Efter att vi haft bilen där efter en…
Efter att vi haft bilen där efter en krock med älg så var det dom gjort så skevt att jag fick in hela handen i en glipa på en sidan av motorhuven men på andra fick jag inte ens inte in lillfingret...fel extraljus typ halva priset mot dom som satt där innan med en dålig ursäkt dom andra inte fanns längre men när vi kollade med försäljaren av dom extraljusen fanns dom... missat skruva fast innerskärmarna i hjulhuset, fläktkåpan låg mot motorn, missat att en bakdörren var rejält bucklig och borde ha byts utan vi behövde påtala det, och det bara sköts på när bilen skulle vara klar hela tiden så vi fick kontakta försäkringsbolaget som också fick ringa och jaga dom ett flertal gånger innan vi fick tillbaka bilen i hanterbart skick men egentligen fortfarande inte ett jobb som vi var nöjda med men orkade inte tjafsa mer och vänta ännu längre innan vi fick tillbaka bilen, så aldrig mer Kronobergs bil för vår del.




