Ikke dansk selvom websiden ser sådan…
Ikke dansk selvom websiden ser sådan ud. Jakken jeg købte er virkelig dårlig kvalitet og ærmerne er alt for smalle. De tilbyder 20% rabat hvis jeg beholder. Jeg har skrevet til dem at jeg ønsker at returnere - og nu svarer de så ikke. Der er et svindel firma!








