Toni Macaroni Uppsala
Toni Macaroni Uppsala. Den segaste och sotigaste pizzan jag någonsin ätit. Väldigt seg pizzadeg. Ruccola inbakad istf fräsch ovanpå. Hela bitar torkad tomat och salsicca från korv i klumpar. Det smakade mer limpa än pizza. Det blir aldrig mera.








