Janitorial Supplies Omdömen 

32
•
TrustScore 3.5 av 5

3,7

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I had a truly great experience. They were the best price for the items I wanted. Delivery took a while but they told me it would and kept in touch throughout, so that's fine. And a couple of items wer... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

AVOID Sent out a damaged item although we were away the item was delivered and we arrived home from London and because it has been sat in a box for two days they suggested we damaged it and ref... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Since we live in an age of online purchasing, we sometimes take a risk when ordering from a supplier. Our order from the company arrived in a questionable state but, despite our delay in letting them... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I purchased some trial items 3 weeks ago to use and was so delighted I wanted to order a mix of items again. Erica was brilliant this time round as was Emma 3 weeks ago. From my 2 experiences I would... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

Skrivet av företaget

We are a company that specialises in janitorial supplies, cleaning supplies cleaning equipment and machinery. Our extensive range of cleaning products, are designed for professional, household, industrial and municipal users.


Kontaktuppgifter

3,7

Medel

TrustScore 3.5 av 5

32 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 48 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,7

Alla omdömen

(32)

22 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I had a truly great experience

I had a truly great experience. They were the best price for the items I wanted. Delivery took a while but they told me it would and kept in touch throughout, so that's fine. And a couple of items were broken on arrival. They were replaced with no fuss and the communication was again excellent during the process. Really first class customer service.

10 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I am writing to formally document my…

I am writing to formally document my dissatisfaction with order #JS-010093.
I placed an order on June 8 and only received it on June 22.

The estimated delivery date provided was June 11 (Thursday), however the order arrived significantly later than expected.

The product was shown as in stock at the time of purchase, however after payment there was no proactive communication about delays or stock issues. I had to contact the company myself after a long period of silence just to get basic information about my order.

This is not a minor delay — it reflects poor stock management and a lack of basic customer communication.

While the order eventually arrived, the overall experience was unprofessional and unacceptable for an online retailer.

I will not be ordering again and I would not recommend this company based on my experience.

22 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Janitorial Supplies

Svar från Janitorial Supplies

Thank you for your feedback. We’re genuinely sorry that this order did not meet either your expectations or our own.

Unfortunately, one of the specialist products on your order was delayed by our supplier. As soon as we became aware of the issue, we explained the situation, apologised for a missed email, and kept you updated on the expected arrival date.

We also offered the option of dispatching the available items separately so you would not have to wait, but you preferred to receive the order complete, which we were happy to accommodate. As soon as the outstanding item arrived, your order was dispatched the same day and tracking details were provided immediately.

We fully appreciate that waiting longer than originally expected is frustrating, and we apologise again for that. While delays with supplier stock are fortunately uncommon, we always aim to communicate openly and offer customers the options available to minimise disruption.

We process thousands of orders each year, and although we don’t get every order perfect, we do take every concern seriously and continually review our processes to improve the service we provide.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

AVOID - Broken item didn’t care

AVOID

Sent out a damaged item although we were away the item was delivered and we arrived home from London and because it has been sat in a box for two days they suggested we damaged it and refused to exchange or refund the item . Customer care is shocking will
Be leaving This review regularly on all platforms

17 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Janitorial Supplies

Svar från Janitorial Supplies

We’re sorry to hear you were unhappy with your experience. We understand how disappointing it is to discover an item is damaged when you come to use it.

Like many suppliers of commercial equipment, we ask customers to inspect deliveries and report any damage within the timeframe stated in our Terms & Conditions. This requirement exists because courier damage claims must be raised promptly and we are unable to verify or pursue claims reported after that period has elapsed.

In this case, the damage was reported more than two days after delivery, which was outside our published reporting window. As a result, we were unfortunately unable to process the claim with the courier or offer a replacement under our shipping policy.

Had the damage been reported within the specified timeframe, we would have investigated the matter immediately and worked towards a resolution.

We appreciate your feedback and wish you all the best moving forward.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Ordered an item which was unclear on…

Ordered an item which was unclear on its description and on receipt realised this. I dealt with Erica directly and at every stage she kept me updated.
Excellent service

9 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Janitorial Supplies

Svar från Janitorial Supplies

Thank you for the positive comment! We take customer service really seriously and it means a lot that you took the time to write about it :)

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Dreadful service

Dreadful service. The website says "Next Day Delivery" but it took them over a week to deliver. No phone number anywhere, so you can't call to talk to anyone. Website has awful chatbot for support

3 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Janitorial Supplies

Svar från Janitorial Supplies

Thank you for your feedback.

We’re sorry that your order took longer to arrive than you expected.

As this order contained hazardous chemicals, there are additional legal and safety requirements that must be completed before dispatch. In this case, the required documentation was completed three days after the order was placed, and we dispatched the goods via our specialist hazardous goods courier as soon as all requirements had been satisfied.

Hazardous chemical deliveries are handled by dedicated ADR-compliant carriers and can take longer than standard parcel services. Once dispatched, delivery was completed within the courier’s quoted delivery timeframe.

We appreciate that this may not have matched your expectations and understand your frustration. However, when transporting hazardous products, our priority must always be ensuring full compliance with safety and transport regulations.

We remain committed to providing clear communication, safe handling, and reliable service for all customers purchasing regulated products.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Delivery wasn't their strong point if…

Delivery wasn't their strong point if you want it now don't bother if you want it in 3 weeks time then great order away theres a delay in our suppliers delivering it took you 2 weeks to tell me then the delivery coming at 1330 then 1530 then not at all maybe tomorrow I wouldn't order again from this compony communication is not their strong point

6 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Janitorial Supplies

Svar från Janitorial Supplies

We completely understand why you feel frustrated, and we accept responsibility for the experience you had.

At the point of ordering, the product page did clearly state the expected delivery timeframe, and we also required confirmation of this before checkout because this item is not one we keep in immediate stock. However, that does not change the fact that the final delay with the courier - especially over the bank holiday period - resulted in you waiting longer than anyone would reasonably expect.

Your order arrived with us on 30th April, was shipped same day and should have been delivered the following day, but the courier delay unfortunately pushed delivery back until 6th May. We appreciate that this final issue was understandably the tipping point after an already lengthy wait.

What matters most to us is that our customers feel looked after throughout the process, and in this case we did not meet the standard we aim for.

We are very sorry for the inconvenience and disappointment caused, and we appreciate you taking the time to leave honest feedback.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent communications.

Good service, fast delivery, excellent communication and best price online. Communication with Erica from customer service was rally very good and fast reply to my email.well recommended company.

12 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent service

Excellent service! They rectified my mistake instantly and the order was received this morning 20/04/26, ordered 17/04/26.

20 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Janitorial Supplies

Svar från Janitorial Supplies

Great to hear! Thanks G :)

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Not Responsive

Sadly I found this company to be very unresponsive. I had a problem with delivery and invoice addresses when trying to place an order. I requested assistance via their online chat but gave up after waiting 30 minutes for a reply. Fortunately for me I managed to find what I wanted on another website.

7 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Janitorial Supplies

Svar från Janitorial Supplies

We're very sorry that you were not attended to properly via live chat. I can see the transcript of your attempts and it sadly seems as though the AI assistant did not transfer you correctly. We will take this up with our technical team. Our sincere apologies for your inconvenience.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great company

Second time I have used Janitorial supplies and they have been great.
Unfortunately one of the chemicals I had ordered was deliver damaged but Erica sorted this out straight away and I received a refund.
Will absolutely be using Janitorial Supplies again!

1 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Janitorial Supplies

Svar från Janitorial Supplies

Thank you M!!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Brilliant resolution

Since we live in an age of online purchasing, we sometimes take a risk when ordering from a supplier. Our order from the company arrived in a questionable state but, despite our delay in letting them know the problems, they responded promptly and extremely politely. Apologies for the product were followed by a swiftly organised collection and replacement. Extremely happy with the final outcome. Well done Erica and Janitorial Supplies

25 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Janitorial Supplies

Svar från Janitorial Supplies

Thank you so much for your thoughtful review!

We completely understand that ordering online can sometimes feel like a leap of faith, so we’re really glad we were able to put things right for you.

While we’re sorry your order didn’t arrive in perfect condition initially, it’s great to hear that Erica and the team were able to resolve everything quickly and to your satisfaction.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great Service

Thank you Erica for your prompt attention with dealing with my problem.

20 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Janitorial Supplies

Svar från Janitorial Supplies

Thank you A! Always a pleasure :)

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Really great experience

Really great experience, made an order, kept in touch by Erica throughout to update us and everything was handled very professionally. Really helpful staff at the warehouse too. Would recommend this company.

6 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Janitorial Supplies

Svar från Janitorial Supplies

Thanks for sharing, our team are eager to please!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Thank goodness I did not read the reviews before ordering

I purchased some trial items 3 weeks ago to use and was so delighted I wanted to order a mix of items again. Erica was brilliant this time round as was Emma 3 weeks ago.
From my 2 experiences I would not hesitate to order again - good value, good advice on the phone when required and brilliant next day delivery as promised both times.

5 mars 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Janitorial Supplies

Svar från Janitorial Supplies

Thanks for taking the time to review, it means a lot to us! It does seem that out of the 1000 sales we ship a week that mostly the bad experiences end up on here. So nice for you to take the time to post a positive one! :)

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Avoid

My items said in stock when I ordered. The delivery date given but the order didn’t arrive. I called and they didn’t really care. Told me to return it once it has arrived if I wanted to. If I’d of read these reviews I would never have used them.
I have to add the items still haven’t arrived and it will be next week

27 februari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Janitorial Supplies

Svar från Janitorial Supplies

Hi Chris, I am extremely sorry to hear about this. We will investigate the unhelpfulness internally and sort it out! We are also very sorry that your product arrived late, and it is true that we cannot cancel products in transit. But we can arrange collection at our expense and give you a full refund including your shipping charges. The LAST thing we want is unhappy customers!! We will reach out to you on email to arrange the return if you still require it.

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer