Dåligt bemötande och kundförstående.
Dom ville marknadsföra mitt företag på en bildskärm på stan i Falun och jag va med på det förutsatt att jag fick fixa mitt material och skicka till dom. Men dom tog saken i egna händer och fixade allt utan min tillåtelse och avtalet började rulla och fakturor kommer löpande utan att jag godkänt det .
Tydligen kan man spela in samtal utan min tillåtelse och att bli upplyst om att det sker.
Har försökt få rättsida på det men inte e dom till bemötesgående ang avtalet som dom själv styr över och jag har inget att säga till om samt styra.


