SOCIETE NOIR Omdömen 

259
•
TrustScore 4 av 5

4,0

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I've been ordering tracksuits, hoodies and joggers from these for a long time and the quality has never faded. The tracksuits are some of the comfiest and best fitting ones I've got. I had a very mino... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Still havent received my order and it said it was delivered on the 4th of august. No communication from anybody and sent multiple emails, scamming wasters.i ordered on the 19th of july btw

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I stupidly had my hat sent to the wrong address but I was contacted by the company and they had my hat sent straight back to me almost immediately. Wasn’t expecting them to get in touch to be honest.... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Product arrived via DPD promptly with tracking and after a minor issue with the full ordera further parcel was despatched in good time. My first purchase and am impressed with the quality and also the... Se mer

Företagsinformation

  1. Herrkläder
  2. också i
  3. Klädbutik
  4. Klädleverantör
  5. Smokingbutik
  6. T-shirtbutik

Skrivet av företaget

@societenoir


Kontaktuppgifter

4,0

Bra

TrustScore 4 av 5

259 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 24 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,0

Alla omdömen

(259)

25 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Professional

Professional company with great customer service. We had a little hiccup with delivery but all was sorted out in a professional manner with promt replies from Societe Noir to all emails and very polite responses. Will definitely be ordering again in future. GREAT PRODUCTS.

11 januari 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Well happy!

Got my self kitted out for reasonable prices and for what I’d say is better quality then most! Well happy with my purchases arrived next day and fits a treat! A++

11 januari 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Awful customer service and delivery…

Awful customer service and delivery service, will not be buying from there again!

11 januari 2022
Logotyp för SOCIETE NOIR

Svar från SOCIETE NOIR

Hi Nicola, sorry you feel this way. As mentioned on email we did have a couple of DPD issues with the bank holiday and did want to compensate you accordingly which you seemed happy with on email. We are sorry we let you down on this occasion

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Awful service

I placed an order on the 30th n paid for shipping still not received anything sent two emails heard not one thing back and we are now on The 9th for two hats, shocking service really

9 januari 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för SOCIETE NOIR

Svar från SOCIETE NOIR

Resend on our communication via email 9/1/22
-----
Hi Lee!

We hope you are ok. Sorry for the bad communication, we did not return to work until the 4th after the bank holiday. We can see your email on the 6th Jan 19:14, but do advise 48-72 working hours for a response due to time of year.

Once you contacted us as to the whereabouts of your parcel we reached out to DPD because as far as we were concerned this left us on the 30th & we were advised that due to the bank holiday these orders would be hopefully there by the 31st but due to reduced hours for NYE they would be received no later than the 4th once everything back to normal.

We did get an update from DPD on friday that the scan on your parcel at the depot hasn't occurred (frustrating the driver did not scan this correctly!)
We therefore deem these parcels “lost” and naturally resend them so you are not out of pocket / product you ordered

Therefore this resend will leave us tomorrow once DPD reopen and be with you Tuesday.

We hope the above explains / rectifies this to some degree to hopefully restore your faith and opinion of us :)

Have a great weekend
Josie

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Quality service I had no issues…

Quality service I had no issues retuning a product, just wanted and exchange and it was fast and simple. Communication was easy and the product ( black track top) is quality. Will definitely be buying again from this brand.

Thank you

8 januari 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för SOCIETE NOIR

Svar från SOCIETE NOIR

Thanks for the review Matthew and we are glad your exchange is as expected :)

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

The service is terrible

The service is terrible, I placed my order on the 26/12/2021 & I was meant to receive it no later than 31/12/2021. I have since sent them 2 emails & have had no response at all even in my junk. I was charged for shipping & still haven’t received the product. I have lost trust in this company & really disappointed.

5 januari 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för SOCIETE NOIR

Svar från SOCIETE NOIR

Hi Duncan-
The shipping you chose was our £2.99 2-3 working days. With the bank holidays this would be up until 4th Jan as 27th/28th/31st December and 1st/2nd/3rd January were weekends or bank holidays.
As we did explain to you on the phone this has been a delay with DPD due to the bank holidays, completely our responsibility not yours so we have just refunded the order and cancelled this so you are not without the money you spent.
We can only apologise the service let you down on this occasion during a very busy period
Thanks
Josie

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

The clothing quality is good however…

The clothing quality is good however the customer service is not. Message them to ask about the tracksuit bottom size as they do not have any small and haven't gotten a reply back still waiting

2 januari 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för SOCIETE NOIR

Svar från SOCIETE NOIR

Hi Saifur. We do not work weekends or bank holidays so your enquiry from the weekend would have been responded to on 4th Jan when back in the office after the bank holiday :) We are glad you are happy with the quality of the clothes.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Tracksuit does not fit nice

Tracksuit does not fit nice. Including XS would be much more beneficial

25 december 2021
Logotyp för SOCIETE NOIR

Svar från SOCIETE NOIR

Hi Jaellan - We used to do XS but as our tracksuits are a true to size fit this wasn't required. We are sorry that the small is too big for you. By all means we can look to exchange this for headwear / perhaps alternate apparel such as a tshirt. If so, email us. Thanks, Josie

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I shop alot with societ noir and the…

I shop alot with societ noir and the product is top product I shop alot with moncler and the best of products and I honestly think societ noir is up there with top products tracksuits are so comfy and product feels great the jackets are the same do the job there meant to do and the caps sit perfect so I will keep shopping with societ and have got alot of friends shopping with yous

24 december 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Don’t know we’re to start first of all…

Don’t know we’re to start first of all the item took long to arrive I had no confirmation email then it arrives and is an item short which they say wasn’t in stock but they still took payment and still haven’t reimbursed me.it has been a nightmare dealing with this company 😡

17 december 2021
Logotyp för SOCIETE NOIR

Svar från SOCIETE NOIR

Hi Andru,
We are sorry you are unhappy. We do estimate email responses to be up to 48 hours at this time of the year.
You order was placed after our cut off on 30th November. Therefore it left on 1/12/21. This was on a royal mail 2-3 working day service. As per tracking, parcel was initially attempted delivery when nobody home so it was redelivered to you and signed for on second attempt.
One item was out of stock, we did not want to hold the other up. The out of stock item has been refunded and it can take 3-5 working days to land back in your bank. We apologise for any inconvenience within this, the stock error is ours and we take full responsibility for that. Regarding delivery we are sorry Royal Mail let both us and yourself down with their attempts to deliver.
Regards
Josie

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Good quality clothing but wasn’t…

Good quality clothing but wasn’t pleased with the service got next day deliver but then didn’t come till 8 days later. Also was told because of the delay I’d get a refund on shipping but I didn’t pay for shipping because I spent over £80 so was also lied too over the phone

12 december 2021
Logotyp för SOCIETE NOIR

Svar från SOCIETE NOIR

Hi Oliver,
We are glad you are happy with the quality of the product. Firstly, we apologise the parcel was held up for 8 days. That is on us and DPD. Regarding the shipping, again whoever you spoke to may not have been aware your order was eligible for free shipping, so rest assured when you next order we will be happy to generate a discount code which hopefully makes up for any shipping cost you may be charged on that occasion.

Thanks
NOIR

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Noire hoodie

Not happy with the delivery service or feedbk from societ ..

11 december 2021
Logotyp för SOCIETE NOIR

Svar från SOCIETE NOIR

Hello Hassan. As we advised on email 3 days ago this was to be left in your requested safe place via DPD. This was done on 8/12/21

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent

Really happy with my top.

10 december 2021
Logotyp för SOCIETE NOIR

Svar från SOCIETE NOIR

Thank you for the positive feedback :)
We are glad you are happy

Thanks
NOIR

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer