Väldigt dyra
Efter själv gjort felanmälan med exakt den info jag fått från min Nibe behöver jag ringa 2 gånger för att få hjälp.
Då kommer en tekniker ut, tittar på displayen säger åt mig att byta filter, tar 5 min.
Sen skickar de en faktura på 1000kr som är rabatterad enligt dem.
Väldigt oseriöst och väldigt dyra.
Undvik dem.






