Nærværende personale
Nærværende personale, en personlig skøn oplevelse med dejlig drinks, smørrebrød og god stemning.
Kommer bestemt igen og igen! Tak!
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Nærværende personale, en personlig skøn oplevelse med dejlig drinks, smørrebrød og god stemning.
Kommer bestemt igen og igen! Tak!
Kedelig oplevelse. Bestilte blødkogt æg, med brød og ost. Osten var klart en skiveost skåret i trekanter. Ægget smagte mærkeligt og brødet var helt gråt?? Juicen var friskpresset men af appelsiner som ikke smagte af noget, så den var meget vandet. På et tidspunkt kommer ejeren (???) susende ind og er irriteret over at de to tjenere er for langsomme. Han suser ud igen og siger til er bord: “ja jeg er jo så nødt til at tage jeres bestilling”. Mærkelig opførsel foran kunderne.
Frokosten var en stor skuffelse ihf til mange tidligere besøg i årenes løb. Sidst for ca tre år siden. Vi bestilte clubsandwich. Ét stk kyllingebryst stegt ok, men blandet salat af kedeligste slags med for mange brune kanter, et stk blød bacon, tør bolle. Dressingen et svær at anmelde da der var meget lidt af den.
Elendig oplevelse. Der var kun 2 andre personer end os på cafeen i går aftes ved 20 tiden. Vi bestiller en Carlsberg øl (på flaske) og en strawberry daiquiri.
Vi venter og venter og da der er gået måske 10-15 minutter må jeg rykke for vores bestilling. Servitricen undskylder med “det var fordi jeg skulle i kælderen efter strawberry”??. Fint nok.
Drinken er fin, men min kæreste som har bestilt øllen, modtager en varm flaske Carlsberg og et ølglas som var helt vådt og der lå en sjat vand i bunden? Så ulækkert!
Jeg klager til servitricen om den varme øl og det ulækre glas. Hun svarer “det er fordi vi har manglet dem, så de har ikke været på køl”. Man kan da ikke servere en varm øl? Og da slet ikke lade være med at informere om, at de ikke har været på køl, inden man betaler?
Elendig oplevelse - vi kommer helt sikkert ikke igen!
This is such a nice stop for drinks after work in center town! Emil and Clara were so nice, they have been so helpful, (all credit for them), perfect customer service, very patient, advised us about the wine to drink and prices are incredible!
Hvis du vil have et service-kys og en skøn personlig betjening kombineret med dejlig, frisk salat, god kaffe og lækker hindbærtærte til en absolut rimelig pris, så er det Kafekys. Absolut ikke sidste besøg.
Jeg fik sådan lyst til tomatsuppe, og stoppede på Kys men var så skuffet at efter en skefuld, at jeg måtte give den tilbage. Jeg er slet ikke en picky kunde men suppen var hel uspiselig! Tør og overkill af krydderi, en mærkelig klumpet tekstur og ingen smag af tomat… med en underlig bitter eftersmag. Jeg ville gerne bytte med noget andet eller få pengene retur, men nej det måtte jeg ikke, for den smagte jo som den skulle ifølge personalet. Virkelig dårlig smags - og kundeservice oplevelse. Ever again
Jeg bestilte på Kafe Kys en club sandwich sammen med to veninder, som bestilte det samme. Både kyllingen og grøntsagerne var friske og meget godt tilberedte. Dog glemte de én af disse club sandwiches, så min veninde måtte vente længere, og så er denne sandwich MEGET svær at skære i, hvilket selvfølgelig gjorde at vi andre alligevel først kunne tage første bid, når alle havde fået maden. Min tallerken lignede efter kort tid en krigszone, da man måtte lægge alle kræfter i kniven og gaflen. Min iskaffe smagte rigtig dejligt!
Var til brunch i lørdags.
Super betjening og fantastisk god brunch
Venlig hilsen
Alice Rasmussen
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.