EZ Covers Omdömen 

437
•
TrustScore 2.5 av 5

2,7

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

So disappointed with this company. One delivery never turned up and it took over 2 months to get a refund. Second order - my mistake - I ordered the incorrect size. Still waiting 2 and a half months l... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

EZ Covers are fantastic! Such a great selection of really funky patterns, my 10 year old enjoyed being able to cover her own books and I really enjoyed not having to deal with the stress of wrinkly, u... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Absolutely terrible! Taken a week to dispatch and when I rung to find out what was happening lady completely unhelpful. Couldn't speak to manager etc cause apparently had gone back to work at their re... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

EZ Covers has saved money, time and the waste created by using film covering. These are so cost effective and can be used multiple times. I received my order within 2 working days. I will definitely... Se mer

Företagsinformation

  1. Barnbutik

Skrivet av företaget

At EZ Covers we have created an easier and cheaper way to cover school exercise books. Our unique covers are made in a range of sizes that fit all school books. Our covers are made to fit precisely, no more adhesive covers that bubble and stick!


Kontaktuppgifter

2,7

Dålig

TrustScore 2.5 av 5

437 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis efter mer än 1 månad

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

2,7

Alla omdömen

(437)

3 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

So disappointed with this company

So disappointed with this company. One delivery never turned up and it took over 2 months to get a refund. Second order - my mistake - I ordered the incorrect size. Still waiting 2 and a half months later for a refund. Would never order from them again. Incredibly poor service.

15 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för EZ Covers

Svar från EZ Covers

Hi there Robyn, I'm so deeply sorry to hear about this package that was lost by AusPost and your poor experience getting a timely refund.
EZ Covers has just come under new management in July 2026, and customer service is a top priority for us as new owners. Looking at our systems, it looks like both your February orders were both refunded in late March. If there is anything else we can do, don't hesitate to let us know and we hoe we may have the opportunity to provide you with much better service on another occasion. All the best!

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Looks great but not practical

I chose the cover sizes that matched the books I had purchased for my son but the covers are all very loose fitting and just not practical at all. There's at least a 1-2cm gap around every book and they just look messy. I can see they're going to get crumpled pretty quickly. The sleeve inside also covers very important information on the back of each of my son's books, (e.g. goal setting and charts to refer to for writing and maths) so I'm now having to trim the covers I bought to ensure that you can still see the info on the back page of his books. Overall, very disappointed.

12 januari 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för EZ Covers

Svar från EZ Covers

Hi there Rebecca, I'm dissapointed to hear your covers didn't fit your books correctly. Our covers are all designed to fit books within about 2mm accuracy, so it sounds like there may have been a size issue here.
EZ Covers has just come under new management in July 2026, and customer service is a top priority for us as new owners. Cover sizing has been a challenge for customers for a long time, so we've got some major work happening to make it much easier for customers to ensure they select the right size covers.
In the meantime, I appreciate that this is now six months after your issue, but if there's anything we can do to help - do feel free to send us a message and we'll do our best to get that sizing right :-)

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

From bad to worst

I felt compelled to share my experience with this book cover stationery business, as it was a complete letdown from start to finish. First off, the quality of the product was shockingly poor. The book covers were cut so roughly that you'd think they were made in a daycare. Not only that, but the sizes were inconsistent and didn’t fit the books properly. This was especially frustrating since I was hoping for something unique and cool for my kids' books this year, but instead, I got a product that looked cheap and slapped together.
To make matters worse, the customer service was horrendous. I reached out multiple times via email and their customer support phone number, but only received a response when they felt like it, which left me feeling ignored and completely frustrated. When I did finally hear back, the response was slow and unhelpful, which made me feel like they really didn't care about resolving the issue. In the end they never replied to my refund request even though I had sent the items back via tracking and were delivered. I had to raise a request through PayPal which was refunded in my favour.
Honestly, this was a complete waste of money. Between the poor quality of the product and the lack of customer support, I cannot recommend this brand to anyone. There are plenty of other stationery options out there that offer better value and actually stand behind their products. Save yourself the headache and avoid this company.

16 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för EZ Covers

Svar från EZ Covers

Hi there Amz.
First off I'd like to aknowledge your absolutely awful experience. Sounds terrible.
EZ Covers has just come under new management in July 2026, and customer service is a top priority for us as new owners. It's deeply sad to hear of a previous customer having this kind of experience with the company.
I'm surprised to hear about the issues with the product quality, as we usually check covers before they get sent out to ensure the seal and edging is up to a high standard. It sounds like the QA process failed on your order as the quality expectations clearly weren't met from what you've described.
We will work hard to ensure no future customers have this kind of experience.
Thanks for taking the time to leave a review.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The covers are fantastic

The covers are fantastic. It is such a shame the postman ignored the DO NOT BEND sign and bent it 3 times over. My daughter is so upset. I am trying to flatten them out now. 😠

21 januari 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Inconsistent quality

Order arrived within 7 days. 4 out of 12 had jagged uneven edges (not straight smooth edges like on their website). EZ covers advised that "our manufacturing process is such that we seal and cut the plastic film using a heat bar. Unfortunately, the heat bar sometimes makes a jagged edge and it is more obvious on the coloured covers." Whilst I could return them for a refund, if in a state to be re-sold, I needed to pay postage/shipping costs (which outweighs the cost of the refund). Passing this info on.

17 januari 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för EZ Covers

Svar från EZ Covers

Hi Llb Star - sorry about your experience with our covers. I have asked the team to refund the specific covers that are not right on your order without any need for you to send back. If you can email - Libby at info@ezcovers.com with your order # and details of the covers we will get this done immediately or send you out replacement for the 4 covers you mentioned. Mention that you responded on TrustPilot.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Complete let down

Absolutely terrible! Taken a week to dispatch and when I rung to find out what was happening lady completely unhelpful. Couldn't speak to manager etc cause apparently had gone back to work at their real job. My kids go back to school tomorrow so no chance they'll arrive by then so asked to cancel. Not an option.

28 januari 2019
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Poor Quality

This is the first year I have ordered from EZ covers and I am really disappointed with the quality. They are so flimsy with at least 3 of the covers splitting at the seams when covering the books. Also the size of the scrapbook covers are much too big. I love the selection of prints available but I would rather contact my children’s books than spend money on a poor quality product. I would not recommend these book covers.

27 januari 2019
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Best choice! No more contact for me :)

I am so glad we bought EZ covers this year instead of wasting a day with pictures and contact! The patterns are beautiful and there are many to choose from. Check out was simple, and delivery was fast to semi-regional qld. Cheaper than the local newsagent, or very similar including delivery so it was by far the best option.
Now I'm just hoping they last more than a year, as that would be a wonderful bonus!

27 januari 2019
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

LOVE THESE COVERS

LOVE THESE COVERS! I have been buying my covers from EZ for a few years now since I first discovered the website. EZ have just continued to improve the quality. The range is wonderful. I love that you cater for all ages of children too, not just little ones. There are fantastic patterns and plain colours for secondary school kids. My latest order came crazy fast, I wasn't expecting it to arrive before school as I left it a bit late, however it did! Thank you EZ Covers! Keep up the top work!

27 januari 2019
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Highly recommended

We have been using EZ covers for 7 years now, some of the covers have been recycled every year and they're still in good nick. Every year they bring our new designs so we keep adding to our collection!

26 januari 2019
Omdöme utan inbjudan

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer