Dålig leverans och kundsupport
Dom säger att leveransen tar 1-2 dagar. Och att dom skickar paketet nästan samma dag som man har beställt den på. Jag beställde mitt paket förra veckan i onsdags och jag har ännu inte fått den. Jag kontaktade deras kundsupport via mail och jag fick ett svar mer än 24h efter. Dom sade att dom skulle skicka den idag. Jag är ganska missnöjd med leveranstiderna och kundsupporten. Ni kanske får en bättre upplevelse än mig men jag berättar just vad som hände med mig.






