GlobalRose.com Omdömen 

3 773
•
TrustScore 4 av 5

3,8

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I ordered flowers (light pink roses, bergundy poms, baby's breath, ruscus, and silver dollar eucalyptus) in bulk for our daughter's wedding. They arrived on the date I requested, 4 days before our ev... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I want to thank Global Rose for a great delivery of 90 birthday roses for my sweet Auntie's 90th birthday. Was a little concerned about delivery to a condo admin desk (signature required) but they cam... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Delayed delivery. Missed her birthday. Brown edges. Dry stems. Not a good experience. One bloom was cut off stem.

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Received two beautiful white floral bouquets and they were gorgeous!!! Lasted a very long time and the flowers were quickly revived after doing stem cuttings and placing them in water. Blooms were f... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Bröllopstjänst
  2. också i
  3. Blomstermarknad

Skrivet av företaget

The secrets behind your flowers We ship flowers grown by caring hands, directly from eco-friendly greenhouses to your door. Shaping emotions into boxes, bouquets and arrangements of blooms to order, we deliver colorful and grateful bunches of pure affectionate joy. From the gentleness employed on planting our blooms - the harvesting of stems just for you - to when we show up at your door, Global Rose delivers thoughtful welcoming care. Flowers that keep you company and cheer your space. Flowers that are natural expression of our bonds, that embody the beauty of kindness, in all its forms. By having the ability to arrange your flowers, you are also receiving the gift of personal satisfaction. You are free to touch, arrange, smell and use your artistic skills to create a personal masterpiece!


Kontaktuppgifter

3,8

Bra

TrustScore 4 av 5

4 tn omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 96 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,8

Alla omdömen

(3 773)

78 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The timeliness of delivery was spot on

The timeliness of delivery was spot on! The flowers were absolutely beautiful.

1 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för GlobalRose.com

Svar från GlobalRose.com

We're happy the flowers arrived on time and brought beauty to your day. That's what we aim for, and we look forward to serving you again.

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

quick delivery albeit in the afternoon…

quick delivery albeit in the afternoon instead of the morning like usual.

1 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för GlobalRose.com

Svar från GlobalRose.com

Dear Dave. Delivery times can vary since this is up to the courier, but we are glad the flowers arrived as expected, and the service was quick.

We look forward to serving you again soon!

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Beautiful flowers, just needed more time to open up

The only downside was the flowers were not bloomed very far along when I had them arrive the day prior to the event. That was an ordering mistake on my end, since the website states to order a few days prior so they can open up. I also did not receive a full receipt from the business, it was missing my card info so I can't prove that I was the purchaser, which is messing up my expense report LOL. For personal business, I think it's great. For professional, I would just be aware of needing more time for blooming and the receipt stuff.

13 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för GlobalRose.com

Svar från GlobalRose.com

Thank you for your feedback! We recommend scheduling delivery 2–3 days before your event so your blooms have time to open and buffer for any courier delays.

We’ll reach out via email shortly to provide the receipt for your records. Know that if you ever need anything, you can contact us at support@globalrose.com

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

First order we received were dead

First order we received were dead. The support team immediately sent out another batch but they just didn’t seem fresh either. I’ve been ordering from you guys for almost two years and these last few orders were not up to your standards. I believe we received them from South America and they were always fresh. But when they were delivered from Florida every order looked dead and dried out

1 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för GlobalRose.com

Svar från GlobalRose.com

Dear Ethan,

Thank you for your honest feedback and for being a loyal customer over the past two years. We’re truly sorry to hear that your recent experiences have not lived up to the standards you’ve come to expect from us.

While our flowers are always shipped directly from our farms—primarily in South America—there are occasions when logistics require routing through our Miami facility. Even so, quality should never be compromised, and we regret that this has affected your orders.

We appreciate you giving us the opportunity to make things right with the replacement, though we understand it still fell short. Your feedback is extremely valuable and has been shared with our quality control team to help prevent this from happening again.

Please feel free to reach out to us directly at claims@globalrose.com if there’s anything else we can do to restore your confidence in our service.

Warm regards,
Customer Service Team
Global Rose
www.globalrose.com
Follow us on Instagram! https://www.instagram.com/globalrose/

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Arrived on time

Arrived on time, and very beautiful. Would order again!

26 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för GlobalRose.com

Svar från GlobalRose.com

Thank you for sharing and for choosing us for your special moments. We'll be happy to assist you in the future!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Roses are beautiful

Roses were on time, beautiful, and got so many compliments at the bachelorette party!

1 juli 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för GlobalRose.com

Svar från GlobalRose.com

We’re happy the roses made the event extra special. Thank you for sharing and for choosing us!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

It was easy to order

It was easy to order, the Carnations were beautiful and we were impressed by the quality of the stems.

Unfortunately, Fedex had to make it very difficult for us to get the two packages. When 3 PM came and no flowers I called Fedex. I was told that they were short of delivery truck and they would do their best to deliver the flower by 5 PM The boxes were delivered at about 8 PM. if we had not insisted in the delivery to be done on that day, the flowers would have been delivered on Thursday too late for our event Fedex is getting really bad in service and they sell Priority delivery when they know they just can't do it. I hope you can get some of the shipping money refunded to you.

24 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för GlobalRose.com

Svar från GlobalRose.com

Thank you for taking the time to share your experience, Charles. We’re sorry to hear about the difficulty you encountered with FedEx’s delivery, but we are glad the flowers were delivered on time for your event.

Please know that if you ever need assistance, we're at your service at support@globalrose.com or via live chat.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great Experience + Fast Shipping!

Flowers came when expected and were clearly packaged with care. The box was a little damaged, but that's no fault of Global Rose! I appreciate how easy it was to order the flowers and will definitely consider using you all again!

27 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för GlobalRose.com

Svar från GlobalRose.com

Thank you for your review, dear Alyssa. We’re glad the flowers arrived as expected, even though we’re sorry to hear that the box was slightly damaged during transit. While we do our best to ensure secure packaging, occasionally the handling during shipping can affect the outer box.

As a helpful tip, we always recommend trimming the stems at an angle and placing the flowers in fresh, cool water as soon as they arrive. Allow them a few hours to hydrate—this helps them fully open and showcase their true beauty.

If you ever need assistance, don't hesitate to contact us at support@globalrose.com

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Petals for wedding

We ordered 3500 rose petals 1 week before our wedding, and they arrived in time, in great condition. The petals were reasonably priced and made our ceremony stand out just a little bit more. Would definitely order from Global Rose again.

21 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för GlobalRose.com

Svar från GlobalRose.com

Thank you for choosing us for such a special moment! We're glad the petals arrived in perfect shape and added that touch to your big day. Your support means a lot, and we appreciate you!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Beautiful flowers

Beautiful flowers! Excellent delivery!

20 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för GlobalRose.com

Svar från GlobalRose.com

We appreciate your support and trust. Your review brightens our day, and we look forward to serving you again!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Dead roses

Dead roses, dead roses, who pays for dead and mildew roses you do if you buy from Globe roses. You do not get customer service on dead roses. Because once you pay they disregard your order, so they have no record of your order. BS. This is not the first time they sent dead roses. They are suppose to have the freshest roses. They have been sending dead roses for years. In the past they had customer service and made things right, not any more. This company is done.

29 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för GlobalRose.com

Svar från GlobalRose.com

Hi Gi,

Thank you for reaching out.

We understand your frustration and are sorry to hear about your experience. Please note that we were unable to locate your order initially, as no email address or order number was provided. Once you shared the correct address details, we were able to find the order and are now awaiting your response in order to investigate the issue further and provide appropriate compensation if applicable.

We’re committed to resolving this for you and appreciate your cooperation.

Best regards,
Claims department
Global Rose

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Beautiful roses

Beautiful roses! They arrived on time just make sure you are at home to receive them! I was a little intimidated by the directions of keeping them fresh and bloomed, but I followed all the directions and my flowers turned out, so beautiful for my wedding day. Also the way they are packaged. May not look like all your roses arrived, but they are there. If you count the stems, would highly recommend!

18 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för GlobalRose.com

Svar från GlobalRose.com

We hand‑select the very best blooms and take great care in packaging them, so we’re happy everything went as you expected. Thank you for sharing and for choosing us for your special day!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

The customer service should be renamed…

The customer service should be renamed customer disservice. Things you should know. You have 24 hours to report issues—which in itself is an issue if you are using their flowers for an event…who has the time? Most importantly. As soon as the flowers arrive, take a photo of the package & label. As you unpack the flowers, lay them out on the corrugated cardboard. Take a photo. Count them. If you have any issues they will expect this level of documentation. When I was trying to resolve my issue they were instructing me on how to count & how to unwrap the flowers. They don’t care if you’re satisfied. They care only that you provide a ridiculous amount of documentation which is never enough. The old adage of “if it seems too good to be true, it probably is” certainly applies to this company!

21 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för GlobalRose.com

Svar från GlobalRose.com

Dear Customer,

Thank you for your feedback. We’re genuinely sorry to hear about your experience and that our service did not meet your expectations.

At Global Rose, we strive to ensure that every order arrives in excellent condition, and when issues arise, we rely on detailed photos and information to investigate and offer fair resolutions. We understand that this process can feel demanding, especially during the busy lead-up to an event, and we’re reviewing how we can make it more streamlined and customer-friendly.

Your comments have been shared with our team so we can continue improving both our product and service experience. If there’s anything further we can do to make this right, please don’t hesitate to reach out directly at claims@globalrose.com.

Sincerely,
The Global Rose Team

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Delivery process good, flowers not ready for shipment and contained a mix of wrong color

The order and delivery process were great. Unfortunately, all my carnations bunches arrived in tight buds and after 3 days hadn't opened and I had to spend 8 hours hand opening the flowers to have for centerpieces we were making that evening. After hand opening, they still were not fully bloomed out for evenings ceremony and were smaller flower heads than those in the photos you have online. I also received seven bunches of pink carnations amid the 30 bunches of red carnations that I ordered. I missed the opportunity to participate in our daytime class reunion activities because I was opening flower buds for 8 hours before our event. I really believe we should be compensated for the bait and switch of what you pictured and what I received. I was in the 5-star hospitality business for 40 years and have ordered wholesale flowers multiple times and this is the first time I've had such a disappointing delivery. I have photos if you wish to see.

18 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för GlobalRose.com

Svar från GlobalRose.com

Dear Pam,

Thank you for taking the time to share your experience. We’re glad to hear the delivery process met your expectations, but we’re truly sorry that the flowers did not arrive as expected and that this caused added stress before your event.

Please note that our flowers are shipped in bud form to protect them during transit and to ensure peak freshness. While carnations typically open within a few days, they do sometimes need more time depending on environmental conditions. That said, we understand how frustrating this must have been—especially when paired with the color discrepancy you mentioned.

In situations like this, we kindly ask customers to contact us within 24 hours of delivery by emailing claims@globalrose.com with clear photos of the flowers and packaging. This allows us to thoroughly investigate the issue and take appropriate action.

If you still have the images, we would appreciate it if you could forward them to us along with your order number. Our team is committed to reviewing your case and working toward a resolution.

We truly value your feedback and hope to regain your trust in the future.

Warm regards,
The Global Rose Team
www.globalrose.com
Instagram: @globalrose

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Roses delivered next day

Came next the very next day. The birthday girl said they were the most beautiful colored roses she has ever seen.

11 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för GlobalRose.com

Svar från GlobalRose.com

We love to hear the roses arrived as expected and made her day extra special. Thank you so much for sharing and for choosing GR!

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great quality roses

Great quality roses! Just beautiful

9 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för GlobalRose.com

Svar från GlobalRose.com

Thank you for your review and for choosing Global Rose. We’re happy the roses brought beauty to your day and met your expectations.

We look forward to serving you with more gorgeous blooms again!

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

NOT FRESH — DYED BLUE Hydrangeas…

Blue hydrangeas I ordered or die… They were not a fresh true color in nature… Which I confirmed with Global Rose before I purchase them that they would not be a flower..

however, I was going to have to use them anyway… And over half of them are wilted already after one day… This product was not fresh and I’m very disappointed in Global Rose..

11 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för GlobalRose.com

Svar från GlobalRose.com

Dear Paula,

We’re truly sorry to hear about your disappointment with the blue hydrangeas. We take quality concerns very seriously and strive to ensure our customers receive fresh, beautiful flowers.

As outlined in our policy, we kindly ask that any issues with your order be reported to us at claims@globalrose.com within 24 hours of delivery. This allows our team to investigate the matter promptly and offer the most appropriate resolution, whether it be a replacement, refund, or store credit.

Unfortunately, if we are not contacted within that timeframe, our ability to take action is limited.

We understand how important your order was and sincerely regret that it did not meet expectations. If you have any future needs, we’d love the opportunity to serve you better.

Warm regards,
Customer Service Team
Global Rose
www.globalrose.com
Instagram: @globalrose

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

1 week later and the flowers still look…

1 week later and the flowers still look amazing! Seamless ordering and delivery! Highly recommend this company!

1 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för GlobalRose.com

Svar från GlobalRose.com

We take great care selecting and shipping the freshest blooms, and we’re happy that they still look amazing a week later.

Thank you for your feedback. We appreciate your recommendation!

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer