Mycket nöjd och här är varför
Är vare sig en stor eller superfrekvent kund men har handlat ett par gånger. Än så länge. Fann initialt butiken via tips och det är jag glad över. Kundtjänsten/-vården är exemplarisk. Jag får svar på mina frågor i fb-chatten, jag kan bygga om i beställningar, makulera felorders, dela upp leveranser utan problem och blir alltid bemött av gedigen och personlig trevlighet trots att jag strular och är bitvis besvärlig. Här har mången e-handel mycket att lära! :)






