Jag fick hjälp med en stupränna 2025 och fakturan kom 2026
Jag fick hjälp med en stupränna 2025. Arbetet utfördes utan anmärkning, men de har ingen ordning på administrationen. De påstod att de skickat faktura via E-post, men kan inte visa detta. Första betalningsanmaningen jag fick var 2026. Jag hade haft rätt till ROT-avdrag om jag fått fakturan i tid, men nu gick jag miste om det. Jag hade många och långa samtal med företaget och bad om rättelse. Till slut fick jag besked att fakturan skulle krediteras. Det hände inte.








