KKday Omdömen 

244
•
TrustScore 2 av 5

1,9

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

KKDay is indeed an operating scammer I ordered on September 26, 2026 for the Busan Sky Capsule and was cancelled by KKDay. You sent me an email to refund the Php 2306.84 that you charged me on... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

新幹線のチケットを予約購入しました。 ・システムが未完全過ぎてチケットは何回やっても、駅員さんがやっても予約情報なしになる。 にも関わらず、エラー画面の写真がないと返金出来ないとの返事 それならばチケット発行の仕方にエラーの場合は画面の写真を撮るように記載しておくべきなのでは? ・質問のやり取りも確認せずに何回も何回も同じことを聞いてくる ・自社のシステムをカスタマーサポ... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I’ve used KKdays for a tour in Taiwan and Japan plus getting a pocket wifi for Taiwan! It was reasonably priced and great overall!! Very good prices and the process is easy and smooth! Also customer... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

フランスで空港からホテルまでの往復送迎を依頼しました。 帰りのホテルの送迎の車が探せど探せど見つからず、連絡したのですが、見つけることが出来ず、ホテルのスタッフのかたにドライバーさんに電話してもらったところ、既にドライバーは、帰ってしまったとのことです。 送迎料金は、全額返金出来ないとのことです。 私は必死にホテルの前を駆けずり回って、送迎車を探してい... Se mer

Företagsinformation

  1. Resebyrå
  2. också i
  3. Arrangör av sightseeingturer
  4. Researrangör
  5. Rundturer
  6. Turistattraktion

Informationen kommer från olika externa källor

KKday is an e-commerce travel platform that offer 10,000+ experiences around the world. We provide the a wide breadth of experiences, including theme park tickets, cooking classes, multi-day tours, airport transfers, sim cards, and hidden sights off the beaten path.


Kontaktuppgifter

1,9

Dålig

TrustScore 2 av 5

244 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

1,9

Alla omdömen

(244)

25 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

KKday is NOT authorized to sell our attraction

KKday is claiming they are selling tickets for Capilano Suspension Bridge Park in North Vancouver, Canada.

This is incorrect. We have NO business relationship whatsoever and do NOT accept their tickets. Be warned.

D. M. Director of Sales, Capilano Suspension Bridge Park.

30 december 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Horrible booking experience

I have had such a horrible booking experience with KKDAY. I made a wrong booking and asked for a cancellation/refund however they shift the responsibility and say it is out of their hands and they will check with their supplier to decide if cancellation can be made. The next day, they then threatened me and told me the only way to cancel is to book through them again before they allow for cancellation which was fine with me because I was the one who made the mistake in the first place.

BUT upon rebooking through their app, not only was I being charged me at a much much higher price as compared to other 3rd party apps for the same date/same timing, but many package benefits were omitted as well compared to booking with other 3rd party apps like klook.

Very disappointing especially since I have had high expectations for KKDAY and its services.

23 oktober 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för KKday

Svar från KKday

Dear Reviewer,

Thanks for taking a moment to give us some feedback. We’re sorry to hear that your experience with KKday was not satisfactory.
1. For your first booking with the HK cruise, kindly notice that under normal circumstances, the product does not allow cancellation or exchange once it has been made. However, we have successfully made an exceptional case for you to gain a full refund after booking the correct item.
2. For your second booking with the SG cruise, we are sorry that we could not confirm the product content of another platform. Here is your booking fee's included:
-2-night stay at Balcony Stateroom (BSS)
-Meals: Full board (Deck 7: Dream Dining Lower, Deck 8: Dream Dining Upper, and Deck 16: The Lido)
-Port taxes and fees: S$60 per passenger
-COVID-19 Antigen Rapid Test (ART): S$60 per passenger
-[KKDAY EXCLUSIVE] Free one-way private transfer to Marina Bay Cruise Centre Singapore, worth $60!

Should you have any further inquiries, please send us an email at service@kkday.com and provide our team with more details about your experience.
We appreciate your understanding and we hope to serve you again in the future.
Best regards,
KKday Support Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Untrusted vendor and Worst customer support ever

Worst customer support ever. I was cheated by one of their vendors and their only answer was: "It is your fault, you should have called us, now the problem is between you and them". Unbelievable! I would never recommend this company at all!
1- They work with untrusted vendors
2- They do not provide customer support but customer punishment when facing troubles. I have all the conversations with them, just unbelievable...

Please, stay away, find other route!

13 oktober 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för KKday

Svar från KKday

Dear Reviewer,
Thanks for taking a moment to give us some feedback. We’re sorry to hear that your experience with KKday was not satisfactory.
In order to help us provide the best service possible, please send us an email at service@kkday.com and provide our team with more details about your experience.
We appreciate your understanding and we hope to serve you again in the future.
Best regards,
KKday Support Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

This is the worst travel company ever.

This is the worst travel company ever.

We booked a cruise through this company. After booking we realize the four of us are out in one room instead of two separate rooms. When contacting the company, we never get a proper answer. They dodge our questions, blame it back to the cruise company and just give mediocre responses. Three weeks later, we are still trying to figure out who can actually help us.

If you want to feel stress out before your trip and over pay, definitely choose kkday!

14 september 2021
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för KKday

Svar från KKday

Dear Reviewer,
Thanks for taking a moment to give us some feedback. We’re sorry to hear that your experience with KKday was not satisfactory.
In order to help us provide the best service possible, please send us an email at service@kkday.com and provide our team with more details about your experience (Booking number, Travel date, product name, etc)
We appreciate your understanding and we hope to serve you again in the future.
Best regards,
KKday Support Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Such a stressful booking experience

I was giving wrong venue info of the Hotel package and it caused me have to re-arrange our plan. I have spent a entire week to communicate back and forth with kkday yet I had to reach out to the hotel to sort the arrangement myself. It’s such a frustrating experience to deal with kkday customer service as the instruction seems always executed half way or with error, and according to customer service officer the manager is either in meeting or never available to talk to the customer.

I have also shared the package with friends and I am arranging the plan for us all. I already lost a week and the staycation is upcoming which is building unnecessary pressure before the holiday even happen...

Tomorrow is the 7th day and there are only couple days left before our visit, and I have my fingers crossed that one of the manager will call back, and we can have things sorted before the journey.

Such a stressful booking communication..

20 juni 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för KKday

Svar från KKday

Hi there Elizabeth,

Regarding to your order, we had received your message and incoming call today, we will inform your message to the responsible unit and will get back to you at the time slot which spoken on the phone call.

We're sorry if any inconvenience caused, please kindly wait patiently for our phone call on June 21st 2020, we will get back to you as soon as possible, thank you.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Absolut zufrieden

Absolut zufrieden, vor allem waren sie in meiner Situation auch sehr kulant, als ich meine Reise wegen Covid 19 nicht antreten konnte. Ich habe den vollen Preis erstattet bekommen.

+Gute Preise
+Sehr freundlicher und schneller Kundenservice

10 april 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

We booked 2 activities in Japan last…

We booked 2 activities in Japan last January-February in Nagoya and Hokkaido unfortunately the activity in Nagoya did’nt push thru due to our delayed flight and it’s beyond our control. We requested for a refund and Kkday immediately response to that, about Hokkaido activity we enjoyed a lot everything was in order, would happy to refer Kkday to our relatives and friends, again thank you Kkday you made our winter in Japan memorable, indeed a winter to remember❤️❤️❤️

19 mars 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Love it

I was so satisfied for my recent trip by kkday. For sure, I will purchase other tours in the future.

18 mars 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Not recommendable!

We booked 2 tickets for a nightbus from BKK to Chiang Mai and due to the current Covid-19 situation we are no longer allowed to travel to Thailand. We informed KKDay more than a month in advance and asked for a voucher or refund as this cancellation is not our fault. We furthermore explained them that a voucher is fine for us as we will travel to Thailand for sure once the situation will calm down. KKDay offered free amendment of travel date but requested the new dates immediately. We explained that we cannot tell them a date right now as the situation does not allow any travel plans so far. They did not accommodate us. Quite scandalous. We wont book with them anymore.

18 mars 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för KKday

Svar från KKday

Dear Denish Wahl,
Thanks for taking a moment to give us some feedback. We’re sorry to hear that your experience with KKday was not satisfactory.
In order to help us provide the best service possible, please send us an email at service@kkday.com and provide our team with more details about your experience.
We appreciate your understanding and we hope to serve you again in the future.
Best regards,
KKday Support Team

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer