Chillisauce Omdömen 

7 094
‱
TrustScore 4.5 av 5

4,5

Även om vi inte verifierar specifika pĂ„stĂ„enden eftersom omdömeslĂ€mnarnas Ă„sikter Ă€r deras egna, kan vi mĂ€rka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekrĂ€fta att en företagsinteraktion har Ă€gt rum. LĂ€s mer

För att skydda plattformens integritet granskas bÄde verifierade och overifierade omdömen av vÄr automatiserade programvara som Àr tillgÀnglig dygnet runt. Tekniken Àr utformad för att identifiera och ta bort innehÄll som bryter mot vÄra riktlinjer, inklusive omdömen som inte Àr baserade pÄ en Àkta upplevelse. Vi Àr medvetna om att vi inte kan lÀgga mÀrke till allt. Det gÄr att flagga sÄdant som du tror att vi kan ha missat. LÀs mer

Det hÀr tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjÀrnor

Friendly and always available service. Queries were responded to extremely quickly. Was slightly annoyed that there was no movement on the transfer of names so a friend lost a deposit because of a fam... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjÀrnor

My good friend made a booking through Chillisauce last year for his Stag do, as soon as Chillisauce received all of the names of people participating they were helpfull with all the info on booking, w... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjÀrnor

My friend sent me a link to pay, I processed the payment and realised later that day I could not make the event. Unlike other companies where you at least have 24 hours to change your mind this compan... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjÀrnor

We had an amazing experience from start to finish. Everything was planned perfectly, which took a huge amount of stress off our shoulders and let us just enjoy the weekend. Communication was clear a... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Sportcenter

Skrivet av företaget

Chillisauce is one of the UK’s largest and fastest growing event agencies, helping over 160,000 customers to create memorable activities, corporate events and experiences across the UK, Europe and USA every year. We make it incredibly easy for groups and companies of any size to get out and enjoy events, activities and weekends away. Whether it’s marking a special occasion like your best friend’s stag do; white water rafting, shooting zombies or driving fast cars purely for fun, Chillisauce makes it happen. It might be promoting productivity and morale through fun team building exercises, staff parties and corporate events. Chillisauce brings your staff together.


Kontaktuppgifter

4,5

UtmÀrkt

TrustScore 4.5 av 5

7 tn omdömen

5 stjÀrnor
4 stjÀrnor
3 stjÀrnor
2 stjÀrnor
1 stjÀrna

Ber kunder att lÀmna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lĂ€mna omdömen – oavsett om de Ă€r positiva eller negativa

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 24 timmar

SÄ anvÀnder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hÀmtas, betygsÀtts och modereras.

4,5

Alla omdömen

(7 094)

119 omdömen under de senaste 12 mÄnaderna

Skriv ett omdöme
Företag pÄ Trustpilot fÄr inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen Àr enskilda anvÀndares Äsikter och inte Trustpilots Äsikter. LÀs mer

Betygsatt 5 av 5 stjÀrnor

Easy booking, great events

Easy booking, good hotel found with great breakfast, events fun for all

5 juni 2026
Logotyp för Chillisauce

Svar frÄn Chillisauce

Thank you so much for the 5-star review Mucktu. Really pleased to here you enjoyed Cardiff.

Betygsatt 1 av 5 stjÀrnor

Terrible communication - no care for our our experience

I am writing to further outline the extent of the issues we experienced following your last-minute cancellation of our original hotel booking. Each additional detail only reinforces how far the delivered experience fell below what was promised and paid for.

Not only did we lose the free breakfast included in our original package, but the replacement hotel was of a significantly lower standard. The food provided there was terrible and did not resemble the quality or experience we were assured when booking. This alone would have been disappointing, but unfortunately the problems did not stop there.

The boat experience—advertised as a trip out to sea—only travelled down the river. This was a clear misrepresentation of what we were sold, and the boat itself was of noticeably poor quality. To make matters worse, there was no running water on board, meaning even basic hygiene such as handwashing was impossible. This is not only unprofessional but also a basic health and safety concern.

Considering the extremely short notice of the hotel change, the downgrade in accommodation, the loss of included amenities, the poor food quality, the misrepresented boat trip, and the lack of basic facilities on board, it is evident that the compensation offered so far is wholly inadequate. We expect a level of compensation that genuinely reflects the disruption, disappointment, and failure to deliver the services we were promised.

4 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Chillisauce

Svar frÄn Chillisauce

Dear Ciaran,

I’m sorry to see that you have left us a 1-star review and that your experience did not meet expectations.

I can see that your lead organiser, Dom, has already raised a complaint with my colleague, Daisy. She is currently carrying out a full investigation and will provide a detailed response once this has been completed.

Unfortunately, the hotel had to be changed at very short notice due to a plumbing issue that resulted in several rooms being flooded. We were initially advised that your booking could still be accommodated; however, the day before your arrival we were informed that staying at the Mercure would no longer be possible. Our supplier therefore sourced the only available alternative hotel in the area.

With regard to the boat experience, we have forwarded your comments and the photographs provided to our supplier in Riga for further investigation.

Please rest assured that Daisy will be in touch with the lead organiser as soon as the matter has been fully reviewed.

Kind regards,

Chillisauce Events

Betygsatt 5 av 5 stjÀrnor

5 stars 🌟

Would definitely recommend using Chillisauce. Booking and communication was on point and even on the weekend, they still provide information if needed.

8 juni 2026
Logotyp för Chillisauce

Svar frÄn Chillisauce

Thank you for your 5-star review and recommendation Mrs L J.

We would be more than happy to help you with another event in the future.

Betygsatt 5 av 5 stjÀrnor

Really good experience with chillisauce

Really good experience with chilli sauce. They helped me plan a stag with 15 other lads and everything went smoothly from start to finish. We had guides come with us on every activity which helped everything run well, and the prices we were given were very reasonable.

5 juni 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Chillisauce

Svar frÄn Chillisauce

Thank you for taking the time to leave us a 5-star review Mr Massey. I am very pleased to hear you had a smooth experience with us.

Betygsatt 5 av 5 stjÀrnor

great service

Awesome service. Everything booked and the app makes things easy for everyone

3 juni 2026
Logotyp för Chillisauce

Svar frÄn Chillisauce

Thank you for taking the time to leave us a 5-star review.

Betygsatt 5 av 5 stjÀrnor

Great communication

Great communication, very helpful staff. Hotel and activities for the Stag Do were very good. Easy payment system. Would recommend.

3 juni 2026
Logotyp för Chillisauce

Svar frÄn Chillisauce

Thank you for the 5-star review and recommendation Spacechien.

Betygsatt 5 av 5 stjÀrnor

Great experience overall

Great experience overall, Chillisauce were very professional and easy to get in touch with. Provided all the details and advised best options.
Staff were very friendly and helpful.

29 maj 2026
Logotyp för Chillisauce

Svar frÄn Chillisauce

Thank you for your kind words and for taking the time to leave a 5-star review. We hope to help you again in the near future!

Betygsatt 1 av 5 stjÀrnor

Poor experience

My mate arranged a stag through them to go to Bournemouth.

Initially booked us in for a pub brunch but tried to move it last minute because of the football. We wanted it that time because of the football.

Prior to arriving my mate was receiving calls from the vendors saying CS had not paid vendors and the venues night cancel.

He subsequently chased payment for them.

We arrived and went to the escape room who had us a logged as a hen do.

Then the following night, we attended Boom Battle Bar to find out that they had scheduled us for different times to the bookings CS had provided, we spent 30’mins rearranging everything on a night out.

Communication from CS has been poor, would recommend just booking stuff yourself.

29 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Chillisauce

Svar frÄn Chillisauce

Dear Harry,

I am sorry to see that you have left us a 1-star review and that your experience with Chillisauce did not meet your expectations.

Unfortunately, the brunch booking had to be amended at short notice because the pub decided not to serve food during the football match due to health and safety concerns. We explained the situation to the lead organiser, who was happy to adjust the booking time. We also made the pub aware that the group wished to watch the football as planned after the meal.

I am also sorry to hear that our suppliers contacted the lead organiser regarding payment. This should not have happened, as all payments were up to date.

The escape room booking was made under "Craig's Stag Do" with George listed as the lead organiser, so I am unsure why the venue believed your group was a hen party. In any case, the venue provides the same package for both stag and hen groups.

I am disappointed to hear that you felt our communication was poor. In fact, the last correspondence we received from the lead organiser was a message thanking us for chasing everything up and ensuring the arrangements were in place.

While I appreciate your feedback, I am sorry that these issues impacted your overall impression of the event.

Kind regards,

Chillisauce Events

Betygsatt 1 av 5 stjÀrnor

5 of us for stag do

5 of us for stag do, complete joke!!
Comedy club and a guided pub tour round the west end. NEVER happend because it all clided together so just ended up doing comedy club and it was crap! NO pub tour!!! Don't book!
Well over priced!
Cheers then.

9 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Chillisauce

Svar frÄn Chillisauce

Dear Gary,

I’m sorry to see that you left a 1-star review following your London Stag Do.

We hadn’t received any feedback prior to today, so we had understood that everything had gone smoothly.

The Comedy Club booking was scheduled for 5:30pm, followed by the Bar Crawl at 7:30pm, so I’m sorry to hear there was an overlap between the two. The Soho Comedy Club had accepted the 5:30pm booking, so we can only assume that the earlier show may have been cancelled.

We will need to investigate further to understand exactly what happened.

Could you please ask the lead organiser to get in touch with us at so we can look into this for you by emailing feedback@chillisauce.com

Kind regards

Chillisauce Events

Betygsatt 1 av 5 stjÀrnor

Response:There you go no customer care



Response:There you go no customer care and they can’t even be bothered to put a name at the end.
Seriously though this company earns thousands and the excuse too late for a refund stinks ! Buyer beware
Chillisauce

B Sadler
30 reviews

GB
Rated 1 out of 5 stars
5 hours ago
If you use this company take out travel insurance.NO REFUNDS !!
If you use this company take out travel insurance even if it’s a UK event. They are expensive for what they offer and it seems that you still have to pay more for example a round of golf carts extra, golf range tees extra. If you are unable to attend due to injury with hospital treatment this company is not interested in refunding your £230+ money despite the person not attending not using the facilities and eating the breakfast. Very poor at calling you back
. Well they don’t you have to chase them. If you do get any response as in a refund
..£18 !!!! Avoid being stung if you can’t attend don’t use them.

Edit

Delete

Share

Reply from Chillisauce
2 hours ago
Dear Mr Sadler,

I am sorry to see you have left us a 1-star review and that you couldn't go to the event due to being in hospital.

As you cancelled after the balance due date, we were unable to provide any refund. However, we agreed to try and reach out to our suppliers to see if, in this instance, they would make an exception. Unfortunately, this was not possible.

We offered to provide you with a fully paid invoice for you to pursue a claim through your travel insurance, as you were in Hospital, but you refused as you didn't take out travel insurance.

We strongly recommend all of our customers to take out travel insurance to cover them in the event you are unable to travel or if something goes wrong whilst away, as mentioned in our terms and conditions.

The refund offered was a gesture of goodwill to cover the cost of the karting activity, as you requested.

Kind regards

Chillisauce Events

24 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Chillisauce

Svar frÄn Chillisauce

Dear Mr Sadler,

I am sorry to see you have left us a 1-star review and that you couldn't go to the event due to being in hospital.

As you cancelled after the balance due date, we were unable to provide any refund. However, we agreed to try and reach out to our suppliers to see if, in this instance, they would make an exception. Unfortunately, this was not possible.

We offered to provide you with a fully paid invoice for you to pursue a claim through your travel insurance, as you were in Hospital, but you refused as you didn't take out travel insurance.

We strongly recommend all of our customers to take out travel insurance to cover them in the event you are unable to travel or if something goes wrong whilst away, as mentioned in our terms and conditions.

The refund offered was a gesture of goodwill to cover the cost of the karting activity, as you requested.

Kind regards

Chillisauce Events

Betygsatt 5 av 5 stjÀrnor

Quick responses and very efficient

Quick responses and very efficient! Reasonably priced and took a lot of stress out of planning couldn’t recommend enough!

13 maj 2026
Logotyp för Chillisauce

Svar frÄn Chillisauce

Thanks for taking the time to leave us a 5-star review Ben.

Betygsatt 5 av 5 stjÀrnor

Chillisauce and Jess had made my job as


Chillisauce and Jess had made my job as maid of honour so much easier. Thank you and will use again and have already recommended.

13 maj 2026
Logotyp för Chillisauce

Svar frÄn Chillisauce

Thank you so much for the 5-star review and recommendation Laura. I will pass on your feedback to Jess.

Betygsatt 1 av 5 stjÀrnor

AVOID

AVOID

I have paid in full for my friends Stag do that is due to start on Thursday 14/05/2026. I have paid in full via direct debit. I went to sign into my account for Chilli Sauce for it to show I do not have an account. Once speaking to the quite rude account manager Harrison, I have been told multiple lies and excuses. At first they said they cannot find payments, then they said I have ÂŁ100 left to pay. Then they have said actually the payments I have made for this stag do was payments for a stag do I went on 2 years ago!! The amounts were completely different and I would not be paying for a stag do 2 years later. The other one was also paid in full from an old bank account of mine.
They cannot give me an answer as to why it is showing I do not have an account.
I have sent full screen shots of amounts paid from my bank. They have asked if they can have access to my bank which I obviously declined and have also said I need to pay in full AGAIN rather than sort the actual issue!!
When asking for a refund they said it is too late at this point, however, it is their mess up and they have done nothing to resolve the issue other than try and scam me out of more money.
I asked to speak to a manager in which they said there isn't one available every time.
None of their answers add up. I will be taking this further.

13 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Chillisauce

Svar frÄn Chillisauce

Hi Richard,

I am sorry to see that you have left us a 1-star review.

Can you kindly give us a call on 020 7155 9863 and ask to speak the customer service supervisor or manager so that we can discuss your review in detail.

Kind regards

Chillisauce Events

Betygsatt 5 av 5 stjÀrnor

Absolutely fantastic everything was


Absolutely fantastic everything was perfect and went to plan all that you put on for the Stag blew us all away.

6 maj 2026
Logotyp för Chillisauce

Svar frÄn Chillisauce

Really pleased you had a fantastic weekend in Newcastle and that everything went to plan Ian. Thanks for the 5-star review.

Betygsatt 5 av 5 stjÀrnor

Great activities

Great activities, good hotel choice and easy to pay with good value.

2 maj 2026
Logotyp för Chillisauce

Svar frÄn Chillisauce

Thank you for the 5-star review Mat. We would be more than happy to help you arrange another event in the future.

Betygsatt 5 av 5 stjÀrnor

Budapest Stag Do

Zetti & Kitti were our guides for a stag do in Budapest and they did not disappoint, would highly recommend. Thanks for a great weekend!

1 maj 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Chillisauce

Svar frÄn Chillisauce

Really pleased to hear you had a great weekend in Budapest. Thanks for the 5-star review and recommendation Toby.

Betygsatt 5 av 5 stjÀrnor

Excellent service from Zee and Kitty as


Excellent service from Zee and Kitty as our tour guides. Both very professional and polite through the whole experience with great knowledge of the local area! 10/10 service recommend to anyone.

30 april 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Chillisauce

Svar frÄn Chillisauce

Thanks for the 5-star review and recommendation Bobby.

Detta Àr Trustpilot

Vem som helst fÄr skriva ett omdöme pÄ Trustpilot. Den som skriver ett omdöme Àger sitt omdöme och detta innebÀr att personen i frÄga kan redigera eller ta bort sitt omdöme nÀr som helst. Omdömen finns kvar pÄ Trustpilot sÄlÀnge omdömeslÀmnarens konto Àr aktivt.

Vi skyddar vÄr plattform med hjÀlp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. LÀs mer om hur vi bekÀmpar falska omdömen.

LÀs mer om omdömesprocessen pÄ Trustpilot.

HÀr Àr 8 tips pÄ hur man kan skriva omdömen pÄ bÀsta sÀtt.

Verifieringen hjÀlper till att sÀkerstÀlla att det Àr riktiga mÀnniskor som skriver omdömena som du lÀser pÄ Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan pÄverka företagets TrustScore. Detta strider mot vÄra riktlinjer.

LĂ€s mer