Bra men krånglar till det för sig i onödan
Har handlat här ett antal gånger. Valuta för pengarna och bra leveransvillkor. OK leveranstider.
Som många andra skickar de ofta en 10% rabattcheck för nästa köp... Som aldrig gett någon rabatt i verkligheten (trots att jag meddelat dem ett par gånger). Inte heller det är helt ovanligt på webben, men det är onödigt slöseri med tid, goodwill, och papperspapper.
