Bästa kläderna
Bästa kläderna! Kvaliteten, mjukheten och färgen håller tvätt efter tvätt. Geggamoja är en storfavorit hemma hos oss!
Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer
För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer
Geggamoja | Ekologiska barnkläder och babykläder | Hållbara produkter och leksaker för ditt barn | Shoppa online! Tips & råd | Svensk Design
Enhagsslingan 1B, 187 40, Täby, Sverige
Ingen inbjudningshistorik registrerad
Det här företaget har inte bjudit in sina kunder. Omdömen kanske inte är representativa
Så använder företaget Trustpilot
Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.
Bästa kläderna! Kvaliteten, mjukheten och färgen håller tvätt efter tvätt. Geggamoja är en storfavorit hemma hos oss!
Är väldigt nöjd med kvaliteten på kläderna, speciellt bambun är så mjuk o skön, fina o roliga mönster också, blir alltid en uppskattad present på babyshowers och kalas! 🌟
Jättebra!
Snabb leverans och så fina kläder.
Sonen älskar bambukläderna som är så mjuka och även overallen och lättviktsgummistövlarna som vi köpte.
Beställde julklapp innan sista dag för leverans innan jul, beställde 14/12 - idag 22/12 får jag info att det kommer 29/12… Så trist - de har ju enkelt kunnat skriva tidigare beställningsdatum för att slippa besvikna kunder. Har sett flera kommentarer ang detta. Har aldrig beställt därifrån tidigare och det här blir nog både första och sista gången. Nu får man åtminstone hoppas kvaliteten inte är så dålig som vissa skriver.
Helt värdelösa. Beställde för en vecka sedan och paketet har fortfarande inte skickats. Var ute i god tid innan sista datum för utlovad leverans innan jul. Kundtjänst har svarat tre gånger att "paketet skickas idag eller imorgon", fortfarande är det inte skickat. Eftersom det innehåller julkläder och jag är högst tveksam att paketet hinner fram, så har de nu orsakat onödig retur som kommer ske när paketet väl levereras. Jag vet inte hur lång tid i förväg man ska beställa från er? En månad? Inte särskilt tillmötesgående eller snabb kundtjänst heller.
Beställde en julklänning 11/12.
Idag 17/12 har de fortfarande inte skickat den från sig. Mailade dem i morse men de har fortfarande inte svarat.
Har suttit i chatten nu och väntat i 10 minuter. Klänningen ska användas i helgen och det är onsdag idag. Gissar att den inte kommer innan dess. Kommer inte handla härifrån igen.
Tillägg: Klänningen kom fram 23/12 men jag fick skicka tillbaka den gratis och fick kompensation på nästa beställning.
Köpte ett skalset. Pojken hade setet EN dag. Några timmar! Å färgen blev flammig å ful.
Frågade om retur, dom va snäll nog å skicka ett nytt set. Men samma med det. Nu har han haft setet (framför allt byxorna) några gånger. Och på vissa ställen är motivet helt bortblekt/nött!
Antar de är huvudsaken den håller tätt från vattnet... 😑
Köpte ett par skor, de var alldelese för stora och storlek stämde inte med informationen som de själva delade online. Skriver till kundtjänst, inget svar i flera dagar. Ringer dem och de förklarar hur jag ska reklamera produkten. Dagarna går, fortfarande inget svar. Får ett mail för att lämna feedback, gör det och får en rabattkod som tack som gick ut 2 dagar INNAN mailet skickades.
Köpt mammamu kläderna till min son och redan efter första tvätten (följt tvättråden) så börjar trycket förstöras. De är redan påväg att bli hål i knäna på byxorna och jag är så ledsen. Så mycket dyra och fina kläder i soptunnan. Rekommenderar INTE.
Dålig kvalitet på skalbyxorna, andra paret som ser ut som 7 svåra år. Det sista paret vart på en gång de användes . Klarade tydligen inte 2 timmars hopp i vattenpölar och dammbygge.
Sedan säger de att det ser ut som de torkat i torkskåp hur kan man torka helt nya oanvända skalbyxor i torkskåp och när de ser ut som de gjorde efter utevistelse 2 tim när jag tar av dom. Ungen har inte stått i torkskåpet 2 timmar med byxorna på utan invigdes samma dag som de öppnades från fp. Testar flera olika märken genom åren och ingen som blivit som dessa.
Seg kundtjänst med svara både Messenger och mail.
Märkliga storlekar på skalkläder byxor gränsfall medans jackan var ett tält.. byxorna helt utsliten efter använts under hösten ca 2 dagar/ v
Jätte ruggade o fullt med revor över hela byxorna rumpa, lår, knä benslut. Ska granska jackan också.
Tyvärr inte särskilt nöjd med geggamojas kläder. Vi beställde skalkläder i 74/80 för mer än ett år sedan och de passar först nu när sonen har 92 i övriga kläder. Passformen är i övrigt inte särskilt bra på skalkläderna; byxorna är för smala i midjan och ärmarna är fortfarande för långa. Kvaliteten i sig är bra men passformen är dålig. Vi har även beställt tröjor som i sig är fina och mjuka men tyvärr blir noppriga och ser väldigt välanvända ut efter några månader. Då är det bättre kvalitet på andra barnkläder i samma prisklass.
Har bara positivt att säga. Riktigt bra kvalitet på allt jag har köpt, samt att det ser bra ut. Och detta till bra pris. Snabb leverans och bra köpupplevelse!
Jag köper gärna barnkläder hos Geggamoja, framför allt till min nu femårige son. Jättefin kvalité på alla plagg jag köpt, bra passform, sköna material, prisvärda kläder (framför allt när de har speciella erbjudanden!), mycket snabba leveranser.
Mitt i särklass bästa köp var barnens vinteroveraller som vi köpte med 50% rabatt. De har använts flitigt och är ändå så gott som i nyskick. Så varma och gosiga!
Jag fortsätter med glädje att beställa Geggamojas barnkläder!
Vid ett par tillfällen har jag fått kontakta kundtjänst och blivit mycket väl bemött och fått en fantastisk service som jag inte stött på hos andra butiker. Rekommenderar varmt Geggamoja!
Kan tyvärr inte rekommendera. Fattats saker alla gånger jag beställt och tycker inte kundtjänsten är tillräckligt tillmötesgående när man kontakter dem.
Snabb leverans och lättsam hemsida! Otroligt bra kvalite på kläderna!
Köpte Bambu pyjamas till min son, så mjuk och härlig!
Extra plus för Snabba leveranser.
Bra service och snabb leverans. Kvalitet som är fantastisk. Jag kan rekommendera detta företag!
Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.
Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.
Läs mer om andra typer av omdömen.
Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.
Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.
Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.
Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.
Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.