Har borrat bergvärme åt mig för ett tag…
Har borrat bergvärme åt mig för ett tag sedan. Kändes jätteproffsigt hela vägen och jag har inget alls att anmärka på! De kom när de skulle och höll rent runt sig på arbetsplatsen och det syntes nästan inte att de varit här när de var färdiga!

