Dublin Mint Office Omdömen 

197
•
TrustScore 3.5 av 5

3,6

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I went online here to order two different coins and both times I received confirmation in minutes,and they send you a proper respectful warm thank you ,you feel good when your treated well at the end... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

It took considerable time for the coins to arrive, but I did not know it was 28-days waiting time for the shipment to complete. The service would benefit to share with customers the tracking number f... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Lovely coin and only paid for postage. Have received 10 emails today looking for feedback on my experience. I hope these stop now after this review! *update following reply from Dublin Mint Office*... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

I had problems with an order not received. After review from Dublin Mint Office, it was sent out. Customer Service is great! Deliveries take a while, that could be improved. Little less contact would... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Mynthandlare

Om Dublin Mint Office

Skrivet av företaget

 

About The Dublin

Mint Office

 

Gold, Silver and other precious metals have fascinated mankind for many centuries, making coin collecting a popular hobby the world over! We here at The Dublin Mint Office strive to bring the fascinating world of coin collecting to both existing and new collectors.

As Ireland’s leading coin specialist, we are committed to providing a wide range of coins from ancient, to modern, originating from many countries across the world – giving you the chance to hold history in your hands!

Visit Our Website Contact Us
Why Collect with Us?

• Exclusive Access: Our experts visit coin fairs and auctions all over the world, which ensures that our customers are amongst the first to be informed about strictly limited issues and offers - receiving the best quality coins, and guaranteeing customers the best opportunities and most convenient way of collecting.

• Expertise and Guidance: Benefit from our deep understanding of numismatics. Our specialists are here to provide insights and advice on building a meaningful collection whether you’re an avid numismatist or just starting your coin collecting journey.

• Community Engagement: Join a thriving community of like-minded enthusiasts. Participate in events and discussions that celebrate the art and history of coin collecting.

Frequently Asked Questions
Our Commitment to Collectors

When you collect with The Dublin Mint Office we will keep you regularly updated on the most important coin issues. We work closely with Mints and Issuing Authorities around the world, and are able to offer you access to limited edition collections and sets that often sell out as soon as they are issued. Whether you prefer to buy your coins individually or decide to use The Dublin Mint Office Collectors' service, our aim is to deliver the best service and the best available coins to our collectors.

Learn & Discover

The Dublin Mint Office Guarantees

Whether it’s a new issue commemorative or a historic gold sovereign, you can be assured that the quality, craftsmanship and authenticity of each individual coin or medal you purchase with us is guaranteed.

At The Dublin Mint Office, we pride ourselves on being able to offer our customers the very best in collectable coins from both the modern and ancient worlds. Equally, we pride ourselves on the quality of each and every item we sell.

Every purchase you make is covered by our 14-day No Quibble Money Back Guarantee. This means that if for any reason you are less than satisfied with any purchase from us you can return it within 14 days and we will offer you a replacement (subject to availability) or a full refund, no questions asked.

Follow us on Social Media

Kontaktuppgifter

3,6

Medel

TrustScore 3.5 av 5

197 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 50 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 24 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

3,6

Alla omdömen

(197)

23 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Absolute scam

Absolute scam! Do not engage with this company. Easy to see why none of its staff publicise that they work here on LinkedIn. All scammers! Intimidation tactics and taking advantage of the elderly. Disgusting behaviour from staff when you attempt to stop communications and them relentlessly sending more and more coins. Should be shut down! Avoid avoid avoid! Shameful “company”

1 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dublin Mint Office

Svar från Dublin Mint Office

Good morning,

We take all concerns very seriously and are genuinely sorry to hear about your experience. It’s important to us that our customers feel respected and valued throughout their entire journey with us.

I have requested further information, so we can then contact you to get this issue resolved.

I look forward to hearing from you.

Best wishes,
Charlotte, Customer Experience Advisor.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

very helpful staff

very helpful staff

16 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dublin Mint Office

Svar från Dublin Mint Office

Hi, Ronan

Thank you for your 5 star review.

We're so glad to hear that our team was able to assist you and provide the support you needed. We take pride in having a helpful and dedicated staff, and it's great to know that it made a positive impact on your experience.

Have a lovely Christmas!

Best wishes,
Charlotte, Customer Experience Advisor

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Unacceptable delays in resolving outstanding issues.

" The Continuing Saga of The Black Madonna Silver Coin ". For nearly three weeks, I have attempted to obtain a satisfactory or even some form of reply as to why I was eventually sent the wrong Silver coin I can only come to the considered conclusion that The Dublin Mint Office appears to be a very badly run and incompetent business.

27 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dublin Mint Office

Svar från Dublin Mint Office

Dear Slawmir,

Thank you for your feedback and for taking the time to speak with us over the past few weeks. We sincerely apologise for the incorrect product you received and we understand your frustration.

I can see that you have been in contact with my colleague, Nicola, who has made every effort to resolve the matter promptly. As previously discussed, we require either a description or an image of the coin you currently have in your possession in order to investigate the issue and proceed with a resolution.

Unfortunately, we have not yet received this information and we have noted your use of offensive language in communication, which has made it difficult to move forward. We are committed to resolving this issue and we kindly ask for your cooperation in providing the requested details so we can address the matter effectively and without further delay.

We value your business and are eager to resolve this situation as soon as possible. Please do let us know if you have any questions or concerns.

Thank you,
Levi, Customer Experience Manager

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I approve

It was quick and the employees were lovely and lovely and very helpful

16 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dublin Mint Office

Svar från Dublin Mint Office

Hi, Senan.

Thank you so much for your kind words.

We're thrilled to hear that you had a quick and positive experience with us. Our team works hard to provide excellent service, and it's great to know they made a difference. We truly appreciate your feedback and look forward to assisting you again in the future.

Best wishes,
Charlotte, Customer Experience Advisor

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great products

8 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dublin Mint Office

Svar från Dublin Mint Office

Hi, Gary.

We're thrilled to hear that you're pleased with them. We take great pride in offering high-quality products, and it's always rewarding to know that our efforts are appreciated.

Thank you for taking the time to leave us your feedback.

Best wishes,
Charlotte, Customer Experience Advisor

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Everything was just as expected

Everything was just as expected

25 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dublin Mint Office

Svar från Dublin Mint Office

Hi, Jade.

Thank you for sharing your experience with us!

We're so happy to hear that everything met your expectations. It's our goal to provide a seamless experience, and we're glad we delivered.

We hope to talk to you soon.

Best wishes,
Charlotte, Customer Experience Advisor

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I am truly honoured with my…

I am truly honoured with my medals.Thank you so much for all your help

10 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dublin Mint Office

Svar från Dublin Mint Office

Good morning,

Thank you for taking the time to leave us your feedback.

We're so glad to hear that you're honoured with your medals. It’s been a pleasure assisting you, and we truly appreciate your trust in us.

We hope to talk to you soon.

Best wishes,
Charlotte, Customer Experience Advisor

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Dublin Mint

I love the Irish historic coins I’m buying. It’s the 5 signatories of the peace Treaty between Ireland and England.

8 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dublin Mint Office

Svar från Dublin Mint Office

Good morning,

That's fantastic to hear! We're so glad you're enjoying the Irish historic coins, especially the ones commemorating such an important moment in history. The 5 signatories of the peace treaty are truly a meaningful part of Ireland’s heritage.

Thank you for choosing these pieces for your collection.

Best wishes,
Charlotte, Customer Experience Advisor

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

good

Great experience with the mint

1 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dublin Mint Office

Svar från Dublin Mint Office

Hi, Joe.

We're so glad to hear you had a great experience with us. We strive to provide the best service and quality, and it’s wonderful to know we met your expectations.

Thank you for taking the time to leave us your feedback.

Best wishes,
Charlotte, Customer Experience Advisor

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great medals

Great medals

8 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dublin Mint Office

Svar från Dublin Mint Office

Hi, Alan.

Thank you for taking the time to share your feedback.

We're so glad to hear you're happy with the medals. We take great pride in offering quality items, and it’s wonderful to know you’re pleased with your purchase.

We do hope to talk to you soon.

Best wishes,

Charlotte, Customer Experience Advisor

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Lovely coin and only paid for postage

Lovely coin and only paid for postage. Have received 10 emails today looking for feedback on my experience. I hope these stop now after this review!

*update following reply from Dublin Mint Office* I received 25 emails yesterday and I cannot unsubscribe. Absolutely crazy stuff. I wish I'd never signed up.

7 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dublin Mint Office

Svar från Dublin Mint Office

Hi, Sinead.

We're glad you love the coin, and we truly appreciate you taking the time to share your experience.

We apologize for the volume of emails you've received, your input is important, and we'll make sure to look into our communications to avoid overwhelming you in the future.

Thanks again for your understanding.

Best wishes,
Charlotte, Customer Experience Advisor

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Keeps me up to date on new coins

Find your company good sometimes get calls about making a payment when the coins set has not arrived

5 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dublin Mint Office

Svar från Dublin Mint Office

Hi, Sean.

Thank you for sharing your feedback.

We apologise for any inconvenience caused. It’s not our intention to cause confusion with payment reminders before your items arrive. If you ever experience any further issues, please don't hesitate to reach out, and we’ll be happy to assist you right away.

Best wishes,
Charlotte, Customer Experience Advisor

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Tutankhamun 100 year coin

Exactly as described. Beautiful 💖 I just love it. Payment method efficient. Delivery as expected.

7 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dublin Mint Office

Svar från Dublin Mint Office

Hi, Jude.

Thank you for sharing your feedback.

We're thrilled to hear that the item was exactly as described and that you're happy with the payment and delivery process. It’s wonderful to know you love it!

We hope to serve you in the near future.

Best wishes,
Charlotte, Customer Experience Advisor

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Thanks a million for your excellent…

Thanks a million for your excellent service, Olha Krasnobaieva

4 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dublin Mint Office

Svar från Dublin Mint Office

Good afternoon,

Thank you for sharing your experience with us!

We’re thrilled to hear you had a great experience with our service.

We hope to talk to you soon.

Best wishes,
Charlotte, Customer Experience Advisor

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Coin was great

6 november 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dublin Mint Office

Svar från Dublin Mint Office

Hi, Andrei.

Thank you for leaving us your 5 *review.

We're so glad to hear you’re happy with the coin. We appreciate your feedback and are glad it met your expectations.

Best wishes,
Charlotte, Customer Experience Advisor

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Terrible Mint

Terrible experience I sent off for the FREE offer advertised but something different was sent to me. I returned this item and kept proof. I have been harassed since then with emails demanding payment also threatening letter. Although I spoke to someone on phone still not sorted as today I received a brand new bill for some sort of monthly payment
Terrible experience

31 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dublin Mint Office

Svar från Dublin Mint Office

Good Afternoon Karen,

Thank you for sharing your feedback with us. I sincerely apologise for not meeting the high standards of service we strive to provide.

I have requested additional account information from you via Trustpilot. Once I receive the details, I will prioritise investigating this matter and work towards a resolution.

Thank you for your patience. I look forward to hearing from you soon.

Best regards,
Levi
Customer Experience Manager

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Returned two Elvis items in original…


Returned two Elvis items in original packing six weeks ago. I have been assured they arrived safely but the items are still showing on my account as overdue. Two phone calls later still on my account. I have been buying from this company for years but no more. I am fed up with their ridiculous excuses.
Must be the Welsh air makes them so lazy.
Get your act together.
Thank you for your reply Levi however, may I bring to your attention, that I had already phoned your office twice and nothing was done to correct the situation the last time being over a week ago.
I would like to point out that over the years I have been buying from The Dublin Mint the service was good and I like the products and feel they are good value. It has taken almost six weeks for this return to be concluded and that in addition to being ignored is what upset me. I don't remember ever returning an item before.
Perhaps my rating was harsh but my request for you to correct my account being ignored didn't help the situation.
In view of the fact that the quality of the product is excellent but delivery is very slow and anyone of the Dublin Mint staff with whom I have had conversations are very good and always a pleasure to deal with I will improve my rating to three star.
The returned items have been removed from my account thank you for that.
But, just as irritating there are another two items, which I ordered some time , now showing as overdue. I haven't received these items yet. This is why I can't give more than three stars.

25 oktober 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dublin Mint Office

Svar från Dublin Mint Office

Good Morning Mr. Reeves,

Thank you for your feedback and for bringing this matter to our attention. I sincerely apologise for the inconvenience you have experienced regarding your return.

We appreciate that you returned the products safely and I want to assure you that we are prioritising your account to reflect the returns. I will arrange a call with you today to confirm when the items have been processed and to resolve this matter.

In the meantime, if you have any further questions, please do not hesitate to reach out.

Best wishes,
Levi, Customer Experience Manager

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great Customer service by Laura

I have bought many things from Dublin Mint over the years. However I had to make contact with them directly recently. The lady was called Laura. I found her to be very helpful and dealt with my query quickly and efficiently. Her customer service was excellent. Thank you Laura. I will continue to purchase from them in the future.

30 september 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dublin Mint Office

Svar från Dublin Mint Office

Good morning, Mickey.

Thank you so much for leaving such a positive review. I am so pleased to hear that Laura was able to help you with your query and provided excellent Customer Service. I'm sure Laura will be over the moon to hear she provided first class Customer Service.

Have a wonderful day.

Best Wishes,
Charlotte - Customer Experience Advisor

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Laura on the Customer Experience Support Team.

Everything was made easy for me. When purchasing a coin, they called me, which I liked because nowadays companies make you but everything online and doesn't have a human aspect to it. But my absolute favourite thing has to be Laura who is on the Customer Experience Support Team. She took care of everything with easy and speedy responses. She told me if be helped by the original person whom sold me my coin(Samantha), but I never was. Fear not as Laura took care of me anyway. So if anyone is reading this from the Dublin mint office, Laura deserves a raise. If anyone reading this wants to return a coin, and are having trouble, I personally recommend Laura as she is brilliant at her job.

10 september 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dublin Mint Office

Svar från Dublin Mint Office

Hello Mark,

Thank you so much for leaving us such a positive review. I'm so pleased to hear that Laura was able to help assist you with your matter and was able to get it resolved. I will be sure to share your kind words with Laura and the team. We hope to talk to you again soon.

Best wishes,
Levi, Customer Experience Manager

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Disappointed and dissatisfied

As with previous reviewers I would strongly advise people never ever use this company to purchase anything or to receive the free coins.
They are nothing but trouble.
Back in June I ordered one of the free coins where you pay postage, it's now September and I have received nothing except an email in July which I can only describe as demanding if not threatening, in red writing I was told I haven't paid and that I will incur late payment fees if I don't pay within 5 days.
I have made contact several times and have been fobbed off every time. I have insisted on a refund and got a message back saying the coin was dispatched on 28th June. This is the first time in two months they have looked into the dispatch. It's unlikely to be correct or true though with the email looking for more money being sent after this dispatch date.
I am truly disappointed and dissatisfied. I am just feeling let down by what should be a reputable company. Their lack of confident communication skills leave a lot to be desired

5 juni 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Dublin Mint Office

Svar från Dublin Mint Office

Hello Susan,

We really appreciate you taking the time to leave us feedback on your recent experience. Please accept our sincere apologies for the difficulty you've experienced with receiving your order. Thank you for taking the time to speak with Laura via email, I can see the first order was unfortunately lost in transit which is a rare occasion. A replacement order has now been placed on your account and Laura will be keeping you updated with this one along the way.

The good news is your replacement order has already been invoiced from us, So you can be expecting this pretty soon in the post.

Kind regards,
Levi, Customer Experience Manager

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer