7figuredocs.com Omdömen 

131
•
TrustScore 4 av 5

4,0

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Very happy with the campaign that they are running for us. Whole team has been helpful from the beginning and quickly answers any questions or concerns that we have. Our Account Manager is wonderful,... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great experience so far with this SEO agency. They promised my website would make it to the first page of google within 3 months, and they did it in 1! Highly recommend. Other agencies said it would... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Horrible company to work with. Their ads telling you 90 clients booked on the first three months calendar but that is 90 leads mostly going nowhere. Constantly having mistakes on the campaign and taki... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

After a great run from Sept'21 through Feb'23, I left the company back in March/April of 2023, stupidly. Got invited to work with a local guy, charging $CAD, and supposedly could create the same res... Se mer


Kontaktuppgifter

4,0

Bra

TrustScore 4 av 5

131 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ingen aktuell inbjudningshistorik

Det här företaget har inte bjudit in sina kunder på länge. Omdömen kanske inte är representativa

Har besvarat 62 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 månad

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,0

Alla omdömen

(131)

23 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Obviously they have not learned a…

Obviously they have not learned a lesson nor changed their MO. Created a google account just to be heard. Where is it now? They hid it.

Also very odd that 5-star reviews are all bundled up in Feb. March. April. We’re these paid for????

Was gonna upgrade em to a 2-star but cannot ethically do so.

13 maj 2023
Omdöme utan inbjudan
Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Deceptive marketing practices. Don't fall for their "money back guarantee" and bait & switch practices.

I came across 7FigureDocs through some paid marketing they were doing. I was served with an ad for a money back guarantee if they didn't bring 30 new patients into my practice. They insisted on running a $49 voucher, which I told them from the beginning didn't mesh well with the high-end clientele our practice serves. Nonetheless, they ran the same ad for us as they do for other practices, without any modification to the copy or targeting and segmentation that was consistently requested. They would just repost the exact same ad every week (rather than let well performing ads run consistently). Aside from their "management" fees, we spent an additional $3k/month on Facebook advertising, and all we have to show for it is a few new low-cost patients and a negative return on investment.

Upon asking for them to terminate service for failing to meet their guarantee, they immediately charged me for an additional month of service, and followed up up with ways they could try and help moving forward. They refuse to honor the money back guarantee citing we weren't "eligible" for that promotion - despite the fact that we have documented proof it's that promotion that we clicked on to book our sales call, and it was repeated multiple times in our initial sales call.

We have since engaged with other marketing agencies, and it's immediately evident how unprofessional and frankly incapable 7FD is. The same bait & switch tactics they used to land us as clients is what they attempted to implement for us to land patients. I'd urge any other practice owners to steer clear of 7FigureDocs.

18 november 2022
Logotyp för 7figuredocs.com

Svar från 7figuredocs.com

Dear valued client,

Thank you for sharing your feedback regarding your experience with our services at 7FigureDocs. We appreciate your perspective and apologize for any dissatisfaction you have encountered.

We understand the frustration you may feel after working with multiple marketing agencies without achieving the desired results. It is crucial to evaluate internal processes to identify any potential areas for improvement. We strive to continuously refine our strategies and internal procedures to deliver optimal outcomes for our clients. Your feedback serves as a valuable reminder for us to assess and enhance our internal processes to better meet our clients' expectations.

Regarding your identity, we apologize for any confusion in our response. To address your specific concerns and provide personalized assistance, we kindly request that you reach out to our support team at support@7figuredocs.com. By providing your contact information and any pertinent details, we can thoroughly investigate your account and engage in a meaningful conversation to address your specific circumstances.

When qualifying for our new patient guarantee, we do have reasonable requests that we ask our clients to fulfill. These requests typically include factors such as the allocated AD Budget, participation in sales training, provision of content, availability in the calendar for appointments, and attendance at our review calls. Effective marketing requires a collaborative effort from both our team and our clients, as success is not solely reliant on one side. We apologize if any miscommunication or misunderstanding occurred during this process, and we appreciate your feedback as it helps us to refine our requirements and expectations.

We genuinely value your input and appreciate the opportunity to improve our services. Our team is committed to addressing any concerns you may have and working together to find a satisfactory resolution. Please contact our support team at your earliest convenience so that we may assist you personally and effectively.

Thank you for bringing these matters to our attention. We remain dedicated to providing exceptional service to our clients and are eager to assist you in resolving any issues you may have encountered.

Sincerely,
7FigureDocs

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

Over promised and under delivered

I've never done much advertising, so I decided to try a facebook marketing campaign with this company which represented that they had routine success using automation bringing approximately 60 "high-quality" leads a month with about 15 of them closing. It was a complete waste of my money (almost $5000). They over sold and under delivered. They said that they had what it take to get leads for a high ticket service. When they failed they said that it was too much to expect-- but they sold it. They said that they were going to use facebook to target the right demographic. Of the few people who actually didn't no-show no one could afford the service I was offering. Then they acted like I should have known that it should have taken more than the offer they were selling to get a high ticket customer. They suggested a Groupon-ish offer on
a cheaper service that was also a waste of time and money. Then they said I was in a competitive market-- but when they were selling their services the claimed to have success in competitive markets. Why would someone hire them unless they were in a competitive market? And WARNING-- make sure you state at the beginning that your are only in it for 30 days. They make is seem like it's month-to-month but they will hold you hostage to a failing campaign for an ADDITIONAL 30 days-- even before you can see if it gets any results. I guess I had been right all these years not to waste my money on facebook marketing. The problem is that they are not accountable or honest up front. They over promise, under deliver, and get paid either way. They win. You lose.

16 augusti 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för 7figuredocs.com

Svar från 7figuredocs.com

Dear Dina,

Thank you for taking the time to share your feedback regarding your experience with our company. We sincerely apologize for any disappointment or frustration you may have encountered during your Facebook marketing campaign.

We understand the importance of delivering on our promises, and we deeply regret that your expectations were not met. Our intention is to provide high-quality leads and exceptional service to all our clients, and we apologize if we fell short of your expectations in this instance.

We would like to address your concerns regarding the success of our automation process and targeting the right demographic. While we strive for positive outcomes, it is essential to acknowledge that each marketing campaign is unique, and results can vary based on several factors. We apologize if there was any miscommunication or unrealistic expectations set during our discussions.

Regarding the affordability of the service you were offering and the suggestion of a Groupon-like offer, we apologize if our recommendations did not align with your business objectives. Our aim is to assist our clients in achieving their goals, and we understand the importance of catering to their specific needs and target audience. At the end of the day, in any form of marketing, there is a strategy to attract and acquire new patients.

In regards to the duration of the campaign, we apologize for any confusion that may have arisen. We understand the frustration caused by the perceived lack of flexibility. We appreciate your feedback, and we will make sure to review our communication and ensure greater clarity about campaign durations and expectations in the future. Most marketing agencies will require 3, 6, 9, 12 month contracts in order to deliver on marketing campaigns that take time to optimize true results. We have done everything in our power as a marketing agency to reduce that duration, as we offer a month to month service with 30-days notice to cancel before the next upcoming billing date.

We genuinely value your feedback, and we want to make things right. We would appreciate the opportunity to further discuss your concerns and find a resolution that satisfies your expectations. Please reach out to our customer service department at support@7figuredocs.com so that we can address your concerns promptly and personally.

Dina, we do take full responsibility for the lack of your success, because from the beginning you were not comfortable nor on board with the strategies needed to bring patients in the door, in a tough NYC market. Moreso, we did bring a good amount of patients in the door, but you were also unwilling to use any sales strategies to convert patients. It’s not realistic to expect sales, with no sales process. We do host weekly sales training webinars for our clients, we hope to see you on the next one, as it’s free value. Head to www.7figuredocs.com/webinar.

Once again, we apologize for the negative experience you had and thank you for bringing these matters to our attention. We remain committed to our clients' success and will continue to strive for excellence in our services.

Sincerely,
7FigureDocs

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer