Saake-shop.nl Omdömen 498

TrustScore 4.5 av 5

4,6

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Voor camera reserve accu's gekocht, die totaal niet functiomeerden. Ze bleven in het accuvak zitten waardoor een schroevendraaier nodig was ze te verwijderen en ze waren in paar uur leeg. Na 1 mail kw... Se mer

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Trust pilot gebruik ik niet meer. Een bedrijf wat klanten laat betalen om hele slechte recensies weg te halen en goede te promoten, daar wil ik niets mee te maken hebben en hun recensies zijn dan ook... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Geweldige ervaring! Bestel twee accu's voor mijn Nikon D90. Accu's in huis, passen slecht, hebben geen lading, miskoop dacht ik. Teruggestuurd met gedetailleerde omschrijving van de klacht. Reactie va... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

1e bestelling was zonder problemen. Order is goed en snel geleverd. Bij mijn 2e bestelling was er iets mis gegaan vanuit de bank. Zowel schriftelijk als telefonisch contact gehad met winkel. Zoals afg... Se mer

Företagsinformation

  1. Fotobutik

Informationen kommer från olika externa källor

www.saake-shop.nl - voor al uw camera-accu's, accu-opladers en geheugenkaarten.


Kontaktuppgifter

4,6

Utmärkt

TrustScore 4.5 av 5

498 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 24 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Trust pilot gebruik ik niet meer

Trust pilot gebruik ik niet meer. Een bedrijf wat klanten laat betalen om hele slechte recensies weg te halen en goede te promoten, daar wil ik niets mee te maken hebben en hun recensies zijn dan ook NIETS waard.

8 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Saake-shop.nl

Svar från Saake-shop.nl

Beste John,
Kunt u laten weten wat u bedoelt? Ik begrijp uw beschuldiging niet. Wij betalen niemand om recensies te plaatsen en ook niemand om slechte recensies weg te halen!
Met vriendelijke groet,
Team Saake-shop / Bastiaan

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Voor camera reserve accu's gekocht

Voor camera reserve accu's gekocht, die totaal niet functiomeerden. Ze bleven in het accuvak zitten waardoor een schroevendraaier nodig was ze te verwijderen en ze waren in paar uur leeg. Na 1 mail kwam men direct in actie en heeft vervangende accu's gestuurd. Prima service.

4 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

De bestellingen worden correct…

De bestellingen worden correct afgeleverd
Vooral blij ben ik met de gehoortoestel batterijen voor een aantrekkelijke prijs . De bijgeleverde magnetische pen om batterijtjes te verplaatsen , voorkomt gepriegel en stress.
Ik kan niet meer zonder!

26 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Let op! Lege pakketten ontvangen en geen terugbetaling.

Ik bestelde een product van 50 Euro, maar ontving een lege verpakking via GLS. Ik diende een klacht in, waarna ze na een paar dagen nog een lege verpakking stuurden. Toen ik opnieuw klaagde met een foto van de bezorger, reageerden ze een week lang niet. Na meerdere keren navraag te hebben gedaan, zeiden ze dat het niet hun schuld was en dat ze een verzegelde verpakking hadden verzonden. Maar er is geen verzegeling; het is slechts plastic tape die open en dicht kan worden gedaan. Dus na een paar dagen heb ik twee lege verpakkingen en mijn geld is nog steeds niet terugbetaald. Ze beschuldigen me van liegen voor slechts 50 Euro! Ik ga hier nooit meer terug.

Let op: De pakketten waren niet verzegeld en kunnen geopend en weer gesloten worden. Of het nu de fout van de verkoper of de bezorgdienst is, de koper kan hier niet de schuld van krijgen. Ik heb bijvoorbeeld al een foto van de bezorger, gemaakt met mijn deurbelcamera, gestuurd toen het pakket in mijn brievenbus werd bezorgd, zodat u een onderzoek kunt starten bij de bezorgdienst. Wat voor aantoonbare informatie heeft u nodig? Het is niet aan de koper om dat onderzoek te doen. Wij ontvangen regelmatig honderden pakketten van verschillende webshops zonder problemen.

8 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Saake-shop.nl

Svar från Saake-shop.nl

Geachte heer Patel,

Bedankt voor je review.

We vinden het vervelend om te lezen dat je deze ervaring zo hebt beleefd. Tegelijkertijd willen we graag een aantal zaken verduidelijken voor een compleet beeld.

Beide zendingen zijn vanuit ons magazijn zorgvuldig verpakt, gecontroleerd en gesloten verzonden. Het gaat hierbij om producten die standaard in een gesloten verpakking worden verstuurd. Daarnaast hebben wij in onze verzendprocessen geen onregelmatigheden geconstateerd.

Dat er tweemaal een volledig lege verpakking zou zijn ontvangen, terwijl beide zendingen correct en intact zijn verzonden, achten wij dan ook zeer onwaarschijnlijk. Om die reden kunnen wij op basis van de beschikbare informatie geen verantwoordelijkheid vaststellen aan onze zijde.

Uiteraard blijven we bereid om mee te kijken wanneer er aanvullende, verifieerbare informatie wordt aangeleverd.

Met vriendelijke groet,

Team Saake-shop

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Goed advies en snelle levering.

Was op zoek naar een adapter voor Canon camera.
Via de chat informatie opgevraagd en binnen 5 minuten was er een reactie waar ik wat mee kon. Adapter besteld en binnen 3 dagen geleverd.
Heel tevreden over de service en met name de kennis.
Zeker niet mijn laatste bestelling geweest bij Saake.
Absoluut een aanrader.

26 mars 2026
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer