The Stone & Garden Company Omdömen 

97
•
TrustScore 1.5 av 5

1,6

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Simple review, I ordered a bulk bag of gravel, paid, then they emailed to say they wanted another £24. This seems common judging by the reviews here. Now have to wait a week for a refund. If you don't... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Scammers and liers , all you from costumer service! Delivery drivers refuse to deliver, because road is too narrow! Liers….. We had big trucks and lorries coming on our street! You just take people m... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ordered dumpy bags of materials for garden. Delivery team refused to put them in front garden, insisting they go on pavement which was not fees-able as main arterial road. Items returned. No money ref... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ordered on line after speaking with a sales person, who was very helpful, on the phone. Scottish Pebbles arrived as forecasted. The delivery driver was amazing getting this big bag of pebbles right... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Aggregatleverantör
  2. också i
  3. Leverantör av natursten
  4. Leverantör av sand och grus
  5. Leverantör av trädgårdsbyggnader
  6. Trädgårdsarkitektursbutik

Skrivet av företaget

At The Stone & Garden Company we’re one of the UK’s largest suppliers for all your decorative & building aggregates, rockery & slate chippings, decorative pebbles & cobbles! We deliver nationwide using the Palletways network and orders are delivered within 2-3 working days from dispatch. If you’re unsure on which product is right for you then we do have a sample ordering facility to ensure you’re happy with the appearance of the product before placing a bulk bag order. We’re also available over email or telephone to answer any queries you may have regarding orders/products/delivery so please don’t hesitate to get in touch and ask questions!


Kontaktuppgifter

1,6

Mycket dålig

TrustScore 1.5 av 5

97 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

1,6

Alla omdömen

(97)

5 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Simple review

Simple review, I ordered a bulk bag of gravel, paid, then they emailed to say they wanted another £24. This seems common judging by the reviews here. Now have to wait a week for a refund. If you don't want a price increase then shop elsewhere

12 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Do not order from this company

Do not order from this company. We ordered 4 large bags of cotswold stone, and was told we would receive a 2 hour time slot on the day. When we didn’t hear we called, only to be told only 1 bag was being delivered, we said that’s not enough, they said they would find another, which was still not going to enough for the work men we had booked to start next day. So we cancelled the order, now we are fighting to get our money back. DO NOT DEAL WITH THIS COMPANY.

21 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I have ordered bulk bag of white gravel…

I have ordered bulk bag of white gravel before Easter , delivery date was on the 10th of April( yesterday)
I have contacted two depots York and Kent , I was assured that they will delivered today the 11th of April, nothing happened .
Nobody is answering the phone in Kent depot ( where my order suppoused to be) .
I contacted the York depot, but someone told me that they could not contact the depot in Kent.
I wasted two day waiting for delivery from this company.
I tracked the parcel again this morning and there was no any update, that is scheduled for delivery, ladt update was from 9th of April ,that the pallette is in Kent depot.
I was assured yesterday , and the person confirmed verbally today delivery.
I can understand delays if I am inform about it, but giving misleading information is below any standards of customer service.
Very disappointing.

11 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent experience throughout

Excellent experience throughout. I was concerned because my gravel driveway has a slight incline; however, the customer services lady forwarded our photos to the carrier and got their OK to leave the bags on the pavement before taking my order. The carrier provided a map of where the delivery truck was and I had a 20 minute pre-delivery phone call. The pebbles arrived on time and without any hassle. They are absolutely beautiful. I am so glad that I used this company and can highly recommend them.

13 november 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Not what I ordered!

I purchased a bulk bag of horticultural sharp sand to spread on my lawn to improve drainage. On the photo on the website it looked like coarse sand.

I spread across the grass and at first I thought good job done. However after about a month my lawn became ruined with many small stones coming to the surface. This was not the product I thought I ordered so I went back to the company with photos to ask what had happened. They checked with quality control and came back saying that I had received the right product, but it sure doesn’t match the product pictures on the website.

For proof I wanted to add photos, but I can’t seem to upload, so it’s difficult to demonstrate. Either way the company isn’t interested!

1 april 2025
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Scammers and liers

Scammers and liers , all you from costumer service! Delivery drivers refuse to deliver, because road is too narrow! Liers….. We had big trucks and lorries coming on our street! You just take people money and don’t deliver orders! Wish exactly the same to you all !
The most horrible company and disgusting experience! Never met something like it! 🤮

13 juni 2024
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great stone - brilliant delivery

I ordered 850kg of the 20mm polar white stone. This is the second time I have ordered from this company and once again the stone looks great. The delivery arrived when it was supposed to and the delivery driver was lovely and put the stone at the end of my driveway.

5 oktober 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Stone & Garden Company

Svar från The Stone & Garden Company

Thanks for taking the time to leave a review Terri. Really pleased to hear from a returning customer that's happy with everything!
Thanks, Jacqui!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

DO Not Use, Breach of Trading Standards!

Do Not Use This Company, I did not check Reviews, They Breached Trading Standard Laws and Sent me Iteam Not As Discribed or As In Picture. We could easily win in Small Claims Court. They are confused and believe that their Terms and Conditions are Law. Mistake, Trading Standards makes the laws. I am married to a Government Lawyer. ( no argument). I can see that pensioner's and vulnerable people also taking advantage off.
I ordered 850kg of 40mm slate chippings. Was sent rocks, some '130mm' in length, children can not walk on a path with rocks this large and was told this was acceptable and that to collect was a deduction of £60.
This is how they do business.

29 juni 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Stone & Garden Company

Svar från The Stone & Garden Company

Thank you for taking the time to leave a review of your order, we welcome customer feedback whether it be positive or negative.

As advised when dealing with your complaint, all of the materials are quarried naturally and graded at the quarry before receiving the raw material at our site. The bulk bags are then robotically filled & weighed; this isn't done by hand so you may receive some pieces larger if they've fit through the grader on one of the axis'.

Some of the pieces you photographed, the 130mm long piece for example would have been 40mm or less on the width/depth so this would have gone through the grader at the quarry.

On each product page it says "all products are natural/quarried materials so there could be a variation in colouring, size & shape. All sizes shown are estimated". As the correct product was delivered (you were just unhappy with some of the pieces) the standard return charge applied as the haulier charges us to arrange a collection / return goods to our site.

Apologies once again for the inconvenience and that you weren't happy with your order.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

We do not thank you for your reply as…

We do not thank you for your reply as per our review about the disgraceful service you offered.
Your answer is robotic which suggests you have many negative reviews. And it trios off your tongue or maybe a set reply.

You must grow tired Vicky of providing this answer to your poor customers, but there again you have cleverly gained £120.00. We are elderly pensioners shame on you!!

The most important issue we have is that no one called, we came down the road to a ghost vehicle that rang to say then they were there - but they weren’t ???????very clever way of clawing in money.

Our road is a solid road and we are able to receive large deliveries. Have had many. Palletways have many vehicles and could have delivered this order but your clever terms and conditions do allow you to do this to customers. As bad reviews suggest.

Can I just remind you and anybody reading this we have not yet had the balance of our money.
Total and utter rubbish, he has come on an untarmaced road which isn’t our problem as our road is isn’t untarmaced - obviously wrong location.

26 juni 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Avoid

Avoid! My parents ordered from this company in good faith. The company employed the services of a delivery company who refused to deliver to my parents address. Their excuse was there were overhanging trees in the lane and they could not get their truck up to make the delivery. Just a few months prior my parents had the most enormous house removals truck move them in to this property without any problem at all. Stone and gravel have been nothing short of disgusting in their handling of this matter and have refused to reimburse my parents for the alleged delivery costs which were £120! In fact to date my parents have had no refund at all and no goods received….. this company has completely stone walled them! They are currently more than £200 out of pocket. Shame on you Stone and garden!

6 juni 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Stone & Garden Company

Svar från The Stone & Garden Company

Thank you for taking the time to leave a review regards your parents recent order with ourselves; we welcome feedback whether it be positive or negative.

As advised when speaking to your parents on a couple of occasions the delivery depot was unable to deliver due to not having an available sized vehicle that could carry the weight of the goods (1700kg) and be able to get down the un-tarmaced road that led to their house.

The other delivery they referenced they’d had previously from another company was 1 item at 30kgs so this was able to be delivered on a van; our goods are too heavy for this type of vehicle otherwise we’d have asked the depot to deliver them on the van to get to your house.

As stated in the terms & conditions agreed to at checkout (and also listed on our website throughout the checkout process) for health & safety reasons for you, the driver and the public, it is at the driver’s discretion to deem the delivery point unsuitable for off-loading and are within their rights to refuse to unload any consignments; alternatively, they may suggest off-loading near as possible to the required point where it is safe to do so.

Charges will be incurred if you have unsuitable access, if the delivery cannot take place due to the conditions on the T&Cs then a minimum £50.00 + VAT per pallet return cost will be incurred.

We outsource the deliveries to the Palletways network and from this we cannot make the delivery drivers go to an address if they deem it as unsuitable.

The goods were returned to our site and the refund was processed on 12th June 2023 so we have closed the complaint as no further action is needed.

We do extend our apologies once again on behalf of the delivery depot that they weren’t able to complete delivery.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Be very careful when ordering from this…

Be very careful when ordering from this company their website is loaded with conditions in their favour. If there is any difficulty in delivery to your property not only will they not attempt to deliver but also charge you £60 per item for non delivery. The company Stone and Garden use for deliveries claims to have only 18 tonne trucks. Our road has trees and because of this the driver refuse to attempt delivery. I don’t like saying this but I could not recommend Stone and Garden to anyone it was a very expensive lesson for us we are still waiting for a refund which will be less than their non delivery charge.

6 juni 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Stone & Garden Company

Svar från The Stone & Garden Company

Thank you for taking the time to leave a review regards your recent order with ourselves; we welcome feedback whether it be positive or negative.

As advised when speaking to yourselves on a couple of occasions the delivery depot was unable to deliver due to not having an available sized vehicle that could carry the weight of the goods (1700kg) and be able to get down the un-tarmaced road that led to your house.

The other delivery they referenced you’d had previously from another company was 1 item at 30kgs so this was able to be delivered on a van; our goods are too heavy for this type of vehicle otherwise we’d have asked the depot to deliver them on the van to get to your house.

As stated in the terms & conditions agreed to at checkout (and also listed on our website throughout the checkout process) for health & safety reasons for you, the driver and the public, it is at the driver’s discretion to deem the delivery point unsuitable for off-loading and are within their rights to refuse to unload any consignments; alternatively, they may suggest off-loading near as possible to the required point where it is safe to do so.

Charges will be incurred if you have unsuitable access, if the delivery cannot take place due to the conditions on the T&Cs then a minimum £50.00 + VAT per pallet return cost will be incurred.

We outsource the deliveries to the Palletways network and from this we cannot make the delivery drivers go to an address if they deem it as unsuitable.

The goods were returned to our site and the refund was processed on 12th June 2023 so we have closed the complaint as no further action is needed.

We do extend our apologies once again on behalf of the delivery depot that they weren’t able to complete delivery.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

This company has swindled my elderly…

This company has swindled my elderly parents - they say they tried to deliver and couldn’t

Delivery trucks for other items haven’t had this issue

They won’t even prove they came to the correct address

Don’t just take my parents experience - Seems to be many bad reviews below

22 maj 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Stone & Garden Company

Svar från The Stone & Garden Company

Thank you for taking the time to leave a review regards your parents recent order with ourselves; we welcome feedback whether it be positive or negative.

As advised when speaking to your parents on a couple of occasions the delivery depot was unable to deliver due to not having an available sized vehicle that could carry the weight of the goods (1700kg) and be able to get down the un-tarmaced road that led to their house.

The other delivery they referenced they’d had previously from another company was 1 item at 30kgs so this was able to be delivered on a van; our goods are too heavy for this type of vehicle otherwise we’d have asked the depot to deliver them on the van to get to your house.

As stated in the terms & conditions agreed to at checkout (and also listed on our website throughout the checkout process) for health & safety reasons for you, the driver and the public, it is at the driver’s discretion to deem the delivery point unsuitable for off-loading and are within their rights to refuse to unload any consignments; alternatively, they may suggest off-loading near as possible to the required point where it is safe to do so.

Charges will be incurred if you have unsuitable access, if the delivery cannot take place due to the conditions on the T&Cs then a minimum £50.00 + VAT per pallet return cost will be incurred.

We outsource the deliveries to the Palletways network and from this we cannot make the delivery drivers go to an address if they deem it as unsuitable.

The goods were returned to our site and the refund was processed on 12th June 2023 so we have closed the complaint as no further action is needed.

We do extend our apologies once again on behalf of the delivery depot that they weren’t able to complete delivery.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Dreadful Company

Ordered dumpy bags of materials for garden. Delivery team refused to put them in front garden, insisting they go on pavement which was not fees-able as main arterial road. Items returned. No money refunded as charged per bag for return of items. Spent £150 on nothing!!! Scam!

15 april 2023
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Stone & Garden Company

Svar från The Stone & Garden Company

Hi Eileen,

We welcome feedback whether it be positive or negative so thank you for taking the time to leave a review, we can't however find details of your order to be able to add the feedback onto our system for reference.

We have tried searching via your name but no results are showing (which is why it's taken us a while to respond as we had requested more contact information from you which had a 3 working day wait time but nothing was received), can you please email us on sales@stoneandgarden.co with either your order number which will start "10008" or your delivery postcode please.

With regards to the delivery point the manual pump truck used by the delivery driver (as this is a tail-lift vehicle used) isn't able to operate on loose/soft ground due to the weight of the bulk bags, they can only be left on a hard/flat surface, this will be why the driver wasn't able to leave any bulk bags in your front garden.

With regards to return fees we charge £50 + VAT per bulk bag as this is the fee charged to us from the haulier, we are keen to locate your details/order so we can look into this as you've said the return fee totaled £150 (which doesn't tally with our £60 per bag).

Thanks in advance,

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

BEWATE BEFORE YOU BUY!!!

BEWATE BEFORE YOU BUY!!!
We were sourcing a light grey decorative chippings, I came across Stone and Garden Company and I ordered what I believed from their pictures and description to be a LIGHT grey stone big Mistake myself and the client agreed it was a Dark grey. I contacted Stone and Garden Company because I refused the stone to be delivered and to be told I will only get half my money as my refund. I shouldn’t have to pay for a service I didn’t want. If the company can Not effectively operate as an online company, I shouldn’t have to pay for there haulage when the company was selling the product as a light grey clearly dark grey. BIG RIP OFF. CLEAR MESSAGE AVOID THIS COMPANY IF YOU WANT A FULL REFUND IF YOU HAVE ANY ISSUES WITH THERE PRODUCT NOT WORTH THE FINANCIAL RISK.
Landscape Director

8 november 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Stone & Garden Company

Svar från The Stone & Garden Company

Good morning Caroline, we are an open company so welcome feedback whether it be positive or in this case negative. Apologies you are not happy with the £60 per bulk bag return fee as set out in our terms & conditions which you agreed to at checkout before placing the order, once the order has been dispatched and left our site the haulier charges us £60 per bulk bag as a return fee so unfortunately this charge has to be passed onto the customer in circumstances where the correct product was dispatched as to what was ordered. Full refunds are given when appropriate (i.e a completely incorrect product has been dispatched in error).
As I tried to advise you on our telephone call that the Dove Grey name is mainly used across many UK aggregate suppliers, and it is a grey chipping which becomes darker when wet (and as the product is naturally quarried there will be an element of dust on the gravel which will make them look darker on 1st appearance). We also have a sample service available where you can purchase a sample of the intended gravel to see the colour, size & shape before buying a full 850kg bulk bag.
Apologies again for the inconvenience caused.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Stones mixed in with a load of soil ! What a mess …

I ordered a large bag of grey stones but half way down into the bag was a load of soil and difficult to wash off , we ended up not being able to use them as it was a complete mess . I wouldn’t use this company again as there are cheaper ones .

23 oktober 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Stone & Garden Company

Svar från The Stone & Garden Company

Hi Alison, we're sorry you're not 100% happy with your order.

I have forwarded your email & photos to the quality control team for their feedback as all of the bulk bags are robotically filled & weighed so I'm not sure where the soil has come from, I know all of our products are naturally quarried so an element of product dust can still be on the stones but I've queried the soil in the Dove Grey bag.

Apologies for any inconvenience caused.
Jacqui

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Lovely blossom stones

No problems at all with order or delivery, really pleased with the stones. Ordered 2 x bulk of blossom and they look amazing.

21 augusti 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Stone & Garden Company

Svar från The Stone & Garden Company

Thank you for the lovely review you've left us Jodie along with the you've left us on our other review site (reviews.co.uk). Thank you for also sending us some photos for us to use on our Blossom page on the website!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great shopping experience

So easy to order delivery exactly as planned cheaper than all other companies I looked at, would definitely use again

16 juli 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Stone & Garden Company

Svar från The Stone & Garden Company

Thank you for the fab 5-star review Alison!

We love to hear when everything has gone to plan and you'll return to us as a customer also!

Jacqui 😊

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Good service quick delivery and nice…

Good service quick delivery and nice slate

11 juli 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för The Stone & Garden Company

Svar från The Stone & Garden Company

Thanks Dermot for the 5-star review!

Once you've completed your project we'd love to see any photos of it you'd be willing to share, email us on sales@stoneandgarden.co

Thanks,
Jacqui

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer