Slots Gallery Omdömen 

210
•
TrustScore 4 av 5

3,8

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great selection of games, quick customer support. Withdrawals take a little time (under 48 hours) if you don't care about withdrawal times than its a great casino. Its Legit!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

My husband and I appreciate the loyalty first off from sg casino ,they are close to our heart considering where they are from also ! As far as the slots go I appreciate the individual games that no... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

After 5 times of asking to close my account due to gambling addiction issues they still insist on "not rushing to close my account" or using a temporary cool down period. Shady site stay far away.

Företaget har svarat

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Hallo Leute zahlt das Casino die Auszahlung ich warte seit 48 Stunden auf meine Auszahlung es steht noch immer ausstehend und Mann kann es noch stornieren das Mann weiter spielt aber wie lang muss ich... Se mer

Företagsinformation

  1. Online-casino / Bookmaker
  2. också i
  3. Kasino
  4. Speltjänster
  5. Vadslagningslokal

Skrivet av företaget

Slots Gallery is the greatest online casino of 2025, offering a safe and secure setting where beginners and experienced players alike can play Slots Gallery games, table games and live games while trying their luck at reel-based new slots. Sign up at Slots Gallery via the Slots Gallery website or mobile app, complete your first deposit in fiat or Bitcoin and unlock a generous welcome bonus—bonus up to $750, 100 free spins and extra bonus funds — to kick off real money gameplay. Slots Gallery casino provides a diverse range of popular slot titles from providers like BGaming and Pragmatic., ensuring that players can enjoy both classic slot machines and cutting-edge online slots with high RTP and a chance of winning big. Every wager feeds the Slots Gallery loyalty points system, so deposits and withdrawals clear fast and you earn cashback, promotions and bonuses tied to your bet volume. Players can choose from a huge selection of games, including live baccarat and blackjack, jackpot games, and spin the reels features. All of these games come with clear bonus terms, simple payment options, and strong customer care. Slots Gallery is licensed to make sure everyone plays fairly, encrypts data to keep personal and financial information safe, and is committed to responsible gambling. Whether you’re playing a popular online casino title or trying to win a jackpot, Slots Gallery casino for Australian players and beyond is a destination for online gaming enthusiasts seeking a top slots experience, real money games, sign-up promotions and peace of mind in traditional online gambling and live casino environments all on one seamless platform operated by Hollycorn N.V.


Kontaktuppgifter

Viktig information

3,8

Bra

TrustScore 4 av 5

210 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 98 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 48 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,8

Alla omdömen

(210)

191 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Games selection

I like the selection of games you get to play and the winback amount .

6 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Slots Gallery

Svar från Slots Gallery

Dear Rush,

Thank you so much for your positive review! We’re delighted to hear that you’re enjoying the selection of games and are happy with the winback amount.

Your kind feedback motivates us to continue providing an enjoyable experience for our players.

If you have any questions or need assistance, please feel free to contact our support team via live chat or email at support@slotsgallery.com.

Best regards,
Slotsgallery Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Die größten betrüger überhaupt

Die größten betrüger überhaupt, lass die Finger weg von den online Casino, alles Betrüger, nur Abzocke

29 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Slots Gallery

Svar från Slots Gallery

Dear Loki,

Thank you for taking the time to share your experience. We sincerely apologize for not meeting your expectations.

We’re sorry to hear that you had such a negative experience. We take concerns like yours seriously and would appreciate the opportunity to better understand what happened.

Please contact our support team via live chat or email at support@slotsgallery.com with your account details and more information about the issues you experienced so the situation can be reviewed and further assistance can be provided.

Best regards,
Slotsgallery Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

This is my second review for Slots…

This is my second review for Slots Gallery - my first one, after winning a significant amount and having to wait for at least 6 days before they started to action my withdrawals (slow process), I find myself in the same predicament as before.

I decided since they honoured the payout eventually, that I would give them another chance as I love everything about this casino; the platform, the games and the wins but again, i find myself waiting for my winnings and it’s been over two days and it’s no coincidence that this continues to happen on a fully verified account - they just don’t want to pay! I should also mention that I reached the highest VIP level you can obtain with the promise that I, being VIP, would receive my winnings before all others who are not, NOT happening!

I have reached out to support more times than I can count and I receive the same scripted responses, almost word for word, so I urge you to find another place to spend your money at.

26 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Slots Gallery

Svar från Slots Gallery

Dear Barbara,

Thank you for taking the time to share an update on your experience. We sincerely apologize for not meeting your expectations.

We’re glad to hear that your previous withdrawal was successfully paid and that you enjoy the platform, games, and your overall experience. However, we understand your frustration at experiencing another withdrawal delay, especially with a fully verified account and after reaching the highest VIP level with expectations of faster processing.

Withdrawal processing times may vary depending on the individual request, but we understand how disappointing repeated delays and receiving similar responses from support can be.

Please contact our support team via live chat or email at support@slotsgallery.com with your account and withdrawal details so the current status can be reviewed and further assistance can be provided.

Best regards,
Slotsgallery Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Such a scam

Such a scam
Ive been asking them to delete my account for months but no actions

Stay away from this website they will only take your money

26 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Slots Gallery

Svar från Slots Gallery

Dear Glenn,

Thank you for taking the time to share your experience. We sincerely apologize for not meeting your expectations.

We understand your frustration regarding your account closure request, especially after waiting for months without seeing the requested action taken. Account closure and responsible gaming requests are taken seriously, and we understand how concerning it can be when such a request remains unresolved.

Please contact our support team via live chat or email at support@slotsgallery.com with your account details and a reference to your previous closure requests so the current status can be reviewed and your request can be addressed.

Best regards,
Slotsgallery Team

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Invest in a another casino

The support is good , they do help but they force me to write a positive review to have 30 free spins

Other than that i made a lot of deposit and honestly you’re not winning much ! I feel like once you reach a point they stop making you win make sur you lose and try to deposit again to have hope you can get high , its a scam lol

They LYING IF YOU DONT PUT A POSITIVIE REVIEW THEY WONT GIVE YOU FREE SPINS

18 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Slots Gallery

Svar från Slots Gallery

Dear Player,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re glad to hear that you found our support team helpful, but we’re sorry that other aspects of your experience did not meet your expectations.

We would like to clarify that we do not require players to leave positive reviews in exchange for free spins. We value genuine feedback and encourage players to share their honest experience. Regarding game results, we do not manipulate individual outcomes based on deposits, wins, or previous activity. Results can vary according to the mechanics and RTP of each individual game.

Please contact our support team via live chat or email at support@slotsgallery.com with details of the offer or communication you received so we can review the situation and assist you further.

Best regards,
Slotsgallery Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Verweigert weiterhin Kontoschließung

Das so ein Betrug durch geht heut zu Tage wundert mich. Bei meiner letzten Bewertung hieß es ich soll mich beim livechat melden, das habe ich gemacht und es ist immer wieder das selbe Konto wird nicht geschlossen, auf die Emails weiterhin nicht geantwortet. Screenshot wurde beim livechat dazu gehängt aber den livechat interessiert es nicht, was slotgallery hier den Spielern antwortet, das ist sehr unprofessionell.
Es gibt einen Manager aber keiner verbindet einen weiter.

Ich rate hier keinem zu spielen!! Alles nur Betrug.

13 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Slots Gallery

Svar från Slots Gallery

Dear Jay,

Thank you for taking the time to share your experience. We sincerely apologize for not meeting your expectations.

We understand your frustration regarding your account closure request, especially after contacting live chat as previously advised and providing screenshots without receiving a resolution. Account closure requests are taken seriously, and we understand how concerning it can be when repeated attempts remain unresolved.

Please contact our support team via live chat or email at support@slotsgallery.com with your account details and a reference to your previous closure requests so the situation can be reviewed further and the appropriate team can assist you.

Best regards,
Slotsgallery Team

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer