to go back to S20+ ??.

6 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AliveCor

Svar från AliveCor

We sincerely apologize for the frustration you’ve experienced with your "Unclassified" readings and the connectivity issues with your new phone. We understand that suggesting you return to an older model is not a practical solution.

Because the Samsung S26+ was just released in March 2026, our team has not yet had the ability to add the new Samsung Galaxy models to our compatibility list, as we have not yet completed the rigorous testing required for a regulated medical device. We are working diligently on this and hope this new model will be added in the near future.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

12L: not a replacement

Professional user of Kardia 12L.
1) Requires a password to use, even while offline
2) The "Forget Password" function doesn't work.
3) The customer service (only phone number listed) cannot reset passwords.

1 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AliveCor

Svar från AliveCor

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the frustration you’ve experienced trying to access your Kardia 12L. We know how critical seamless access is for our professional users, and we want to get this resolved for you right away.

Our team actually reached out and left a voicemail for you yesterday to help troubleshoot your 12L login issues. To address the specific concerns in your review:

Customer Service & Password Reset: It looks like the number you previously called was our consumer support line, which unfortunately does not have the tools to reset professional accounts. As a clinical user, you have a dedicated support team. Please give our clinical team a call directly at (844) 620-1060, and they will be able to assist you with the "Forgot Password" function and get your password reset.

Offline Login Requirements: We also want to assure you that having to log in constantly is not the intended experience. Once our team helps you successfully log in to the KardiaStation app, the system will securely remember your credentials, and you will not have to log in each time you use the device.

Please return our call at (844) 620-1060 at your earliest convenience so we can restore your access and ensure the app is functioning properly for you.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I was having trouble with password…

I was having trouble with password reset on the Kardia ap so that I could use my Kardia Mobile card that I recently purchased. I called Kardia customer support on a Saturday morning and got a call returned by Mike, who was very patient and helpful with resetting the password. The card is now working well to record ECG.
Thank you, Mike.

14 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AliveCor

Svar från AliveCor

Thank you so much for taking the time to leave this wonderful review! We completely understand how frustrating password issues can be, especially when you are eager to start using your new device, so we are thrilled to hear that your KardiaMobile card is now working perfectly to record your ECGs.

We are incredibly proud of our support team, and we are so glad that Mike was able to assist you with patience and care on a Saturday morning. We will be sure to pass your kind words directly along to him—it will definitely make his day!

If you ever need assistance again in the future, please don't hesitate to reach out. We are always here to help.

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Sterke hardware, beperkte rapportage zonder duur abonnement

Ik heb een ECG-apparaat van Kardiacare aangeschaft. Over de kwaliteit van het apparaat zelf ben ik positief: het is degelijk uitgevoerd, werkt betrouwbaar en levert duidelijke ECG-metingen op. In technisch opzicht is het een goed product.

Mijn teleurstelling betreft met name het abonnementsmodel. Naast de toch al aanzienlijke aanschafprijs is een jaarlijks abonnement nodig om toegang te krijgen tot de volledige functionaliteit. Zonder abonnement blijft de gebruiker beperkt tot een basisweergave van losse ECG-metingen. Voor uitgebreidere analyses en extra functionaliteit is bovendien een nog duurder abonnement vereist.

De rapportagemogelijkheden binnen het standaard abonnement zijn daarbij vrij beperkt. Het is bijvoorbeeld niet mogelijk om langere periodes (meer dan ongeveer een maand) overzichtelijk in één rapport samen te vatten. Voor een apparaat dat juist bedoeld is om trends over langere tijd te volgen, voelt dat als een wezenlijke beperking.

Daarnaast heb ik eenmaal gebruikgemaakt van het aangeboden doktersadvies binnen het abonnement. Dit advies bleef algemeen van aard en leidde uiteindelijk tot het advies om alsnog mijn eigen arts te raadplegen. Dat is begrijpelijk vanuit medisch oogpunt, maar de toegevoegde waarde van deze betaalde dienst vond ik daardoor beperkt.

Het geheel wekt bij mij de indruk dat commerciële motieven een duidelijke rol spelen in de gekozen functionaliteitsbeperkingen. Essentiële analysemogelijkheden lijken bewust achter extra betaalmuren te zijn geplaatst. Dat is een legitiem bedrijfsmodel, maar het zou transparanter en evenwichtiger mogen, zeker gezien de medische context waarin gebruikers op betrouwbare en volledige informatie willen kunnen vertrouwen.

Samenvattend: technisch een goed apparaat, maar het abonnementsmodel en de functionele beperkingen maken het product minder aantrekkelijk dan het op het eerste gezicht lijkt. Meer transparantie en ruimere standaardfunctionaliteit zouden de gebruikerservaring aanzienlijk verbeteren.

15 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AliveCor

Svar från AliveCor

Vielen Dank für Ihr Feedback und dafür, dass Sie die Zuverlässigkeit und Qualität unserer Kardia-Hardware hervorheben. Wir haben Verständnis für Ihre Bedenken bezüglich des KardiaCare-Abonnements sowie der Einschränkungen, die Sie bei unseren Berichtsfunktionen und dem ärztlichen Auswertungsservice festgestellt haben. Bitte beachten Sie, dass Sie mit der Basis-App kostenlos und unbegrenzt EKGs in medizinischer Qualität aufzeichnen und speichern können. KardiaCare ist hingegen ein optionaler Premium-Service, der für erweiterte Analysen entwickelt wurde. Wir schätzen Ihre Vorschläge zur Transparenz und Funktionalität der Berichte sehr und werden Ihre Anmerkungen an unser Produktteam weiterleiten, um das Erlebnis für alle Nutzer zu verbessern.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Stay away of this company

Stay away of this company
Stay away of this company! Their products are expensive but worth nothing. The readings are terrible off and my cardiologist told me he couldn’t do anything with it’s readings. Also it sets false alarm by taking (AI) conclusions which aren’t true. Also it only detects certain cardiac arrhythmias when you pay (big!) so I think that’s totally irresponsible. If you send a reading for judgement you get only a report which they tell you has been reviewed by a doctor but doesn’t say anything but what the app already told you. I really think it’s a scam! When you contact support it takes weeks for them to reply with a standard answer not helping at all. I have so many regrets buying this device (KardiaMobile 6L) I hope the reviews warns future buyers.

4 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AliveCor

Svar från AliveCor

We are very sorry to hear about your frustrating experience with your KardiaMobile 6L and our customer support team. We understand how important accurate and timely cardiac information is, and we want to address your concerns directly.

First, we apologize for the unacceptable delay in hearing back from our support team. We always aim to provide prompt assistance, and we are sorry we fell short here.

Regarding the device itself, please know that the KardiaMobile 6L is an FDA-cleared, clinically validated medical device. If your cardiologist was unable to use the readings, it may be due to electrical interference or skin contact issues affecting the tracing quality, which our team can absolutely help you troubleshoot to ensure you get a clean, readable EKG.

We also want to clarify how our features work. The core, FDA-cleared determinations—Atrial Fibrillation, Bradycardia, Tachycardia, and Normal Sinus Rhythm—are completely free and do not require a subscription. Our AI is designed to flag these potential rhythms to assist you, though it does not replace a doctor's diagnosis. The KardiaCare subscription is an optional service that unlocks extra, advanced determinations (like PVCs or PACs). When you use the clinician review feature, a board-certified doctor provides a standardized, human verification of your EKG; often, this confirms the app's initial AI finding, which is why the final report may align with what the app already told you.

We want to make this right and ensure you are getting the value out of your device. Please call our support team directly at 855-338-8800 so a specialist can look into your account, troubleshoot your tracing quality, and properly assist you.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I purchased Kardia 6L because I…

I purchased Kardia 6L because I developed A-Fib, my doctor recommended the device. It worked fine for 13-14 months. I started having the following issues: it would stop working before completing a cycle; it would register electrical interference'; it even registered I was in rhythm when I was in AFib. I contacted Kardia, they told me what to try nothing worked. I contacted the electric company to come out and check for interference, they found nothing. I contacted Kardia again 3 times, I'm still waiting on a reply. It's very disappointing that they don't stand behind their product given the nature of the illness. Actual purchase 09/2024. The calendar below would not allow that date. An item should work effectively longer than a year. I'm writing this on behalf of my husband.

1 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AliveCor

Svar från AliveCor

We sincerely apologize for the delay in our response; we have been experiencing a very high ticket volume due to the holiday season. The issues your husband is seeing around the 13-to-14-month mark—like stopping mid-cycle and sudden interference—are very frequently caused by a depleted battery. Replacing the standard CR2016 coin cell battery often resolves these glitches immediately, even if the app hasn't warned you yet. Please call our team directly at 855-338-8800 so we can assist you with a battery change, or evaluate the device for a replacement if needed. We are committed to making this right!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Leider keine Antwort von Support

Leider keine Antwort von Support. Ich bin sehr enttäuscht.
No reply from support.
I'm very disappointed.

8 december 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AliveCor

Svar från AliveCor

Gemini said
Hier ist der aktualisierte Entwurf ohne die Telefonnummer:

Es tut uns aufrichtig leid, dass Sie bisher keine Rückmeldung von unserem Support-Team erhalten haben. Wir verstehen Ihre Enttäuschung vollkommen. Aufgrund der Feiertage verzeichnen wir derzeit ein sehr hohes Aufkommen an Anfragen, was leider zu Verzögerungen geführt hat.

Wir möchten Ihr Anliegen jedoch schnellstmöglich lösen. Bitte senden Sie uns direkt eine E-Mail an support@alivecor.com, damit wir Ihnen gezielt weiterhelfen können. Wir setzen alles daran, die Situation für Sie zu klären!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent product for SVTs

Amazing product. Always works and registers arythmias accurately. Saved me wearing a heart monitor. It recorded several SVTs and I gave them to my cardiologist who performed a successful ablation. Completely disagree with negative views. Have recommended the Kardia monitor to many.

11 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AliveCor

Svar från AliveCor

Thank you so much for sharing your incredible story! We are absolutely thrilled to hear that your Kardia device helped capture your SVTs and contributed to a successful ablation with your cardiologist. Hearing that our product played a positive role in your treatment and recovery is the highest compliment we could ask for. Thank you for your strong recommendation and for trusting us with your heart health!

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

KardiaMobile 6L

This is a review for the KardiaMobile 6L personal EKG. When I first got it, it was a lifesaver. But within a few months it started being difficult to connect and stay connected. I reached out to support, and did everything they told me to do, but to no avail. They finally sent me a new one (and make me pay $25). It worked fine for a few weeks and now I'm back to the same issues. I can't get it to connect, can't get it to stay connected and rarely am able to complete a reading. By the time I do, my pulse is so high because I'm so mad! I've reached out to support and they just keep telling me to redownload the app. I have redownloaded the app multiple times, change the batteries, all to no avail. It takes forever to get a reading. It either doesn't connect or won't stay connected 75% of the time. They need to get this worked out!

14 oktober 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AliveCor

Svar från AliveCor

We sincerely apologize for the ongoing connection issues. Since you are experiencing this with a second device after multiple troubleshooting attempts, the root cause is highly likely related to your smartphone's Bluetooth connection or settings, rather than the KardiaMobile itself.

We want to get this permanently resolved for you. Please call our consumer support team directly at 855-338-8800.

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer