Opzeggenbij 

Tack för att du använder Trustpilot. Tyvärr går det inte längre att lämna omdömen på just den här sidan, då företagets webbplats stängts ner. Om du har några frågor får du gärna kontakta oss.

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Het opzeggenbij werkt bij hun zelf zeer omslachtig. In de mail zit een link verwerkt daar kun je binnen 12 uur opzeggen alleen na een paar uur werkt deze link al niet meer. Communicatie loo... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Opzeggen ging erg vlot maar ik vind het opzeggen wel erg duur. Dit had ik in eerste instantie niet gezien want anders had ik het waarschijnlijk niet via deze website gedaan.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Smerige vieze gore oplichters. Bah bah, flink geld betalen om bij Google bovenaan te komen staan als je zoekt op “opzeggen bij” en dus komen alle mensen bij deze frauduleuze website uit. Een bedrijf w... Se mer

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Na mailtje snelle reactie door op te heffen. Ik vind 30 euro om op te zeggen wel bizar helemaal omdat het opzeggen is voor m'n moeder die is overleden.

Företagsinformation


Kontaktuppgifter

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Oplichting

Als dit bedrijf je een rekening stuurt gelijk contact opnemen met de politie. Ze zijn hier bekend

29 oktober 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Dit bedrijf doet NIKS

Dit bedrijf doet NIKS, behalve een té belachelijk bedrag vragen om 1 opzegging te verwerken en incasso brieven sturen. Dit zou VERBODEN moeten worden!

13 september 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Geen woorden voor, zo zielig!

Helaas opgelicht door dit bedrijf, ze reageren niet op mail en zijn telefonisch niet bereikbaar. Wel blijven ze doorgaan met incassobrieven sturen. Dat ze gewoon reageren op email of de telefoon opnemen.

Toch appart dat dit "bedrijf" ook een incassobureau heeft, kunnen ze het mooi combineren. Eerst mensen een soort van oplichten en daarna meteen door met de incassobrieven.

10 maj 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

bymetis

BYmetis
Trustpilot heeft abusievelijk gemeld Opzeggen bij
maar de klacht is tegen bymetis

vervolg:
20 juli 2023 uiteindelijk direct contact met Gerechtsbode, zie inschrijving KvK Rocketman BV
en ter afsluiting dossier overeengekomen euro 50,00
te betalen, dekkende ""debrief"" euro 30 en euro 20
administratiekosten...na betaling dossier sluiten en hebben partijen niets van elkaar meer te vorden.
20 juli betaling gedaan conform instructie Gerechtsbode,
op 24 juli Bymetis claimt openstaand bedrag van euro 20,00...!
24 juli geantwoord zie overeenkomst Gerechtsbode die door Bymetis is ingeschakeld
27 juli brief van Rocketman BV, Maastricht die
wederom wordt verstuurd vanaf postbus 8161, 3301 CL Dordrecht, die namens Gerechtsbode wederom
euro 70 claimt.....
hoe kun je het verzinnen....
bijna dagelijks wordt je benaderd en de een weet van de ander niet wat ie doet.

wordt vervolgd

Bymetis,Opzeggen...etc

vervolg
Rocketmen BV staat ingeschreven met de volgende handelsnamen
Opzeggenbij/instutioneel incassoburo/opzeggers/stornierenbei/annulerchez/cancelat/kundigenbei/opzegbrieven mailen/gerechtsbode.

van you tube krijg ik brieven van verschillende mensen in europa die allemaal door deze clubs zijn
opgelicht. waarschuw iedereen in je kennissenkrijg via alle media, over het doen en laten van deze oplichters die in heel europa te keer gaan.

ze maken gebruik van het feit dat de wet voor registratie van incassoburo nog niet door de kamer is. Het is pure intimidatie, zelfs coulancevoorstellen worden niet geaccepteerd...heb ook avrotros een mail gestuurd om hier aandacht aan te besteden.

PAS OP VOOR DEZE BEDRIJVEN.....!

zie mijn eerdere review over bymetis.
abonnement you tube is nooit opgezegd. de brief is naar de verkeerde instantie gestuurd die alleen ""legal
affairs""afhandelt, geen opzegging abbonneemnt. dus grondslag is weg voor een factuur.
maandeling emailwisseling en verhoging met administratiekosten. op dit moment euro 40/plus
de waardeloze brief euro 30.
vandaag mail van bymetis inzake gerechtsbode.nl
(Rocketmen BV) voor een incasso. ik heb uit coulance aangeboden de brief te betalen, geen adminkosten en dossier sluiten. dat willen ze niet.
ik ga nu uitzoeken wie Gerechtsbode.nl is en Rocketmen BV.
Ik waarschuw iedereen BYMETIS zijn oplichters,
(voorheen OPzeggen.nl) en het zou mij niet verbazen
als Rocketmen BV Kvk 86081020 to dezelfde
groep behoort.
Het internet wordt overspoeld met reviews inzake Opzeggen.nl, Bymetis.nl inzake de oplichterspraktijken.
Weet ook niet of Gerechtsbode.nl deze activiteiten mag uitvoeren, namelijk incasso voor een oplichtersbende.
wordt vervolgd

2 juli 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Zou een abbonement voor mij opzeggen

Zou een abbonement voor mij opzeggen. Kreeg ik naderhand een rekening van 30 euro. Blijkt ook nog eens dat mijn abbonnement niet is opgezegd en zit ik er nog een jaar een vast. Vuile oplichters zijn het

11 december 2022
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Een zeer misleidende pagina.

Een zeer misleidende pagina.
Met achteraf kosten van € 29.95
We waren in de veronderstelling dat we op de pagina van het Rodekruis het opzegformulier aan het invullen waren.
Bleek achteraf dat het de pagina van opzeggenbij.nl was
We hadden gegoogled 'Rodekruis opzeggen'
Vervolgens de opdracht gecanceld binnen 14 dagen. Maar ontvingen een aanmaning.
Ze zijn op geen enkele manier telefonisch bereikbaar, met vele excuses. Inmiddels ook al van naam veranderd.
Kortom een zeer misleidend bedrijf wat mensen op een slinkse manier op onnodige kosten jaagd.
Door het veranderen van naam, maar ook het onmogelijk bereikbaar zijn. Zegt het genoeg dat ze bewust deze strategie hebben ontwikkeld om zichzelf te verrijken.

Helaas is 0 sterren niet mogelijk om aan te geven!

6 januari 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Schande wat n oplichterij!!!

Schande wat n oplichterij!!!! Kassa doe er wat aan het begint bij betalingen van 29.50 maar binnen een week loopt het op tot 69.50 daarna incasso bureau 800€ ..

1 mars 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Oplichters Baloose. Com / opzeggenbij: Deze oplichters hebben juridisch goed…

Deze oplichters hebben juridisch goed getimmerde systeem waar ze jouw 29,95 euro stelen door een opzeg brief te sturen naar een bedrijf ongeacht of de oozegging wel of niet plaatsvindt. Niet en nooit aanklikken. We hebben nog een extra 40 adminstratie kosten moeten betalen omdat wij niet op tijd hebben betaald.
Een een ster moest ik geven omdat ik anders geen recentie kan schrijven.

15 januari 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Heel ongelofelijk slecht

Wou het 0 sterren geven maar kon niet. Ik wou me basicfit opzeggen is niet gebeurd, vieze oplichters. Heel smerig dit. Ben ook lekker 30 euro kwijt

15 februari 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

waardeloos

waardeloos! je wordt op kosten gejaagd (bijna €40,-) om een abonnement op te zeggen(sept 2022), maar zeggen het niet op. Betaal nog steeds en opzeggenbij.nl is onbereikbaar: reageren niet op contactformulier, sturen wazig antwoord op mails, telefonisch wordt je in de wachtrij gezet en verbinding na enkele minuten verbroken omdat ze te druk zijn en je later moet terugbellen. DUS NIET DOEN MENSEN, zelf je abonnement opzeggen én altijd reviews checken voordat je met een organisatie in zee gaat!!!

5 februari 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ook ik voel me misleid en opgelicht…

Ook ik voel me misleid en opgelicht doordat ik 29.95 euro moet betalen voor een opzegging
Misleid omdat je de indruk hebt dat je te maken met het betreffende bedrijf en niet met een dubieus opzeggingsbedrijf die ook niet. de kosten aangeeft .Dit soort bedrijven moeten direct gestopt worden,gezien ook het hoog aantal serieuze klachten

11 januari 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Geld wolven op internet. ging mis bij deze service…

Alles ging mis bij Opzeggenbij.nl service!!
Nepservice verleners en oplichters zijn het.
Bedriegers oftewel geld wolven op het internet.
Teleurgesteld/ boos dat dit zomaar kan.
ik voel mij misleid en opgelicht, Omdat..
na bijna een mnd dit bedrijf niks gedaan heeft met mijn opzeg brief voor opzeggen van deelname bij de postcode lotterij. Ook nog de z.g.kosten van 29.95 euro betaald.
Wat een dure service!

28 januari 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Extreem arrogant bedrijf

Extreem arrogant bedrijf, door onderbezetting geen tijd om telefoons op te nemen maar wel tijd om te brieven te versturen die uitdrukkelijk gevraagd werden om te annuleren. Pure Maffia praktijken !

25 januari 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Let op, gebruik deze service niet.

Let op, deze site is erg geniepig met haar zogenaamde opzegservice.

Ik heb met mijn niet oplettende kop een opzegbrief door deze organisatie laten opstellen om mijn contributie bij IFAW te laten stopzetten, achteraf kreeg ik een mail dat ik even €29,50 moet gaan overmaken voor de service (staat erg verborgen wel op de site). Vervolgens een maand later, wordt er nog steeds geld van mijn rekening afgehaald door IFAW. Nu heb ik op eigen initiatief contact op moeten nemen met IFAW om het alsnog stop te laten zetten. Dus de organisatie opzeggenbij heeft niks voor mij gedaan. Gebruik dit niet, neem gewoon rechtstreeks contact op met de organisatie waar je wil opzeggen, kan vaak heel makkelijk via mail of via de telefoon. Ik heb in elk geval weer wat geleerd en wil iemand anders ervan behoeden. Gr. Thom

25 januari 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

let op opligters!!

let op opligters!!! ik heb in gevaalen ok ik was moeten betaalen,maar was niks opgezegt,ik was moet zel doen teleponish op the vrindenloterij.dus niet invallen voor de opligters!!

25 januari 2023
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer