Speedy Hire Omdömen 

2 249
•
TrustScore 3 av 5

2,8

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Hired sander to bring my original maple flooring up to scratch. Very helpful customer service especially as needed to keep extra day. Floor has come up brilliant. Little issue with bags bursting an... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Had to hire a Whacker Plate for a project i was doing & Dave (Dundee depot) was most helpful in arranging it for collection & returning equipment which he gave me a hand to load & unload,customer ser... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I went to Ellesmere Port to hire a hydraulic pump and cylinder. I had to sign up for a "pay-as-you-go" account, which was fairly straightforward. However, I arrived at the depot in Ellesmere Por... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Delivered on time. However, the problems began with collection. Called on Monday to arrange collection, were told 'It'll be collected Tuesday or Wednesday, you'll receive a notification an hour befor... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Verktygsuthyrning
  2. också i
  3. Butik med byggmaskiner och utrustning
  4. Maskinuthyrning
  5. Uthyrning av byggmaskiner
  6. Uthyrning av byggutrustning
  7. Verktygsbutik

Skrivet av företaget

Speedy Hire is the UK and Ireland’s leading provider of tools, specialist equipment and services. We provide exceptional customer experience, accelerating collective success towards a sustainable future. Our mission is to provide safe, reliable hire equipment and services to enable the successful delivery of customer projects. Our commitment to our customers is always underpinned with health, safety, the environment and community at the forefront of our mind.


Kontaktuppgifter

2,8

Medel

TrustScore 3 av 5

2 tn omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 89 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

2,8

Alla omdömen

(2 249)

125 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Milton Keynes powered access…

The Milton Keynes powered access customer service is appalling. One of the staff shouted at me, "Oi, is that your van?" and then walked off. I assumed he wanted me to move it, so I did—and didn't even get a thank you. Staff members just walk around and ignore you. They all seem very aggressive and upset. I wouldn't recommend them and will no longer be hiring from them. I don't see how CCTV will help?

7 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Speedy Hire

Svar från Speedy Hire

Good morning, I am really sorry to hear of the experience you received at our Milton Keynes depot. I will ensure that this is fed back to them. To enable a more through review if you could provide times and dates this would allow us to review any potential CCTV recordings of your interactions with our team.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

It started so well

It started so well. Hired a wacker plate and mixer for a week online, paid including a £200 deposit. It arrived on the day asked and both machines worked well. Organised a collection via a quick call to the branch, who confirmed it was off hire and would be collected later that day (Friday) or on the following Monday. I cleaned down both machines and had done every I used them. They went back clean if not cleaner than I got them. Monday came and went, got a text on Tuesday to say we are collecting it. No show on Tuesday and eventually they turned up on Wednesday to collect it. Returned to depot that day and they say deposit refund on 3-5 days. That was nearly a month ago. Have contacted customer services via email and via their contact us section asking where my deposit is and why it has not been returned and nothing. The equipment and initial delivery was OK, but later communication and the refund of deposit are absolutely terrible.

17 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Speedy Hire

Svar från Speedy Hire

Thank you for sharing you recent experience with us, and I am really sorry to read of the challenges you faced in relation to the collection of the goods.
I have spoken with the depot management team, and they have advised that there were some challenges in relation to availability that did delay the collection, and that they have, and will continue to try to contact you, to complete the refund of your deposit

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Speedy hire Heathrow Vicount Way

Speedy hire Heathrow Vicount Way , 6 staff on duty all lazy and not bothering to attend to a customer waiting for
The past 15 alone at the desk. Most are fiddling with their phones and yawning
I had paid upfront for a wacker yesterday therefore a simple collection. Really poor service total ignorance of customers. Come on Management have a human touch.

11 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Speedy Hire

Svar från Speedy Hire

Thank you for taking the time to share this with us, and I am sorry read of the less than perfect experience you received from our depot.
I will ensure that this is fed back to the management team to hopefully make sure your next visit to our depot is greatly improved.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

David Miller - Best service

I can't speak highly enough of David Miller at Speedy hire. When I had an issue with a broken cement mixer that hadn't been collected and replaced, David went well above and beyond to put things right.

As the driver, David took the time to personally get in touch with head office on my behalf and made sure the problem was sorted properly. He kept me informed throughout and clearly cared about getting the right outcome for me, rather than just passing the issue along.

This is exactly the kind of customer service that makes all the difference. David turned a frustrating situation into a genuinely positive experience, and it's a real credit to him and to Speedy Hire. Thank you, David – your effort and professionalism were greatly appreciated!

11 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Fantastic service from start to finish…

Fantastic service from start to finish - as a younger woman with no experience in hiring professional equipment, they walked me through everything without any condescension and with only the most positive and kind attitudes throughout. They offered help at every point that I was unsure, and gave advice beyond their required responsibilities. The price was extremely reasonable to the point where it was incredibly cheaper than it would have been to have gone anywhere else. Thank you so much for all your help!

10 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Wrong tool delivered, depot doesn’t answer.

Hired a 230mm trench rammer for a week from the Old Kent Road depot; they sent me a 280mm one. Only been able to do half the work needed as it’s too big for a large portion of the trench. Been ringing the depot for 5 days with no answer,,, customer service have sent several emails to the depot but still nothing. Shocking service, to have paid for a tool that’s not fit for the purpose I need it for as well as no ability to get through to the depot is unacceptable. Avoid at all costs.

4 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Speedy Hire

Svar från Speedy Hire

Thank you for sharing your feedback relating to your recent hire, and on behalf of Speedy Hire, please accept my apologies for the challenges you encountered.
After investigating your order journey with our depot they have advised that the product you hired was unavailable and that unfortunately they were unable to reach you to advise this, but to ensure that you were not left without any product, they delivered the closest alternative for you.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Absolute shocker start to finish

Absolute shocker start to finish - i don’t think I’ve ever known such poor service ! SHORT VERSION - Expect multiple problems and hours of your life wasted trying to resolve issues. Booked a petrol pressure washer for delivery on Tuesday 28 July - booking confirmation said ‘Diesel’ - thought it must be my mistake and bought a can of Diesel. ETA was between 0730 and 1700. Called to ask explain i don’t live at the delivery address and was told I’d get a better ETA in the morning. (Literally took over an hour to get through. No update - driver arrived with no notice and dropped of a petrol pressure washer with no cold water feed connector but a non-standard length of hose attached with jubilee clip - impossible to connect hosepipe or get decent pressure. No option but to persevere with reduced pressure. Half way through the job i got an email telling me they had been unable to complete the delivery - next available date 3 August. Numerous attempts to call later (and hours of time) finally got through to explain it had been dropped off and required collection the following day - explained again i needed 20 minutes notice to get to the property - given a 7 day window for collection ! Chap turned up the next morning without any notice - refused to collect it from behind an open gate at the side of house or wait for me to get there (I was 10 minutes away at the time). Then lied to his supervisor on the phone (didn’t realise I could hear him on speaker), telling him the washer was inside the property and inaccessible. Hours later, finally got through to someone on the phone to try and arrange another collection. Told I’d definitely receive notice and the driver would be informed he could collect from behind the gate. Was given a window last night of 0730-1700 and then text message this morning 15 mins before driver arrived at the property - to drop a washer off !!!! Unbelievable !!! To be fair, the chap this morning was spot on, collected the washer and sorted out the paperwork although he had no knowledge of it being there. Still had no response to two emails sent after hours of trying to get through on the phone. This is only half the story - woeful

3 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Dreadful

Dreadful. 6 telephone calls and over one hour to chase a carpet cleaner rental. Attitude in the end was that I should nto have been calling.

28 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Speedy Hire

Svar från Speedy Hire

Thank you for taking the time to speak to me and share your recent experience with us.
As discussed during our call I will review your experience with the departments you interacted with to try and identify what went wrong and implement changes to improve our communication to you

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Will they ever turn up?

Been waiting over a week for them to come and collect their tower. Keep being promised it will be "today", but they never turn up. Unless you have acres of land to store their equipment for weeks on end, then I suggest you go with someone else.

23 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Speedy Hire

Svar från Speedy Hire

Thank you for taking the time to share your experience with us, and I am sorry to read that the equipment is still on site.
If you can provide more information about your order we can work with yourself and the depot to get the collection arranged, unfortunately without this detail we will be unable to help further

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

The Ryanair of Equipment Hire

How am I supposed to get my refundable deposit if no one picks up the phone.

30 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Speedy Hire

Svar från Speedy Hire

Thank you for sharing your experience with us in relation to your refund.
I am sorry to read that you have faced challenges trying to reach our depot and I am aware that our depot have tried to contact you on more than one occasion to process the refund with you, but were unsuccessful in reaching you.
The depot are going to reach out to you again today to process the refund.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Do not hire from this company

Do not hire from this company, customer service beyond poor.
Ordered a carpet cleaner and carpet dryer to clean my carpets, delivered this morning which was great only to find the carpet dryer plug isn’t for normal every day homes meaning I need an adapter which was not offered at purchase. This was as useful as a chocolate teapot I couldn’t use. I went online to check I hadn’t missed anything at purchase point and i hadn’t it wasn’t there at all. Now I am unable to wash my carpets, I explained this to the agent and was told I can still use the cleaner, and that i wouldn’t get a full refund. I explained that I would need to order again both items in order to clean my carpets adding additional expense. I’m not the only person this has happened to and it’s completely unfair
I would like to add that a further call was made to make a formal complaint on Friday 4:30 to be told someone higher up would call me, when asked a times scale was told well it wouldn’t be today. I’ve complained via resolver which just gives auto response
When things go wrong absolutely no help or customer service, but they happy to take your money

17 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Faultless service from the Wrexham…

Faultless service from the Wrexham branch.
Excellent communication and delivery service.
Equipment in good order, exactly as advertised.

16 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Speedy Hire

Svar från Speedy Hire

Thank you for leaving such a positive review relating to your service at Wrexham, we really appreciate you taking the time to highlight great service.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Garbage

Garbage. The website said a wacker plate I need was available in Leeds. I added it to my basket with a transformer and then the whole website crashed. I then deleted all my site data and it worked again and said my basket was empty. I added it again and paid for it. On my order confirmation was the wacker plate twice and two transformers! It also charged me more than was in the basket! I got my hire confirmation and thought I'd sort it all out at the branch. Turns out, after a 40 minute drive to get there, they didn't have the wacker plate and so the project has been delayed. Obviously, I can't use you guys again because I can't trust you'll actually fulfil an order. Also, the woman that served me at the Leeds branch was very rude and brash.

16 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Speedy Hire

Svar från Speedy Hire

Thank you for sharing your recent experience with our website and stock availability and on behalf of Speedy Hire my apologies for the challenges encountered. Unfortunately with our further information we are unable to investigate further

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

HAD A LAST-MINUTE EMERGENCY

HAD A LAST-MINUTE EMERGENCY AND NEEDED TWO WAREHOUSE FANS. DAVID AND THE TEAM AT DUNDEE SPEEDY HIRE COULDN'T HAVE BEEN MORE HELPFUL. GREAT SERVICE AND KNOWLEDGE.

15 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Speedy Hire

Svar från Speedy Hire

Thank you for leaving such a positive review of our Dundee branch, and we are really pleased that we could help you in your emergency.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Customer service and responsiveness has…

Customer service and responsiveness has been outstanding. Staff at the Great Suffolk Street branch have been amazing, we've had a couple of issues and they have gone out of their way to rectify as soon as possible. Really pleased with the service we have received, their support has been vital to us keeping our business operational.

14 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Speedy Hire

Svar från Speedy Hire

Many thanks for leaving such positive feedback. We really appreciate you taking the time and for calling out the staff at our Suffolk branch for the support they provided.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible

Terrible. Hired 6 x Evap Coolers, confirmed and paid for them 5 days in advance. A day before they were getting delivered I called them to see if I could change the delivery address, I was then told they didn't have my coolers in the depo, and that they wouldn't be able to get any for another week. You shouldn't be able to pay and confirm a hire and then be told the day before that the items don't exist. Also, they didn't notify me, I only found out because I called them up.

The customer service that followed was terrible with little to no updated, I had to constantly chase and beg the to fulfil my order. They managed to get together 4 Evap Coolers that (by luck) came back from another customer. I was then told they didn't have any delivery drivers even thought I had booked a delivery slot a week in advance. In the end I had to pay for my own courier to pick them up. The courier had to wait for 40 minutes at the depo as they were looking for the coolers. All in all expensive for me. I am not trying to arrange the return (which again was agreed at the time of booking) and I'm getting no reply. STAY AWAY

9 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Speedy Hire

Svar från Speedy Hire

Thank you for taking the time to leave this review, and I am sorry to read of the challenges you faced and costs incurred, unfortunately without further detail we are unable to look into this further for yo

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Deposit not returned - do not use this company

I had a weekend hire (Friday to Monday). Because the opening times are stupid, I returned it bang on 7.30am on Monday morning, nearly two weeks ago. My deposit of £100 hasn't been returned. I have emailed and called twice, both times I was on hold for ages and then the customer service rep both times said they've tried to put me through to Walthamstow depot but no one has picked up or called me back, as the rep promised. £100 is a lot of money to hold back from your customers, it's really unacceptable. Unless someone contacts me tomorrow, I will raise a complaint with my bank. Do not hire from here unless you're able to commit lots of time and effort to getting your deposit back. They state that it will be returned within 3-5 days, but I am now at 10 business days. What annoys me is if I had been even a minute late in returning, they probably would take my money immediately - but they leave their customers waiting for deposit refunds for weeks.

29 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Speedy Hire

Svar från Speedy Hire

Thank you for taking the time to share with us your recent experience in relation to your hire and refund.
I am very sorry to read that there was and extended delay in the refund of your deposit, and I will ensure that this is reviewed internally to understand the reason for the delay and how we can improve these timing in future.
I can confirm that the refund has now bene processed and should be in your bank account within the next few days

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Trent Sinden from Brighton depot

Trent Sinden from Brighton depot

Outstanding guy and a credit to the company. There was a very difficult situation occur and not only did he do all he could but he showed great professionalism and empathy to our business.

Thankyou Trent. 5 stars!

7 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Speedy Hire

Svar från Speedy Hire

Many thanks for providing such excellent feedback for our colleague Trent. We will make sure this reaches the depot management team

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Second bad experience

Second bad experience. First bad experience a few weeks ago. Paid for next day delivery woth B&Q turned up 4 days late. By that time I was unable to use the wacker plate because the weather had changed and was heavy rain. Called them to arrange keeping the machine for a few extra days due to now being behind by about a week because I was unable job because they delivered it the week after it was meant to arrive. They argued that id still had the machine for the time I paid and the weather wasnt their fault even though them delivering days late was their fault. Had ti get B&Q to contact them to extend the time. The day of pick up I called them first thing and told them I had a hospital appointment with my son and would be back within 1.5 hours they said they would advise the delivery guy. Which they didnt do the man was banging on my door 30 mins after the call I had to get someone to go to my property to open the door and pass him the machine.
He advised my mother inlaw the depot had failed to contact him and all machines have to be collected on time and at the time stated with "no exceptions" so fair enough. They took the machine not a problem. Just didnt want to have to bother anyone else having to drive to our house to let him in.

We rented the plate again this week in hopes that again it was just a one time bad experience. We get a text first thing saying theyre on their way to drop off the machine. I had hired a labourer for the day to help. They didnt turn up until 4 hours later do half the day gone. So had to pay the labourer to come back for the next day to help. Today they were meant to collect the machine waited in all day due to what happened last time. Theyre a no show. Called the depot was told by the feller around 1.30pm that he had spoken to pick up guys and they would be at mine shortly but I may also have to keep hold of the machine for a few days until its needed back. I mean what? Im not running a tool storage shelter and after all the trouble caused over being asked for an extra 1.5h last time are you messing. So called again after 4pm because they're still a no show. Got told they had all gone home for the day and I would have to store it for them until they can arrange pick up. Advised them I have no place to store it now as my shed is gone and our back garden is off limits and its not being kept in the house due to having a disabled 3 year old who cant walk or get round we'll so can have it blocking his way. So its now in our front garden. I told soeedy hire that and they said that's fine. Absolute joke of a company

6 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Speedy Hire

Svar från Speedy Hire

thank you for sharing your recent experience with us, and I am sorry to read of the challenges you faced with the depot and communication from us to you. If you can provide more details I will be able to pass this on to the relevant depot for review.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Order not in stock but took money

I ordered an aircon unit for hire and my order was accepted last week. I have 2 small babies and thought I had secured this so did not look elsewhere. Today was meant to be delivery day and we’ve heard nothing. Rang the branch and they said they have nothing in stock and won’t be getting any. I’m now a lot of money down and facing a heatwave with 2 very small children and no chance to sort out any aircon. The least they could have done is contact us last week to tell us they wouldn’t get any in so I could look elsewhere. Extremely disappointed and finding it very difficult to get hold of customer services for a refund.

6 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Speedy Hire

Svar från Speedy Hire

Thank you for sharing your recent experience with us, and I am very sorry to read that we were unable to provide you with the units needed, unfortunately due to unprecedented demand we have not been able to fulfil every order made, that said we should have informed you that we couldn't fulfil your order, so I will review this with the depot concerned to improve our communication in future

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer