Varning för detta oseriösa städföretag Skåne, Vellinge och Trelleborg
Varning för detta oseriösa städföretag! Anlitade dem, för storstädning och varannan vecka städning pga jag varit med om en hemsk fallolycka och blivit opererad i knät.
Jag var godtrogen, och när jag på deras tredje besök här "anade ugglor i mossan" så kontrollerade jag städningen.
Blev så besviken och smått chockad, att man kan strunta i att dammsuga under sängar, strunta i att dammsuga under soffor, strunta i att dammsuga under soffkuddarna, strunta i att ta av framsidan på badkaret och städa därunder, inte torka av fönsterkarmar på ovanvåning osv osv.
Trots tillsägning och de kom tillbaka igen sista gången, så var inget av det jag anmärkt på åtgärdat!!
Ägaren av företaget, Belmira Gredic, ursäktade sig med att så kan det bli ibland.....
Jag var för godtrogen och företaget lurade mig, sa att det var välutbildade kvinnor i städning som kom, så var det inte.

