Känns oseriöst
Allting gick först smidigt. Jag hade beskrivit hur mycket möbler och lådor jag hade och höll mig inom detta. Sedan ringde någon från deras kontor och sa jag skulle swisha ett par tusen mer på plats för att få med det sista av mina lådor.
Efter om och men tog dom med lite till men jag fick åka själv och hämta det sista då dom vägrade ta med utan Swish. Någon Nathalie Började smsa och be mig swisha…
Ser det är återkommande hos tidigare kunder här i recensioner.








