Köpte en robotdammsugare från de här.
Köpte en robotdammsugare från de här.
 Vid tredje användningen så går den bara runt på stället. Har kontaktat både via telefon samt mejl. Jag har blivit rekommenderad via mejl att kolla så inget sitter i hjulhuset , det svaret fick jag efter flertal påringningar och mejl. Efter det har jag inte fått någon kontakt med dem. Så här sitter jag med en dammsugare som bara går runt. Köp ej från dessa.


