Myreship Omdömen 

5
•
TrustScore 3 av 5

3,1

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Företagsinformation

  1. Spedition
  2. också i
  3. Gruppköpstjänst

Skrivet av företaget

MyReship – Shop Globally, Ship Worldwide MyReship is an international parcel forwarding and personal shopping platform that helps customers shop from overseas stores and receive their purchases anywhere in the world. At www.myreship.com, our mission is to make international shopping easier, more accessible, and more convenient for everyone. We provide international shopping and shipping solutions through our growing network of locations, including Malaysia, Singapore, and Indonesia. Our Services Include: 🌍 International Parcel Forwarding – Shop from overseas online stores, send your purchases to our warehouse addresses, and arrange international delivery to your destination. 🛒 Buy For Me Service – Can’t purchase directly from an overseas website? Our shopping agents can help you buy products from supported online stores, including Shopee and other local marketplaces. 📦 Parcel Consolidation – Combine multiple purchases into fewer shipments to help reduce international shipping costs. 🏠 Overseas Shopping Addresses – Access local receiving addresses in supported countries to shop from retailers that may not offer direct international shipping. ✈️ Worldwide Shipping – Compare available international courier options and shipping estimates based on your parcel’s weight, dimensions, and destination. 💰 Flexible Membership Plans – Choose from Basic, Pro, and VIP membership options to access services and benefits that suit your shopping needs. Why Choose MyReship? We believe international shopping should be simple and transparent. Our platform brings together parcel management, personal shopping assistance, shipment consolidation, and international shipping in one convenient place. Whether you’re an individual shopper, collector, reseller, or business importing products from overseas, MyReship is here to help connect you with global marketplaces. MyReship – Your Global Shopping & Shipping Partner. 🌐 www.myreship.com


Kontaktuppgifter

3,1

Medel

TrustScore 3 av 5

5 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 2 veckor

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,1

Alla omdömen

(5)

4 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme

Vi kontrollerar omdömen

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I am extremely impressed with the…

I am extremely impressed with the service provided by Myreship. My package arrived earlier than expected and in perfect condition. The tracking process was seamless, and the overall experience was top-notch. I highly recommend them for their reliability and professionalism! 🌟🌟🌟🌟🌟

14 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Myreship

Svar från Myreship

Dear Mohamed,

Thank you so much for your wonderful 5-star review! ⭐⭐⭐⭐⭐

We’re delighted to hear that your parcel arrived earlier than expected, in perfect condition, and that you enjoyed our tracking and shipping services.

Your trust and recommendation mean a lot to the MyReship team. We look forward to helping you shop and ship internationally again!

Best regards,
MyReship Customer Support Team
www.myreship.com

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

They lost my parcel

I paid for international delivery of my parcel, but more than a month later it still hasn't been handed over to the courier. I received a tracking number, but the status has remained at “pickup scheduled” the whole time, with no confirmation that the courier actually received the parcel. I've contacted the company several times but still haven't received any clear update or resolution.

11 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Myreship

Svar från Myreship

Dear Hanna,

We sincerely apologize for the delay and frustration you have experienced with your shipment.

We understand your concern, especially after waiting more than a month without a clear tracking update.

However, we would like to clarify that a tracking status of “Pickup Scheduled” does not necessarily mean your parcel has been lost. It indicates that a collection has been arranged, but further confirmation from the courier is required.

We take your complaint seriously and would like to investigate the shipment directly with our logistics partner to establish its current location and resolve the issue.

Please contact our customer support team with your shipment number so we can prioritize your case and provide an accurate update.

We apologize for the inconvenience and appreciate your patience.

Best regards,
MyReship Customer Support Team
www.myreship.com

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Extremely disappointing experience.



This was my first and definitely my last time using MyReship.

When I ordered I specifically requested repacking to reduce the package size and shipping costs. Instead, I waited two days for the repacking process, only to be told that they could not reduce the box size as expected.

I ended up paying 135$ for international shipping, which was far more expensive than I had anticipated.

What made the experience even worse was the shipping delay. Despite receiving an email titled “Your shipment is on the way,” 4 days ago
Aramex confirmed that the pickup only took place today, while the tracking had remained stuck on “Created” for four days!!

Communication and customer support were also disappointing, especially when I needed urgent clarification about my shipment.

Overall, the service did not meet my expectations in terms of repacking, shipping costs, communication, or timely dispatch. The entire experience was stressful, frustrating, and unnecessarily expensive.

I would not recommend MyReship, and I will not be using this service again.

9 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Myreship

Svar från Myreship

Dear Latifah,

Thank you for your feedback. We respect your opinion, but we would like to clarify several important facts regarding your shipment.

1. Repacking and Shipping Charges

Our team assisted with your repacking request, rearranged the handbags, and shared photographs through WhatsApp.

Your parcel weighed approximately 3.5 kg, but the courier calculated shipping based on volumetric weight of approximately 6 kg. We explained this before payment, and you agreed to proceed with the USD 135 shipping quotation.

2. Entire Process Took Only 3 Working Days

The entire process, including repacking, shipping arrangements, and local courier collection, took only 3 working days.

During this period, our team handled your requests, provided photographs, answered your questions, and arranged the shipment.

3. Aramex Tracking and GDEX Collection

For our Aramex shipments from Malaysia, GDEX handles local collection before transferring parcels into the Aramex international network.

Therefore, Aramex tracking may continue showing “Created” even after GDEX has collected the parcel.

We informed you that the parcel had already been collected. A tracking status that has not yet updated does not mean the shipment remains at our warehouse.

4. RM400 Goodwill Compensation

Despite completing the processing and collection arrangements within 3 working days, we contacted you after your review and offered RM400 in goodwill compensation, with the option to refund that amount.

This was a voluntary gesture to address your concerns.

5. Review Published Before Delivery

We would also like to highlight that you published your negative review before receiving your parcel, while the international shipment was still in progress.

We fully respect your right to review our service. However, at that point, the final delivery outcome was not yet known.

Our Final Clarification

Our team assisted with repacking, explained the shipping charges, arranged courier collection within 3 working days, and continued providing support.

We acknowledge that tracking communication could have been clearer, but we respectfully disagree with any impression that our team neglected your shipment.

We hope you will reconsider your review once the delivery is completed.

Best regards,
MyReship Customer Support Team
www.myreship.com

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Horrible buying experience with MyReship.com Malaysia customer service

Horrible experience with MyReship.com Malaysia with their customer service lately trying to buy a product only available in-house at a store shipping to N. America. Around Sept 8-11,2026 I placed an order and had to pay for the quoted item plus 20% service fee and RM 10 shipping fee to their warehouse upfront to find a product only available at a physical store using their Buy for me service. After 2 so called attempts I gave them another location to look for this product with a better chance as it's hard to find, they kept saying they would send someone there and not upfront with the updates or details unless I chased after them. I have given them at least 2 -3 weeks time to search and earlier on they cancelled my order by mistake ( gave me store credit instead) but said they would keep looking. I told them a few times if they could not find the product I would rather get a partial refund instead of a store credit but they just kept saying they would send someone to find it. The website did not mention this service was only for online shopping only until later when I demanded for updates they briefly said they did not do in person shopping but refused to give me a timeline, just said it was going to take a long time to locate this product for me. After about 3 weeks I decided to stop pursuing this request and filed a dispute with my credit card company as I was sicked and tired of going after them for updates ( They had been keeping me in the dark) and I just wanted my money back. Then all of a sudden they sent me threatening messages asking me to withdraw the dispute from the bank so they could do a " normal" refund for me ( and they told me to request for a refund in my account, which they did not say how), i.e. they said if I went through the bank I would have to pay some fees for processing the refund, plus other fees so I would only get back half of my money, etc. After this message I was busy with work and errands the next day so I did not reply, they just sent a message saying " no answer?" ( we were communicating via Whatsapp). Then the day after I tried calling my credit card company for advice, but unfortunately was given the wrong info by its customer service rep so the dispute was withdrawn, based on my hope and attempt to settle this outside the credit card company in good faith with this merchant. However, just minutes after I hang up with the rep, I recieved some very aggressive messages using profane language against me in the whatsapp chat from this merchant, it was a personal attack since they claimed I was a scammer. I just briefly replied back saying they were the scammers as they never provided the service I paid for and also for being extremely and unnecessarily rude, then I blocked them on Whatsapp. I later called the credit card company again to report this, unfortunately, once the dispute has been withdrawn it could not be reopened on the same transaction so I had lost all the money I paid for, luckily it was not too much, but I learned a painful lesson this time. I also made a formal complaint about one of their reps by giving me wrong info and reported MyReship.com for its personal harassment towards its customers.
Do NOT ever use MYReship.com, there are many other proxy /forward shipping choices available out there especially buying from another country where certain products are not easily accessible!!!!!! Save yourself some headaches, I have wasted a lot of time dealing with this issue plus lost money, and feel like being cheated the whole time.

26 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Myreship

Svar från Myreship

Dear Customer,

We would like to clarify the facts regarding your experience with MyReship.

You contacted us requesting assistance in finding a specific doll, but you did not know which store sold it. Despite this, our team agreed to help you locate the item, even though your payment was only approximately USD 10.

Our Buy For Me service is primarily designed for online purchases. However, as a gesture of goodwill, our team made additional efforts to assist you by checking physical shops and sharing photos.

You later mentioned that your friend had purchased the doll in another Malaysian city and requested that we visit that location. We agreed to try to help, despite the location being approximately four hours away from our office, with transportation costs exceeding USD 80.

We explained that such a trip could not reasonably be arranged immediately for a USD 10 service payment, but that we would try to visit when circumstances allowed. No specific visit date was guaranteed.

Despite our continued communication, you repeatedly requested updates. We informed you that the visit had not yet taken place.

You then opened a dispute with your credit card provider for approximately USD 10.

We attempted to explain that a normal refund would be a simpler and potentially less costly solution than a bank dispute. However, we did not receive a response to our proposed resolution.

Ultimately, we accepted the dispute rather than continuing the disagreement. We chose not to pursue the matter further, despite the additional time and effort our team had already invested.

We also strongly disagree with the allegation that our team used profanity or abusive language. We do not accept that characterization of our communication.

We believe your review does not fairly reflect the additional assistance our team voluntarily offered beyond our standard service.

MyReship is a parcel forwarding and Buy For Me platform, not a personal transportation service. A USD 10 payment cannot reasonably cover an eight-hour round trip costing more than USD 80.

We always welcome genuine feedback, but we also believe it is important that both sides of an experience are represented accurately.

Best regards,
MyReship Customer Support Team
www.myreship.com

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer