Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

once it was installed & activated, it just worked. except it would not received texts via Apple Messages; i had to swap in my USA esim for a few minutes to get an approval code. it needs to be able t... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I’ve just landed in Japan and honestly couldn’t be more impressed with this eSIM! The setup was unbelievably quick and easy, I was connected within minutes with zero hassle. The internet speed ha... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Mobal wiele razy uratował naszą podróż po Japonii. Chcieliśmy tyle zobaczyć a czasu było mało:) Dzięki temu, ze mieliśmy kartę eSIM z numerem telefonu, mogliśmy zawsze przełożyć nasze rezerwacje i dop... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Mobal was the best eSim for our Japan trip. Unlike most tourist eSIMs, they give you a real Japanese phone number — essential for restaurant reservations that only accept local numbers. The coverag... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Mobiltelefoner
  2. Elektronikbutik

Skrivet av företaget

Mobal is an award-winning UK/Japan-based SIM provider whose mission is to make life in Japan easier for foreign nationals, known for reliable service, and friendly English support. What makes Mobal different is that it's 100% owned by a charity, which is dedicated to building schools and feeding children in Malawi, Africa. That means that all the profits Mobal makes go straight to making the world a better place!


Kontaktuppgifter

3,8

Bra

TrustScore 4 av 5

931 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Har besvarat 93 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

great value, Easy to chose

Easy to choose the right product. Best choice for quality and your money.
Quick delivery. Data to use direct after landing to Japan.

11 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Mobal

Svar från Mobal

Thank you for the fantastic feedback! We’re glad to hear that you found it easy to choose the right product and that everything worked smoothly upon your arrival in Japan! We hope you had a wonderful time!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I'm satisfied with the Mobal internet…

I'm satisfied with the Mobal internet device. Never experienced any break or network outage. Very simple to buy and use.

9 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Mobal

Svar från Mobal

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you’re satisfied with the service and how reliable it's been. Our aim is to always provide a simple and hassle-free experience, so it’s great to know that we've achieved this!

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

The delivery of the eSIM activation…

The delivery of the Japanese eSIM activation code could not happen before I left Australia. Then it took a whole day to activate as I was travelling at the time. This is most unlike my prior eSIM provider "SimCorner" who sent me the activation code within a few minutes of buying the eSIM for Europe in Australia.

22 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Mobal

Svar från Mobal

We appreciate you taking the time to provide your feedback.

Unlike data-only eSIM providers like SIMCorner, our Voice+Data eSIMs requires additional processing to get the Japanese number assigned. While activations typically take around 90 minutes, they can take longer during busy periods or if requested later in the day. We apologize for any inconvenience this may have caused you!

We do offer data-only eSIMs, similar to SIMCorner, for use in Japan which can be activated within 15 minutes. If you’re looking for a quicker activation in the future, this might be a good option!

Alternatively you could have the eSIM Access code shipped to your home Australia ( Providing there is enough time to get it to you ) as this would allow you to pre-schedule your activation and ensure your eSIM is ready for you to use upon arrival.

Thanks again for sharing your experience and we hope you find the solutions provided useful in the future!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Easy to order and flexible for the…

Easy to order and flexible for the locations to pick up. Also easy to set up with local phone number provided quickly.

22 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Mobal

Svar från Mobal

Hi Yoshi, thank you for providing your feedback.

It’s great to hear that you found it easy to place your order, and our range of collection points convenient for pickup!

We are also delighted to hear that being provided with a genuine Japanese phone number quickly made life in Japan easier.

Thank you again for your feedback and we hope to hear from you again in the future!

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Not bad connection but…

The connection isn’t bad, I used it for 2 years, but you can find way cheaper for the same amount of data or even unlimited connection for the same 100 GB limit price. If you’re going to stay long in Japan just like me, it’s not worth it. I ran out of GB half through the month whether it’s phone or WiFi. That’s the worse thing. If you’re staying short term, it’s good to use their E-Sim service.

22 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Mobal

Svar från Mobal

Thank you for taking the time to provide your feedback!
It's great that you found the Mobal service reliable during your 2 year stay but we are sorry to hear that the service could not meet your needs for long term use.
We are unable to locate your account from the information you have provided (and so unfortunately, we are unable to provide specifics regarding your review) but for those that do not have access to domestic services within Japan, we do aim to offer a range of products and competitive plans to suit most needs / budgets.
However, your feedback is greatly appreciated and we hope to hear from you again in the future!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Mobal e-sim

Very easy to complete purchase and good instructions for activation of e-sim

20 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Mobal

Svar från Mobal

We really appreciate you taking the time to provide your feedback.

We are delighted to hear that you found the process of making your purchase easy and activating and installing your eSIM straightforward using the instructions provided.

Thank you for your review and for choosing Mobal!

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Had issues getting the esim to work

Had issues getting the esim to work, removed it from device - error message said it wasn't pernament - couldn't replace it as it said it was already activated - support said I had to buy another one.

Support have now said they will replace the esim - DO NOT remove the ESIM from the device when troubleshooting - contact support they are helpful. Changing review to 2 stars.

10 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Mobal

Svar från Mobal

We appreciate you taking the time to provide us with your feedback.

We are sorry to hear that you encountered issues using your Data Only Japan Tourist eSIM.
As discussed with our Customer Service team, we believe the error message you saw (stating that the deletion of the eSIM was not permanent) was a generic message from your device and unfortunately, this is out of our control. However, we do of course apologise for any confusion this may have caused!

We can confirm that we provided clear instructions in the email you received containing your Data Only eSIM, as well as in our terms and conditions, advising not to delete the eSIM from your device as it could only be installed once and cannot be reissued. We also explain that should the eSIM be deleted you will be required to purchase a new one from our website.

Nevertheless, we are glad to hear that our Customer Service team have been able to offer support and come to a resolution with you.

We again thank you for your feedback and hope you have a wonderful time in Japan!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Repeat customer

Repeat customer, due to prompt and awesome customer service.

2 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Mobal

Svar från Mobal

Hi Norman, thank you so much for taking the time to provide your feedback.

We are delighted to hear that our Customer Service team were able to promptly assist you with your queries!

We also thank you again for your repeat custom and look forward to hearing from you in the future!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Mobal sim all over Japan

I got a Mobal sim with a Japanese mobile number for my recent 3 month stay in Japan.
Travelling all over, from Akita in the north to Okinawa in the far south, the reception was excellent.
The cost was very reasonable and there was no need to carry a mobile wifi.

2 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Mobal

Svar från Mobal

We really appreciate you taking the time to provide your feedback.

We are delighted to hear that your SIM card worked well throughout your stay in Japan and that you found the service good value for money!

Thank you for your review and for choosing Mobal!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Get it before you go

I spend ½ my time in Japan. I need an inexpensive local mobile phone and mobile hub when I'm out and about. We have a land line there. I keep the Mobal line all year. When I'm out of Japan, I can reduce the allowable download so that the cost is minimal. It works very well. It's also a charity, so the expense creates value where it's needed.

1 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Mobal

Svar från Mobal

Thank you for providing your feedback.

It’s great to hear that you find having a genuine Japanese phone number with your Mobal SIM card useful, as well as good value for money.

We are also glad that you find it easy to amend your plan to suit your needs!

We thank you for your ongoing custom as every purchase makes a difference to many lives, as the majority of our profits go towards helping to achieve our vision for the communities that we support in Malawi and beyond.

Thank you again for your kind review and for choosing Mobal!

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Extremly poor data speed

I bought 2 esims with 30 gig/month while in Japan.
Both of them had crazy low speed connection. Like below 1mb/s.
I contacted the customer service, which to be fair was responsive, but they couldn't help in any way.

Edit: the customer service did reach out and outright refunded me for the past month. This was greatly appreciated from my side. So I am changing my review from 1 to 3 stars

This wasn't specific to some parts of Japan as we travelled all over the country and the issue was the same everywhere. I would not recommend their service to anybody. We were desperate for wifi the whole time and would have been better off going for anybody else but them.

21 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Mobal

Svar från Mobal

Thank you for taking the time to provide your feedback.

We are sorry to hear of the issues that you experienced.

As mentioned in your correspondence with the Customer Service team, connection speeds can vary based on a number of factors that are outside of our control. However, we sincerely apologise for any inconvenience this may have caused during your trip.

Despite the best efforts of our Customer Service agents, we regret to hear that we were not able to come to a full resolution on this occasion but nevertheless, we thank you once again for your feedback and we hope that you may reconsider using our services again in the future.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great service

Good communication. Competitive pricing. Clear instructions. Smooth transaction. Fantastic signal reception. Highly recommended.

22 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Mobal

Svar från Mobal

We really appreciate you taking the time to provide your feedback.

It’s great to hear that you have found our service straightforward to use, works as intended and is good value for money!

We thank you for your review and recommendation, and for letting Mobal be a part of your trip!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

No activation, no response

I ordered my pocket Wi-Fi for delivery in Japan before I visited in November this year. It arrived with no problem, and I recovered it from my friends apartment when I arrived. But then I was not able, at any point, to activate the unit. I requested help from the help site 10 or 15 times, and never got a message back.

So I have the pocket Wi-Fi, but I was unable to make any use of it.

18 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Mobal

Svar från Mobal

Thank you for taking the time to share your feedback. I’ve looked into your case, and I can see that our customer service team responded to all of the emails you sent between November 7th and November 11th. However, based on the contents of your emails, it seems that our responses may not have been delivered, possibly due to them being blocked by your mail provider.

To help resolve this issue, could you kindly send an email to care@mobal.com using a different email address? We'll be happy to assist you in getting everything up and running.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Highly recommended for convenience and peace of mind

Being able to get a SIM card for Japan before I left the US was incredibly convenient and so much easier than trying to get one in Japan. Communicating and entering into contracts in Japan is extremely difficult for a foreigner unless you have a strong grasp of the language and can read and write in Japanese. Plus, it was so nice having a SIM that was already activated when I landed. It saved me the time and hassle of trying to get one here and gave me the peace of mind knowing that I could navigate my way around as soon as I stepped off the plane. And, fact that Mobal donates a majority of their profits to charity was a huge selling point for me. I’ve been with Mobal for 5 years now and have been very happy with the service - I highly recommend them!

21 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Mobal

Svar från Mobal

Thank you for providing your feedback.

We are delighted to hear that being able to receive your SIM card and schedule activation before arriving in Japan made the process easy and convenient for you.

It’s also great to hear that the service worked well for you from the moment you arrived in Japan!

We are very pleased to hear that our Company ethos and charity work attracted you to our services! Your long term custom is truly appreciated and has already made a difference to many lives, as the majority of our profits go towards helping to achieve our vision for the communities that we support in Malawi and beyond.

Thank you for your recommendation and for choosing Mobal!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Does not work - No refund available

For whatever reason it does not work. I tried with two phones, an iphone and android and I followed the steps very diligently. Also the SIM card that you have in your phone at the time, may affect your interface. So I made a point of swapping them around in order to get things working.
Three hours later all that I achieved was having watched a number of youtube videos on how to create an APN and wasted both my morning and 25£. No refund is available.
Maybe this is a service specific to US phones. But given how unreliable it is and might end up with you wasting your holiday time and your money, I would definitely not recommend it.
Save yourselves the pain and just get a prepaid sim card from a booth when you land at an airport in Japan. Both Narita and Haneda have these.

15 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Mobal

Svar från Mobal

Thank you for sharing your experience, and we’re truly sorry to hear you’ve encountered issues getting up and running!

Our service is designed to work with both iPhone and Android devices worldwide, provided the device is unlocked and meets the compatibility requirements outlined on our website. We aim to make the setup process as straightforward as possible, and our team is always here to assist if you run into any difficulties.

After checking our ticketing system, it appears you haven’t reached out to us directly regarding these issues or requested a refund. Please note that refunds are available under our Money Back Guarantee for customers who contact us within the eligible timeframe and who's issues are not related to incompatibiity.

We’d love the opportunity to help resolve this for you. If you could email us at care@mobal.com with your phone’s make and model, screenshots of your APN settings, SIM Manager, and any error messages you’re seeing, one of our team members will be happy to guide you through the setup process or investigate further to get you connected.

We value your feedback and look forward to assisting you so you can enjoy our service without any issues.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great choice for Internet cards

The internet card was a really good quality and worked super well. It was easier with an apple device but the people from this company are very kind and offered us help on how to make it work on our samsungs too. We didn't have any problems even in the mountains where service is often bad. We are very happy and if we come back to Japan one day, we will for sure buy them again! :)

1 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Mobal

Svar från Mobal

Thank you so much for your wonderful feedback! We’re thrilled to hear that our SIM card worked so well for you and that you were able to stay connected even in the mountains—I bet you got some fantastic views!

We’re also glad our team could assist you in setting it up on your Samsung devices. It’s great to know we could make your experience in Japan smooth and hassle-free.

We look forward to hearing from you if/when you return to Japan in the future! Thank you again for choosing Mobal and for sharing your positive experience!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Sim card never activated

Unfortunately the tourist data Sim that I purchased just never worked on my Android system phone, despite using the instructions issued with the Sim card and instructions in email with customer services. I had to buy a pocket wifi as although I was only in Japan for 10 days, really needed data for maps etc! The Sim card did work for my friends, who had iphones.

10 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Mobal

Svar från Mobal

Thank you for taking the time to share your experience with us.

We’re truly sorry to hear that you encountered issues using your Tourist Data SIM Card on your Android phone during your trip to Japan, resulting in you making alternative arrangements. We understand how important having access data is, especially for navigating and staying connected while traveling.

It’s great to hear that the SIM card worked well for your friends with iPhones, which suggests there may have been a compatibility or configuration issue specific to your phone. Without further details about your account, it’s difficult to pinpoint the exact cause.

We’d love the opportunity to investigate this further and ensure we address any concerns. If you could reach out to us at care@mobal.com, one of our agents will be happy to assist you.

We sincerely apologize for the inconvenience caused and hope you were still able to enjoy your time in Japan despite these challenges.

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Data goes fast. NO customer service.

I (US resident) currently have an active e-SIM from Mobal in my Samsung android phone. I did tons of research before coming to Japan (for 3 months) to try and figure out the best way to be able to use my mobile phone for local calls, texts, and data while I'm out and about on the street. It was so overwhelming and confusing, as everyone was telling me something different. But I ultimately went with getting an eSIM from Mobal.

When I first arrived at Haneda, it was a bit tricky trying to figure out WHERE to pick up my eSIM. Turns out, the desk where I was to pick up the eSIM seemed to be an 'all purpose' pick up desk. It didn't seem to be solely for Mobal customers (so you shouldn't be looking for a desk with a big MOBAL sign). That said, I can't recall exactly what the signage was at the pick-up desk. It may have had a small Mobal sign, somewhere on the desk, but when you are first looking around the entire airport, it will be hard to find. I was able to ask one of the tourist information folks, who pointed me in the general direction....

Once I settled into my accommodations, I turned my focus to setting up my eSIM. The instructions were VERY complicated and confusing. There are many steps you have to take. And in fact, I even had two other young people - young people typically being very adept at things like this... - and even they had a hard time setting up my eSIM. It was only after repeated tries that we finally realized that we were doing something wrong. And, frustratingly, there is NO CUSTOMER SERVICE to be found at Mobal, so don't expect them to help you. Oh sure, they have an email address, but what good is that when it can take them MULTIPLE BUSINESS DAYS (which can translate to five actual days) to reply to you?? As every one of us knows, back and forth emails is NOT an effective way to problem solve. Very irritating, and considering the money that we are paying to Mobal, to provide us with a SERVICE.

Now... to get to my actual phone/text/data service with Mobal's eSIM... While it was nice to have a local phone number (which helped in the rare instances where I needed to provide a telephone number, say to sign up for a local yoga class, or to make a restaurant reservation), I honestly think I probably could have done without a local phone number. I don't think the yoga studio, or any restaurant, would have NOT allowed me to sign up for a class, or a reservation, without a local telephone number. In addition, while my having a local telephone number helped in the instances where I needed to speak with the management company of my short-term rental apartment, again, we probably could have done a work-around. (For example, in the rare instances where I needed to call a company in the US...say my US bank, etc., I simply used Skype. I obviously could have also used Skype, to make calls to any local businesses here in Japan. And for any local friends here in Japan, I could - and often DID - simply use WhatsApp, Facebook Messenger or LINE to communicate with them.) So, again, all things considered, I didn't really NEED to have a local telephone number.

As for the data, as others here have mentioned, while it worked great in the beginning, once you reach your monthly data limit, it becomes challenging, with sites taking a long time to load up.

It's also not clear to me, how the billing from Mobal may ultimately look. Are they going to charge me, after all is said and done, for 'extra data' that I used (beyond my monthly allotment)? It's beyond frustrating, that Mobal provides no option to speak with a Live customer service rep, and in English (since, obviously, anyone wanting an eSIM likely is not a Japanese resident/speaks Japanese).

Next time I come to Japan, I think I'll just try getting a pocket WiFi from Japan Wireless (to ensure I have plenty of data when I'm out on the street), and then use a mix of email, LINE, WhatsApp, Facebook Messenger and Skype for my communications, while in Japan....

26 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Mobal

Svar från Mobal

Thank you for taking the time to share your detailed feedback about your experience with Mobal as it does help us to identify areas where we can improve.

We were unable to locate your Mobal account with the information provided. To ensure we provided the right information we have tried to reach out to you through TrustPilot but our request for information has gone ignore and so we are unable to go into too much detail on this occasion.

Firstly we’re glad to hear that you found some benefits in having a local phone number during your stay, such as booking reservations and contacting your accommodation’s. It’s also good to know that the data performance met your needs initially before you exceeded the allowance that came with your plan.

However, we are sorry to hear that there were some aspects that you were disappointed with which we would like to address;

Firstly we’re sorry to hear that locating the collection point was a bit confusing. You’re correct that the pickup desk does not have a big Mobal sign and this is because it is operated by a third-party provider.

To assist customers, we include a detailed “More Information” section on our website during the collection point selection process. This includes pictures of the location. Additionally, in your order confirmation email, there’s a link to the collection point you selected, which contains all the relevant details.

However we’ll of course look into how we can make this even clearer to help future customers.

As their are a number of difference versions of Android and iPhone operating systems, we have set up our guides to account for this, however we acknowledge that for some it might seem complicated and we are always amending our documents to make them clearer and easier to follow however we are delighted to hear that after you recognized your mistake, you were able to get up and running!

As for the response time - We understand 5 days is not ideal. Our customer support team prioritizes technical queries as we understand the importance of getting our customers up and running vs answering general inquiries, and the response times mentioned are a worst-case scenario for our general inquiries.

We understand your frustration about relying on the email support however we use this model as when we are troubleshooting we often require screenshots of specific settings to ensure accurate assistance. However, we do recognize that this method may not always be ideal for every customer, and we are continually working to make the process smoother.

We’re sorry that after exceeding your plan’s data allowance impacted your experience. To help with this, we provide an option to upgrade your plan through your MyAccount portal if the slower speed does not meet your needs. We’ll take your feedback into account as we work to improve communication around what to expect when you exceed your allowance and how to upgrade your plan.

We again thank you for your feedback and whilst we understand your intentions to use Japan wireless in the future, we do hope you will consider our services!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible experience

I am completely at a loss to understand the positive reviews for this mobile service provider. I have had the WORST experience with them! I purchased a data only and a voice plus data sim from Haneda and have had nothing but trouble from them from day one. They do not like working in Australian iphones that is for sure. I ended up having to spend extra money on a 'cheap' (equivalent of about $150 AUD) android phone in Japan to get the voice plus data to work. The data only sim eventually worked but reception has been extremely patchy. I am currently sitting in a hotel in downtown Kawasaki and the best it can give me is 3G coverage which cannot even open email. I would NEVER buy this brand sim again.

23 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Mobal

Svar från Mobal

Your feedback is greatly appreciated and we are sorry to hear of the issues you experienced on this occasion!

With regards to the connection issues you have reported, we would not expect there to be an issue as long as you have followed all instructions and your device meets all requirements mentioned on the Mobal website. However, your connection may be impacted by the limitations of the local network coverage / the current signal in your area which is out of our control.

Unfortunately, we are unable to locate a record of your Mobal account using the information you have provided and so if further assistance is required, please send an email to support@mobal.com (containing your account details, phone model name / number and screenshots of your current settings / any error messages) and we will look into this further for you!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I experienced not a single trouble…

I experienced not a single trouble during my stay in Japan, everything worked perfectly. I got professional help withd adjusting my mobile phone settings properly. It was quick and easy.

31 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Mobal

Svar från Mobal

Thank you for your feedback and we hope that you enjoyed your stay! Your review is greatly appreciated and we are delighted to hear the service worked as expected during your time in Japan!

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer