Tandskade - absurd forløb
Har også, som andre herinde, oplevet tandskade på et midsona produkt. Klager først tip netto hvor varen er købt, sender ting ind til salling, som så aender mig videre til midsona. Man bliver kørt rundt med krav om fortsat mere dokumentation, på trods af at jeg har indsendt emballage, sten,kvittering for køb og tandlægeregning samt røngtenbillede. Men kan se at det er stilen - utroligt hvad man som virksomhed vil være bekendt for at undgå at vedkende sig sit ansvar


