Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Företagsinformation

  1. Rörmokare
  2. Elektriker

Informationen kommer från olika externa källor

Rörmokare, spolbil, elektriker. Tillgängliga dygnet runt, enkla och snabba.


Kontaktuppgifter

2,3

Dålig

TrustScore 2.5 av 5

8 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen inbjudningshistorik registrerad

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Helt oacceptabel och felaktig service.

Helt oacceptabel och felaktig service.

Jag begärde hjälp med diskmaskinen och avloppet.
De skickade en spoltekniker som inte kunde något alls om hur man avhjälper följdfel i diskmaskinen, Jag tvingades köpa en ny diskmaksin p g a deras usla service och ledning.

30 september 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ocker och lurendrejeri

Ocker och lurendrejeri. Det enda de gjorde var att förmedla telefonsamtalet till Västsvenska spol & slam AB. För detta tog de 3700 kr. Dvs ett påslag med över 100%!

8 juli 2021
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

oärtigt beteende

Jag bokade en rörmokare för att koppla in en diskho och blandaren. Fick svaret att 2 timmar skulle räcka.

Rörmokaren var här och installerade allt förutom vridreglage för bottenventilen. Arbetet tog ungefär 1 timme och 15 minuter. Anledningen för att inte installera vridreglage för bottenventilen enligt rörmokaren var att snickaren borde ha borrat ett hål i diskhon.

Efter han var klar kollade jag diskhon och det stod där en symbol som visade att man inte behövde borra hål, utan det var helt enkelt att pressa ner med en skruvmejsel och en hammare. Jag ringde rörmokaren och han sa att han kunde komma igen senare i veckan för att fixa det.

Den dagen som rörmokaren lovade att komma kom han inte och sa ingenting heller, jag fick bara veta att han inte skulle komma när jag ringde honom sent på eftermiddagen efter att ha väntat på honom hemma hela dagen. Han sa då att han skulle komma nästa dag, och det gjorde han (en timme senare än det som han hade sagt). Det tog honom ungefär 30 minuter att slutföra arbetet.

När jag fick fakturan stod det 3 timmar. Jag frågade varför, när den totala arbetstiden var under 2 timmar, och det inte var mitt fel att han behövde komma två gånger, det är bara att han inte kan kolla enkla intruktioner. Svaret var att resetiden också ska ränkas. Fast 1) jag fick inte veta någonting om detta när jag bokade (de sa då att två timmar räckte för att koppla diskho och blandare), och 2) det stod ingenting i hemsidan om resetiden och hur den räknas.

Jag hade tyvärr inte tålamod för att gå genom en reklamationsprocess pga en timme extra, med jag hoppas att min recension hjälper andra att göra ett bättre val.

15 oktober 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

OTROLIGT ni debiterar 5,200 kronor för…

OTROLIGT ni debiterar 5,200 kronor för två timmars arbete - arbetet enligt din egen utsago bestod i att "Byta säkerhetsventil" materialkostnad 450 kronor. Vid två tillfällen så har jag mailat dig 20 oktober och 28 oktober - Du Hampus har inte ens en gång besvärat dig med att besvara min fråga. Trots att du blev informerad om att min huvudman inte kan tala, skriva eller läsa. Räkningen inklusive moms blev 7063 kronor som är betalad. Mitt upp i allt så skickar du INKASSOKRAV på 7327. HAMPUS jag är medlem i två god man/förvaltarföreningar - och jag ska göra mitt yttersta för att de båda föreningarna ska bli informerade om sättet som du sköter och behandlar dina kundkontakter. Jag talar om flera tusen föreningsmedlemmar och femfalt huvudmän. Besvikelsen är stor och jag kommer aldrig någonsin att anlita dig i framtiden - detta är ett löfte. Violet Reynolds god man /Förvaltare

31 oktober 2019
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

rekommenderas inte, Dyr oseriös

rekommenderas inte, håller inte tiden.
fick vänta i 10 dagar tills killen hörde av sig för återbesök,. trotts många sms!

det slutar inte här, företaget påstår att det kostar 600kr/tim men jag får en faktura på planerat besök (ink 2tim) 2160kr.
och massa andra påslag.
undvik bolaget...

19 januari 2019
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Mardrömmen inte över

Hej! Vi lyckas inte få svar ifrån er gällande de kostnader som uppstod när ni (Thomas, Ola, Rickard m fl) i november-januari gjorde ett helt underkänt återställande av vårt badrum, kök och toalett efter en vattenläcka - och lämnade oss i en värre sits än innan. Det skulle ta fem veckor. Efter tre månader kom vi hem till hål i golv, feldragna rör, livsfarliga elsladdar rakt ut i luften och totalt kaos - och ni gick inte att nå. Er ursäkt var sedan att ”ni trodde allt var klart eftersom ni fått faktura för städning”(!). Det säger en del om hur bra koll ni har på era hantverkare. Kakel och klinker - samt stora delar av vårt liv - förstördes helt eftersom allt behövde brytas upp och göras om från grunden (och ni inkom tyvärr aldrig med en åtgärdsplan som kunde godkännas av besiktningsman). Det var snart åtta månader sedan vattenläckan och vi har fortfarande inte fått flytta hem. Vår son har levt hela sitt liv i en kappsäck tack vare er och ni har ännu inte återkommit angående kostnaderna. Gör gärna det för jag kommer fortsätta försöka nå er i alla kanaler tills detta är löst och ni tagit ert ansvar gentemot oss.

20 juni 2018
Omdöme utan inbjudan

Är det här ditt företag?

Registrera din profil för att få tillgång till våra kostnadsfria företagsverktyg, och kom närmare dina kunder.

Skapa ett konto gratis

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer