AMIClubwear Omdömen 

28 778
•
TrustScore 1.5 av 5

1,7

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I ordered a size S swimsuit, received a L. Emailed the customer service email multiple times and got no response. Couldn’t find a working business number. So I had to file a dispute with my credit car... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I’ve been ordering from AMIclubwear since 2013. I’ve been a loyal and long time customer and often recommending their site to many friends, family, and co-workers. I love shopping from them and receiv... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Placed order, then over a week later, I get an email, we are out of stock. I requested a refund and received only a partial refund. Now, I am forced to contact my credit card company to get my money... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I placed it order and paid for priority shipping on Sunday so that I could get my Halloween costume for tomorrow. Your website says it takes 2 days to process orders but I still haven't gotten an emai... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Klädbutik
  2. också i
  3. Badklädesbutik
  4. Butik för modeaccessoarer
  5. Butik med kläder i stora storlekar
  6. Maskeradkläder
  7. Skobutik

Skrivet av företaget

Amiclubwear is an incorporated women's clothing shop based out of one of the nations hottest fashion capitals in Southern California. Our purchasers keep their fingers on the fashion pulse, the result is that they know what is hot, what is not and we bring it online to you. The hard part is done for you and all that is left for you to do is visit our uniquely designed women clothing shop and shop until you drop. As a company we have always had a tremendous interest in new clothing lines, finding the newest trends and best of all; styling outfits that will make you look your best. Each season we travel to designer showrooms and pick out up-and-coming styles to keep the assortment fashion forward. Amiclubwear reviews the latest styles from our popular lines but plans to continue to look ahead to new designers,introducing the newest lines without sacrificing the classic styles Amiclubwear is known for.


Kontaktuppgifter

1,7

Mycket dålig

TrustScore 1.5 av 5

29 tn omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

1,7

Alla omdömen

(28 778)

7 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

If I could give 0 stars I would

If I could give 0 stars I would. Ordered boots for Halloween way before the holiday. Never received anything until close to the day. Wanted a refund and here it is December and nothing! I'm so over this company!! WILL NOT RECOMMEND!!!!

11 december 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AMIClubwear

Svar från AMIClubwear

Hi Kyra,

Thank you for shopping with AMIclubwear.com. We apologize for your back order item. Our records shows that your full refund has already been processed and we have sent you an email confirmation. Your refund was issued to the same form of payment as when you initially placed your order. Please feel free to contact us with any other questions. Have a wonderful day.

Processed
Customer Notified
Refunded amount of $141.48 online.


Warm regards,
AMI

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Order # 112556502

was sent a tracking #. FED EX clearly stated the shipping label has been created but they never received the package. Per AMI via email they stated FED EX will update the status within 24-48 hours. Its been 4 days since my package was "claimed" to be shipped. They seem to be sending everyone the same email response. Per the fed ex tracking # my expected delivery date is 12/10 but I clearly doubt I will be receiving a package. I will def dispute with my bank.

8 december 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AMIClubwear

Svar från AMIClubwear

Hi Myta ,

Thank you for shopping with AMIclubwear.com. Your order has shipped and below if your FedEx tracking number. We have contacted FedEx as well as we notice that there have not been movement on some of the packages that left our facility. FedEx informed us that they have exhausted they work staff availability during the Holiday rush and some package are being held at their hub and have not been fully processed. FedEx inform us to notify our customers to expect a update on the tracking 24-48 business hours sometime a little longer in order for the packages to be in line to track. Unfortunately, this is completely out of our control. However, your order will be in line to track shortly. Please feel free to reach out to us with any other questions. Have a wonderful day.

FedEx:
399867364998
Estimated delivery date: Thursday 12/10/2020 by end of day



Warm regards,
AMI

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Half order arrived

Today, 12/8 I finally received the clothing items but I am still missing the shoes. The clothing is beautiful but I really need the rest of my order. Maybe plan more ahead if you want to order something for a special occasion and I really think the company should send email updates without us having to reach out to them. It would be better if their website stated shoes will be sent separately or that they are a specialty item and take longer or whatever we the case is.

8 december 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AMIClubwear

Svar från AMIClubwear

Hi Wendy,

Thank you for shopping with AMIclubwear.com. Upon reviewing your order, there was one item that is from our expanded inventory which our product page and check out will notify our customer of the additional 2-3 days processing time. Your order was shipped within our processing time and is scheduled to arrive to you today 12/08/20. Here's your tracking number along with your confirmed delivery date. Have a wonderful day.

FedEx:
399811762835
Scheduled delivery: Tuesday 12/08/2020 by 8:00 pm


Warm regards,
AMI

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Order placed on 11/20/20 was never…

Order placed on 11/20/20 was never shipped despite being told it had been. I was provided a tracking number but FedEx says the item was never sent and only a shipping label was created. It was also for 2 day shipping which has since past. I was instructed to contact the seller by FedEx.

Their customer service phone number does not connect you to a living person and messages cannot be left. They answer emails with an automated response about their warehouse moving and being unable to answer emails.

I have received no resolution from AMI at the time of writing this & have requested a full refund (twice) including the cost of shipping. No response yet.

1st impressions for me of this site are terrible & i will not order from them again.

Looking like I will have to request a refund from my bank. Pathetic.

7 december 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AMIClubwear

Svar från AMIClubwear

Hi Russell,

Thank you for shopping with AMIclubwear.com. Your order was shipped within our 48 hour processing time. Your order is scheduled to arrive to you today 12/07/20. Here's your FedEx tracking number along with your scheduled delivery date. Please feel free to contact us with any questions. Have a great day.


FedEx:
399798784482
Scheduled delivery: Monday 12/07/2020 by 8:00 pm



Warm regards,
AMI

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Scammers, do not buy!

This is a sham company. They allow you to purchase items that are unavailable and ghost you when you inquire about the order status or a refund.
They do not answer telephone calls, don't waste your time! You must send at least 5-10 emails before you receive a response, if at all. The fastest way to get a response is to leave a negative review. Customer service is a foreign concept- very insensitive and unhelpful.
If you should receive a response they will not refund you in full for the items you did not receive.
Save yourself the hassle and headache, buy from a reputable company with quality items.

LITERALLY ZERO STARS. DISGUSTING experience!

28 november 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AMIClubwear

Svar från AMIClubwear

Hi Nya,

Please note that you applied our 60% off coupon code ANNUAL60 to your order. We've refunded you what you initial spent for your back order item.


Total Tax Discount amount Final Total
$5.99 $0.21 $3.59 $2.61


Thank you,
AMI


Hi Nya,

Thank you for shopping with AMIclubwear.com. We apologize for your back order item. Your full refund has been processed and we have also sent you your confirmation email. Please feel free to contact us with any questions. Have a wonderful day.

Customer Notified
Refunded amount of $2.61 online for back order item.


Warm regards,
AMI

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I love this place

I love this place. My shoes are always a good quality. The come fast. Sales are great. My favourite online shopping.

27 november 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

They steal your money and ghost you

I ordered a pair of shoes, then received an email saying they were out of stock and unavailable. I could request store credit or a refund. I requested a full refund, and have emailed twice more, with NO RESPONSE!!! They have stolen my money and are nowhere to be found! DO NOT DO BUSINESS WITH THIS SHAM OF A SITE!!!!!

27 november 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AMIClubwear

Svar från AMIClubwear

Hi Alessandra,

Thank you for shopping with AMIclubwear.com. We apologize for your back order item. Your full refund has been processed and we have also sent you an email confirmation. Please feel free to reach out to us with any other questions. Have a great day.


Warm regards,
AMI

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

EXTREMELY DISAPPOINTED in Quality and Customer Service

I am EXTREMELY DISAPPOINTED in these shoes I got from @amiclubwear and their customer service.

I purchased these on 8/31 for $44.99. I received them 9/17 and was so excited to get them! I tried then on, walked across the carpet in my room, then sat back down. When I took them off, the lining had already been to disintegrate.

I contacted customer service with these two images, which were taken on 9/17 and was told "the images sent show [the] item has significant wear." The sticker on the bottom of the shoes doesn't even have any scuffs on it.

I will NEVER purchase anything from them again. Neither should you. Don't waste your money.

24 november 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I regret ordering from this company..

I regret ordering from this company... not one confirmation email and there is NO way I can contact them... the email address they provide is FRAUD!! so you are telling me that everyone who has not received a confirmation email their email is invalid???? C'mon I KNOW that was what you all were going to say. MY EMAIL IS NOT INVALID, YOU'LL NEED TO SEND PEOPLE THEIR CONFIRMATION EMAIL!! and a next thing please to provide customers with a valid contact number

18 november 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AMIClubwear

Svar från AMIClubwear

Hi Francine,

Thank you for shopping with AMIclubwear.com. Upon reviewing your order, your order was placed on 11/16/20 and was shipped on 11/17/20. Below is your FedEx tracking number along with your scheduled delivery date. Our website will send a order confirmation once our customer has placed their order and a tracking number confirmation when our customers order has shipped. Usually when our customer do not received any confirmation email is because either the email address enter is a typo or is invalid. Please feel free to reach out to us with any questions. Have a wonderful day.

FedEx:
61299988840420654068
Scheduled delivery: Saturday 11/21/2020 by end of day

Warm regards,
AMI

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Annoyed

Ive bought from this website a couple of times and its not bad. One thing i didn't like was the customer service i purchased a dress size S and they sent a XXL and i never was able to return or get my money back i email customer service and they just gave me the run around.

18 november 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AMIClubwear

Svar från AMIClubwear

Hi Kas,

Thank you for shopping with AMIclubwear.com. May you please provide us with your order number so we may further assist you. Thank you and looking forward to your reply. Have a wonderful day.


Warm regards,
AMI

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

112549371

112549371. ordered October 19.
I have ordered for my wife in the past. Good reliable timely service. Never checked their reviews. Big mistake. Dead phonelines dummy email traps no available communications. Poor customer service actually none at all bc it simply does not exist. $150 bucks I was able to click on the sizes and put it in to the shopping cart which means it’s available and by checking out and paying priority 3-5 days it should be at the house. You try to support buying in the US but exactly this kind of hanky panky business makes you think twice. Unfortunately

I did not get any emails on back orders from you. Like I said how could I possibly order it if you didn’t have it on stock.

9 november 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AMIClubwear

Svar från AMIClubwear

Hi Micheal,

Thank you for shopping with AMIclubwear.com. We've apologize for any inconveniences. We have sent you two previous email in regards to your back order items. May you please kindly reply to the emails so we may further assist you. Thank you and looking forward to your reply. Have a wonderful day.


Warm regards,
AMI

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I placed an order on 10/31

I placed an order on 10/31. STILL processing? No confirmation email? My account order history says there are "no orders" in the system. WHAT IS GOING ON? YOUR policy states that I can CANCEL since my order clearly has not been processed! I NEED a tracking number TODAY or CONFIRMATION EMAIL otherwise I am demanding a refund. I have already been in contact with my credit card company to let them know about this situation. After having read all these horror reviews I regret giving my business to this company. I will also not tolerate any store credit or excuses about the items I ordered no longer being available! Please do right by your customers, these business practices are NOT right.

8 november 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AMIClubwear

Svar från AMIClubwear

Hi Nicole,

Thank you for shopping with AMIclubwear.com. Our record shows that your order has been delivered within our processing time. Here's your FedEx tracking number along with the delivery confirmation. Please feel free to contact us with any other questions. Have a wonderful day.

FedEx:
61299988840420648333
Delivered Thursday 11/12/2020 at 11:30 am


Warm regards,
AMI

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Do not order from this website!!

Do not order from this website!!! They take your money and don’t ship your items. I ordered something on October 18th NEVER a got a conformation and it NEVER came. The shipping said 6-9 days so it should have came in time for Halloween. It has now been 15 business days. I am contacting my bank to try to get my void the transaction because I have tried to contact their customer service many times and got no response. Do yourself a favor and do not trust any of the good reviews because you will get robbed.

8 november 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AMIClubwear

Svar från AMIClubwear

Hi Tamara,

Thank you for shopping with AMIclubwear.com. Upon reviewing your email address provided on your invoice, the reason you did not received an email confirmation and our back order notice is because the email address you've provide is incorrect and invalid. Our system automatically send our confirmation order to the email address provided on our customers order. There's a typo on the email address you've enter. Please feel free to contact us with any questions. Have a wonderful day.



Warm regards,
AMI

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I LOOOOVE THIS COMPANY!

I LOOOOVE THIS COMPANY!! I GET ALL MY HEELS AND BOOTS FROM THEM AND I ALWAYS GET COMPLIMENTS EVERYTIME A WEAR A PAIR!! I DONT SHOP ANYWHERE ELSE FOR MY HEELS!

6 november 2020
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

The worst company, don’t waste your money

This company has completely taken money from me and ignored my emails, phone calls, and my direct messages on Instagram. I’ve never gone out of my way to write a bad review, but this is necessary so other people don’t lose out of $100 like I did. The website stated that if you ordered before a certain date it was guaranteed before Halloween. I ordered before that date and even paid extra for 2 day shipping and it just came today on November 6th. Along with the false advertisement, I only received 1 of the 3 items I ordered. And it doesn’t even look like it came with everything it was supposed to. My order number is 112552042. I took pictures of what came in the mail and am willing to take this elsewhere if I don’t get my money back.

6 november 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AMIClubwear

Svar från AMIClubwear

Hi Kelly,

Thank you for shopping with AMIclubwear.com. We apologize for any inconveniences. Our customer service representative with be in touch with you today to assist you with this matter. Please feel free to reach out to us with any other questions. Have a wonderful day.


Warm regards,
AMI

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Don’t waste your time

Don’t waste your time! The run very small! I’m a medium and I got a large to be safe, it definitely wasn’t a large it was more of a small! And they don’t respond in time to do a return!

6 november 2020
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för AMIClubwear

Svar från AMIClubwear

Hi Jen,

Thank you for shopping with AMIclubwear.com. May you provide us with your order number so that we may further assist you. Thank you and looking forward to your reply. Have a wonderful day.


Warm regards,
AMI

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer