Jag har gjort flera behandlingar och…
Jag har gjort flera behandlingar och operationer hos Comfort Zone och jag är otroligt nöjd med resultatet varje gång! Jag har bland annat gjort Tummy Tuck, Foxy Eyes, Lip Flip, näsan samt fettransplantation under ögonen – flera gånger. Alla ingrepp har varit utförda med stor skicklighet, professionalism och omtanke.
Jag har gjort Hollywood smile i Bodrum med dem och är supernöjd med mina tänder .
Personalen är fantastiska – otroligt tillmötesgående, kunniga och får en att känna sig trygg från första stund. Kliniken är ren, modern och väldigt välorganiserad.
Jag vill varmt rekommendera Comfort Zone till alla som överväger estetiska behandlingar. Jag rekommenderar dem även till mina egna kunder, för jag vet att de är i trygga händer här. Det är verkligen de bästa!
