Casa Bella Furniture Omdömen 

855
•
TrustScore 4.5 av 5

4,5

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I would love to be reviewing my item of furniture, having placed an order for a Light Mango Tallboy on 01/10/2026, which was In Stock. On the 14/10/2026 I received a message from the courier, with a... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Wow wow wow!! Absolutely blown away by the quality of this furniture! This week I received delivery of a King bedroom set (Oslo light Mango King bed frame, 2 bedside tables and large draw set).... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The order process was quick and easy and it was helpful to have various payment options. Once the order was processed, we were kept up to date with the order and delivery progress. The delivery... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

We recently purchased a nest of tables, a couple of bedside tables, and a work desk, and we’re very pleased with our experience. The furniture is of excellent quality, and we love the contemporary des... Se mer

Företagsinformation

  1. Möbelaffär

Skrivet av företaget

Contemporary furniture & accessories for distinctive interiors. Discover timeless pieces, online and in our showroom.

Built to endure, crafted for life.

We are passionate about creating contemporary furniture & accessories that elevate your space.

We believe furniture should be an heirloom, not a disposable item. That is why we have built our reputation on using only the finest materials in every piece we create. From the structural elements to the drawer bases and backs, our furniture is crafted for lasting beauty and enduring strength.

Kontaktuppgifter

4,5

Utmärkt

TrustScore 4.5 av 5

855 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 24 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,5

Alla omdömen

(855)

64 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Delivery Issues

I would love to be reviewing my item of furniture, having placed an order for a Light Mango Tallboy on 01/10/2026, which was In Stock. On the 14/10/2026 I received a message from the courier, with a proposed delivery date of 21/10/2026. Unfortunately both delivery dates I have been offered have been on a Wednesday, the one day of the week I am unable to be at home. My problem I know. My issue is with how long it takes the courier to offer another delivery date. The last message I received was on the 20th October.......9 days later I have had no alternative date offered and I am left hanging in limbo. It's the first time I have experienced this with furniture delivery, it seems to be much more complicated than it needs to be.

20 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Casa Bella Furniture

Svar från Casa Bella Furniture

Hi Julie, thank you so much for taking my call today. I am very sorry that our delivery company has not scheduled a new date with you yet. I have emailed them to see if they can get a date for you as soon as possible and have also stressed that delivery cannot take place on a Wednesday. As a goodwill gesture I have refunded your delivery fee back to you. Please let us know if we can help further at all.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Ordered bedroom furniture in June 2026

Ordered bedroom furniture in June 2026. Accepted that there was a 3 month wait. However first two pieces came a bit delayed. Then told the rest, two bedsides and a chest of drawers would be following. Just been told that the chest of drawers will be the end of November and the bedsides end of December. What on earth are we supposed to do. Clearly not in stock we can’t send the other stuff back as we would have to start again. I would avoid this company at all costs unless you’re happy to wait 6 months! 6 months!!!! Joke.

23 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Casa Bella Furniture

Svar från Casa Bella Furniture

Hi Kevin, thank you for your feedback. I am extremely sorry for the delay to your order arriving and completely understand your frustration. Whilst we try to be as accurate as possible with our advertised lead times there can be factors that cause longer lead times than originally expected. We will be in contact soon with an update for you. My sincere apologies for the inconvenience.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great customer service.

Great customer service.
Very happy with our table. It’s really good quality and exceeded our expectations

21 oktober 2026
Logotyp för Casa Bella Furniture

Svar från Casa Bella Furniture

Hi Shama, thank you for your lovely feedback. This is fabulous to hear.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Wow wow wow! Blown away! ❤️💥

Wow wow wow!! Absolutely blown away by the quality of this furniture! This week I received delivery of a King bedroom set (Oslo light Mango King bed frame, 2 bedside tables and large draw set). It's SO sturdy and heavy weight, solid beautiful Mango wood (no veneer here dear!), lovely subtle satin finish, gorgeous light colour with stunning bold grains and decent high strength hardware fittings, no creaking or wobbling. No rough dodgy grains, knots divets or lumps. Lovely smooth satin finish. Really decent value for what you are getting here, you will not be disappointed! Probably best assembled with a helping hand as is quite heavy, which comes with the sturdiness and quality. Although I did manage it solo to surprise and get some brownie points with the wife, I was sweating a bit 🥵🤣!!

The furniture is made in India and as such has a slight rustic-ness to it's build techniques, but all visible joints and finishes, edges, handles etc are perfectly smooth and finished to a very high quality with the added benefit that none of it is veneered. You would struggle to find this value / quality from a UK manufacturer, sadly!

Delivery was little on the slow side, but certainly worth the wait.

Final word ... Superb! Thanks Casa!

19 oktober 2026
Logotyp för Casa Bella Furniture

Svar från Casa Bella Furniture

Hi David. This is so lovely to hear thank you very much for your kind review. We are extremely pleased that you are so happy with your new bedroom set from us. Please do let us know if we can help with any additional pieces in future.

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Delivery times

I placed an order for an item listed as 'in stock' with a promised delivery time of within 14 days.
It took 9 days just to receive an email stating the delivery company would contact me within another 5–7 working days (up to 13 calendar days) just to propose a delivery date. That is up to 22 days simply to get a proposed date, let alone actual delivery.
When I phoned customer service, I was told the item was with the courier and I should hear by the end of the week, but that they could do nothing to expedite it.
Do not rely on the "in stock / delivery within 14 days" claims on their website, the lead times provided at checkout are inaccurate and suggest this is a drop shipping business.

19 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Casa Bella Furniture

Svar från Casa Bella Furniture

Hi Lis, thanks for your review.

I would like to apologise for the delay in dispatching your order. We did have an extremely busy period at the beginning of October and this resulted in longer-than-usual processing times in our warehouse. We do try to hit our estimated delivery timescales where possible, and I apologise that you weren't communicated with, to explain the reason for the delay.

I can see that your order is currently being routed and I expect you'll be issued a delivery date very soon.

We do check every item personally before dispatch in our warehouse here in Warminster, and don't dropship any items - we're happy to share the pre-dispatch inspection images with you so you can see the item that's on its way to you :)

Apologies once again for the delay in dispatch, and I hope you love the sideboard when it arrives.

Best regards,

Robert
Casa Bella Furniture

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The order process was quick and easy…

The order process was quick and easy and it was helpful to have various payment options.
Once the order was processed, we were kept up to date with the order and delivery progress.
The delivery team were very friendly, courteous and helpful. The Oslo unit is a beautiful piece and looks perfect in our room. It's well made and so I am confident that it will last many years.
5 star service from start to finish, thank you.

12 oktober 2026
Logotyp för Casa Bella Furniture

Svar från Casa Bella Furniture

Hi Yvonne, thank you very much for your kind review. We are so pleased that you enjoyed your experience with us and are so happy with your new Casa Bella furniture. Please let us know if we can help with anything in future.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

What a great shop

The product arrived on time, was exactly how I expected it to be and the delivery guys were so helpful. I would definitely shop with Casa Bella again.

9 oktober 2026
Logotyp för Casa Bella Furniture

Svar från Casa Bella Furniture

Hi Sandra, thank you for your lovely review. We are very pleased to hear how happy you are with your experience with us and your furniture. We look forward to helping you with any future purchases.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Casa Bella good furniture

Excellent furniture of high quality which was very easy to set up with minimal assembly required

22 september 2026
Logotyp för Casa Bella Furniture

Svar från Casa Bella Furniture

Hi Keith, thank you for your lovely feedback. We are so pleased to hear how happy you are with your furniture.

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Excellent quality furniture delivered…

Excellent quality furniture delivered in a timely manner

22 september 2026
Logotyp för Casa Bella Furniture

Svar från Casa Bella Furniture

Hi Andy, thank you very much for your positive feedback. Please let us know if there is anything else that we can help with in future.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Quality furniture

Quality furniture, very happy with my sideboard and tv unit. Items placed where we wanted them after they were unpacked and all packaging removed

17 augusti 2026
Logotyp för Casa Bella Furniture

Svar från Casa Bella Furniture

Hi Julie, thank you very much for your lovely feedback. We are delighted to hear how happy you are with your furniture and experience with us.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Tv unit is lovely well made and looks…

Tv unit is lovely well made and looks beautiful in my room

22 september 2026
Logotyp för Casa Bella Furniture

Svar från Casa Bella Furniture

Hi Lesley, thank you so much for your feedback. It is great to hear that you are happy with your TV unit and that it suits your space.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Would 100% recommend Casa Bella.

Would 100% recommend Casa Bella.
From placing my order until receiving my beautiful bookcase I was kept in the loop.

17 september 2026
Logotyp för Casa Bella Furniture

Svar från Casa Bella Furniture

Hi Juliette, thank you very much for your kind feedback. It is brilliant to hear how happy you are with your new bookcase. Please let us know if we can help with anything in future.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Replacement wheels for sun lounger purchased more than 10 years ago

I emailed Casa Bella to ask about some replacement wheels for a sun lounger purchased over ten years ago. Poppy responded quick as a flash to say that they no longer supplied them but if I took a photo she would check in the store room. I sent a photo, within minutes I was told there were two wheels and if I provided an address they would be sent to me - I called to see how much this would be an was told nothing. This is customer service at its best. A speedy reply, quick solution and nothing to pay with a lovely friendly Poppy on the end of the phone. A joy and I will be visiting the online store again to find some furniture for my son's lounge. Many many thanks - you've restored my faith in good service and the fact that the loungers are still going strong - excellent products.

27 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Casa Bella Furniture

Svar från Casa Bella Furniture

Hello there. Thank you for your lovely feedback. We are always here to help and we are so pleased that we were able to assist with your sun loungers. Please let us know if there is anything hat we can help with in future.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Not the best

I ordered a light mango wood TV unit and nest of tables. Prior to this i'd ordered a wood sample, which was exactly the colour I wanted. The furniture that arrived was a totally different colour. There were marks and dents on various parts, particularly the legs and the wrong screws had been provided. A quick trip to b&q for the right screws and I got it assembled. Due to the disappointing quality and the cost to return, it went to charity.
Can't fault the ordering process and delivery, but the product was poor.

12 augusti 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Casa Bella Furniture

Svar från Casa Bella Furniture

Hi Yvonne. Thank you for your feedback. I am so very sorry that you have experienced issues with your Casa Bella items, this is most concerning to hear. I have called and left a voicemail for you. If you are able to give us a call at your convenience to discuss this we shall endeavour to get it rectified for you.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Simply beautiful furniture

Simply beautiful furniture, excellent communication!

2 juli 2026
Logotyp för Casa Bella Furniture

Svar från Casa Bella Furniture

Hi Henry. Thank you so much for your kind feedback. This is fabulous to hear.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Absolutely love my table

Absolutely love my table , side board and bench in the mango wood. Such good quality and the price is so good.
Fast delivery
Very pleased customer

13 juli 2026
Logotyp för Casa Bella Furniture

Svar från Casa Bella Furniture

Hi Lisa, thank you for your kind review. We are very pleased to hear how happy you are with your Casa Bella furniture collection.

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

We placed our order with Casa Bella…

We placed our order with Casa Bella over two weeks ago and still have not received our order. Upon contacting them we were told to expect to wait 10 working days, and then having not heard anything still we rang them again and were told we would have to wait yet another 10 working days.
We have yet to receive our order so can not comment on the quality of the goods, I just wish this company put as much effort into their customer service and delivery service as they do into bombarding social media advertising. Really disappointing.

13 juli 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Casa Bella Furniture

Svar från Casa Bella Furniture

Hi Hannah, thanks for your review.

If you can please confirm your details, we'll be happy to look into this for you.

Our standard lead time is 10 working days for in-stock items. If any of the items on your order weren't in stock at the time, this would have been clearly indicated on the respective product page(s), your basket, and in your confirmation e-mail.

We always deliver as quickly as possible and currently there are no specific delivery delays, so I'm confident there must have been a mixup.

If you could please get in touch with your order reference or delivery postcode. If you ask for my attention (Rob), in your e-mail, I'll be able to look straight into this for you and determine your order status and confirm your delivery details.

Best Regards,

Robert
Casa Bella Furniture

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Second purchase from Casa Bella in a…

Second purchase from Casa Bella in a month. Furniture was very well packaged and delivered very quickly. Love the light mango wood finish to the two items I have bought. Rustic yet classy at the same time. Would be very happy to purchase form them again in the future.

29 juni 2026
Logotyp för Casa Bella Furniture

Svar från Casa Bella Furniture

Hi Derek, thank you for your lovely feedback. We are delighted that your are so happy with your furniture. Please let us know if we can assist with anything in future.

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great furniture

Great service, amazing furniture. Love it

2 juli 2026
Logotyp för Casa Bella Furniture

Svar från Casa Bella Furniture

Hi Bianca, thank you for your positive feedback, brilliant to hear.

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Not very informative

Not very informative. Need to keep people informed from start to finish. Also the delivery didn't text or email to say they were on there way xx

2 juli 2026
Logotyp för Casa Bella Furniture

Svar från Casa Bella Furniture

Hi Mandy, thank you for your feedback. I am sorry that you were not happy with the communication from us. We are looking into what happened here and will communicate back to our driver. Please do not hesitate to contact us if you would like to discuss this further.

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer