Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I ordered a photostick for a Christmas present. When it came in, the box was empty. I was devastated, because there wasn't anyway to prove an empty box came. I emailed ThePhotoStick Support, they res... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

After trying to resolve an issue with my PhotoSticks, support offered to replace them. With so many internet companies making it impossible to converse or brushing off users to move on to the next, m... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Habe für ca. 200 € (incl. Zoll, Versand etc.) diesen Photostick bestellt. Allerdings so einfach, wie beworben, scheint das alles nicht zu funktionieren! Da es auch ansatzweise keine (deutsche) Bed... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Habe den Stick auf der deutschen Website (mit Weiterleitung auf die Originalwebsite) für $ 188,00 USD (inkl. Shipping und Taxes) bestellt. In Deutschland kam noch eine Zollgebühr von 32,79€ hinzu. Sti... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. Elektronikföretag

Skrivet av företaget

Get ThePhotoStick or ThePhotoStick Mobile to easily and securely backup all your photos and videos and free up space on your phone or computer.


Kontaktuppgifter

2,6

Dålig

TrustScore 2.5 av 5

567 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Har besvarat 100 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 48 timmar

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Complimentary Service

I wanted to express my gratitude to the PhotoStick company and in particular to Jet G and Rachel P for their help with my PhotoStick purchase during May 2025. Responses to my emails were almost immediately and problems were resolved at no extra cost. Thank you. 👍

28 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ThePhotoStick

Svar från ThePhotoStick

Hello David
Thank you so much for posting this review and letting us know that you are pleased with the prompt attention you were given by our customer support team. If you need any further assistance, please do not hesitate to reach out to our customer support . They are ready Monday - Saturday 8am - 8pm PST. (Excluding major US holidays) to assist you.
Thank you
ThePhotoStick Review Team
ThePhotoStick Support Center: https://www.thephotostick.com/pages/support-center

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Waste of money and time

My phone doesn't even recognise the Photostick let alone transfer any files. Wish I had read the reviews. What a waste of money and time trying to connect it.

2 juni 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ThePhotoStick

Svar från ThePhotoStick

Hello Jan
Thank you for reaching out to us today. Please click the website link below to be connected to our customer support center. One of our agents will be happy to assist you. Please have your order number ready
Thank you
Rachel
ThePhotoStick Review Team
ThePhotoStick Support Center: https://www.thephotostick.com/pages/support-center

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I purchased one 10 years ago and down…

I purchased one 10 years ago and down loaded all my picture files .Today i tried to see that file .I plug it in to my computer it turns read but does not open .What is wrong ?

21 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ThePhotoStick

Svar från ThePhotoStick

Hello John
Thank you for reaching out to us today. Please click the website link below to be connected to our customer support center. One of our agents will be happy to assist you. Please have your order number ready
Thank you
Rachel
ThePhotoStick Review Team
ThePhotoStick Support Center: https://www.thephotostick.com/pages/support-center

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

The photostick isn’t working with my…

The photostick isn’t working with my Samsung galaxys22. With all the bad reviews I still purchased and it doesn’t work. How can I get a refund

20 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ThePhotoStick

Svar från ThePhotoStick

Hello R. Beckford
Thank you for reaching out to us today. Please click the website link below to be connected to our customer support center. One of our agents will be happy to assist you. Please have your order number ready
Thank you
Rachel
ThePhotoStick Review Team
ThePhotoStick Support Center: https://www.thephotostick.com/pages/support-center

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Claims it works with everything but only works with newest phones.

Claims it works with Android 8.0 and above, but what Tech Support won't tell you until the 18th response is that it is not backwards compatible and works only with the latest phones. My phone is version 8.0, which the web page and the ads claim is sufficient for the PhotoStick.

15 maj 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ThePhotoStick

Svar från ThePhotoStick

Hello Gardin
Thank you for your recent review. I am sincerely sorry for any confusion, but the phone you have (Older Motorola running an Android 8.0) is the issue. Even though the PhotoStick is technically compatible with Android 8.0, it may not function properly due to various factors, such as hardware limitations, outdated drivers, or specific compatibility issues with that phone model. Unfortunately, the Motorola phones drivers and hardware is the issue at hand. We do offer a 30 day return period starting the date your order is delivered to you. I see you are still within your return period, please contact support and ask for a customer support agent to provide you with the required RMA return form to return your order for a refund. I am sincerely sorry for any inconvenience and confusion with your phones OS and our system requirements.
Thank you
Rachel
ThePhotostick Review Team
ThePhotoStick Support Center: https://www.thephotostick.com/pages/support-center

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent service

I was very impressed by the professionalism, courtesy and efficiency of this company. I had an issue with my order, entirely my fault, and they made every effort to sort out the matter. Rachel, the Director of Customer Relations was an excellent communicator. Thank you for excellent service. Much appreciated!

30 april 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ThePhotoStick

Svar från ThePhotoStick

Hello M. McCarthy
Thank you so much for posting this review and letting us know that you are pleased with the prompt attention you were given by our customer support team. If you need any further assistance, please do not hesitate to reach out to our customer support. They are ready Monday – Saturday 8am – 8pm PST (excluding major holidays) to assist you.

Sincerely,
ThePhotoStick Review Team
ThePhotoStick Support Center: https://www.thephotostick.com/pages/support-center

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

A slight problem with…

On 5/24/25 I had a slight problem with a PhotoStick. Rachel P. helped me and this is what I wrote to her when we were all done. I thought I would share it to potential customers.
You've been very helpful Rachel, thank you very much. If other companies treated their customers like you have treated me, life would be so much better. I mean that too!

24 april 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ThePhotoStick

Svar från ThePhotoStick

Hi Lin!
Thank you so much for posting this review and letting us know that you are pleased with the prompt attention you were given by our customer support team. If you need any further assistance, please do not hesitate to reach out to our customer support. They are ready Monday – Saturday 8am – 8pm PST (excluding major holidays) to assist you.

Sincerely,
ThePhotoStick Review Team
ThePhotoStick Support Center: https://www.thephotostick.com/pages/support-center

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

This is absolutely the slowest backup…

This is absolutely the slowest backup on the planet! I feel like underneath that plastic thumbdrive is a POTS modem. I made a mistake buying this.

6 april 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ThePhotoStick

Svar från ThePhotoStick

Hello Alan
Thank you for reaching out to us today. Please click the website link below to be connected to our Customer and Technical Support Center. One of our agents will be happy to assist you. Note: Please have your order number ready. Please note, our new and improved app recently launched, so please check that your app has been updated.
Thank you.
Rachel
ThePhotoStick Review Team
ThePhotoStick Support Center: https://www.thephotostick.com/pages/support-center

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

My original Photoshop was defective but…

My original Photoshop was defective but several months had passed since I purchased it. I emailed PhotoStick customer support and they put me in touch with Rachel. After a few emails to Rachel and providing the information requested, a new PhotoStick was shipped to me. Rachel did an excellent job resolving my problem. The new PhotoStick works great and I am able to backup my photos and contacts on my phone and iPad. I highly recommend PhotoStick.

25 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ThePhotoStick

Svar från ThePhotoStick

Dear Gloria,
We are so happy that you enjoyed your experience with us! We appreciate the great review and look forward to working with you again soon.

Best,
ThePhotostick Review Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Spam email

The PhotoStick participates in spam email advertising. Block the email and they just use another address.

Reply - The reply from Photo Stick is just an auto generated reply. Has nothing to do with the reason for my rating.

28 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ThePhotoStick

Svar från ThePhotoStick

Hello WJ Phelps
I am sorry for the confusion, but my reply was not an automated reply. I asked you to please reach out to our support center, so an agent can further assist you with getting your email removed from our emailing system. If you would like your email removed, please reach out to our support center at the link listed below and we will gladly assist you with doing so.
Thank you and have a nice day
Rachel
ThePhotostickReview Team.
ThePhotoStick Support Center: https://www.thephotostick.com/pages/support-center

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Looking forward to my new photo stick

I just received my photo stick and I will be using it this week. After reading the reviews, I’m hoping that mine will work as well as others. Thank you so much, Terry.

12 mars 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ThePhotoStick

Svar från ThePhotoStick

Hi Terry
Thank you for reaching out to us today. Thank you for your review today and please note, if you need any assistance, please click the website link below to be connected to our Customer and Technical Support Center. One of our agents will be happy to assist you. Note: Please have your order number ready.
Thank you.
Rachel
ThePhotoStick Review Team
ThePhotoStick Support Center: https://www.thephotostick.com/pages/support-center

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

I bought the OMni Stick 128 GB for…

I bought the OMni Stick 128 GB for €117.98 & €9.99 p& p . I was very reluctant to pay that amount for a stick but i went with it weighing up the value if it worked as said it should. €127.99 is a lot of money but i was not prepared for the customs charge being so high. i would have expected around €10 but shocked today to have to pay another €27.99 to have it delivered in Ireland.
Bottom line, not a good deal for us Irish ( or English) either by sounds of the reviews. Maybe should leave to the American market and hopefully someone will do something similar here in Ireland. I feel robbed!

27 februari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ThePhotoStick

Svar från ThePhotoStick

Thank you for reaching out to us today. Please click the website link below to be connected to our Customer and Technical Support Center. One of our agents will be happy to assist you. Note: Please have your order number ready. Please note, our new and improved app recently launched, so please check that your app has been updated.
Thank you.
Rachel
ThePhotoStick Review Team
ThePhotoStick Support Center: https://www.thephotostick.com/pages/support-center

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

It doesn't work on any recent version of Mac OSX

I bought a Photostick 2.0 directly from the company (I'm in Canada).
I started with my system on OSX Monterey.
The software installed with no problem, it ran and listed photos throughout my system as expected, but it refused to copy them to the stick itself.

I tried it on two friends' Macs, one on Ventura, one on Sonoma, then I upgraded my system to the latest Sequoia.
Exactly the same thing happened in all four cases.
The company sent a replacement: exactly the same behaviour happened.

The Mac version of the Photostick software simply does not work.
And, they have not only refused to refund my money, but have told TrustPilot that I never requested a refund. I have refreshed their memory by sending them a copy of my communications with them, which clearly shows that I twice requested a refund after having spent expert time showing them exactly where the problem was in their product.

John Sankey
Ottawa ON

Addendum: given the publicity engendered by this Trustpilot review, they agreed to refund my money (minus the $10 it cost me to return the item). Thank you, Trustpilot!

29 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ThePhotoStick

Svar från ThePhotoStick

Hello John
Thank you for reaching out today. My records show that you made contact with our technical support team and you were sent a replacement order at no cost to you. I also reviewed all tickets submitted by you and there is no record of you asking for a return for refund or of you being denied a return for refund. Please reach out to our support team and ask to speak directly to me and I will gladly assist you further with a return for refund. Please reach out to our support at the link provided below and submitting an email ticket or chat live https://www.thephotostick.com/pages/support-center

Thank you
Rachel
Director of Customer Relations
https://www.thephotostick.com/pages/support-center

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Major Scam?

I ordered and paid for two photosticks on 15 December 2024. They have still not arrived, 19 Ferbruary 2025. This company appears to be a front for a major scam. DO NOT DEAL WITH THEM.

15 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ThePhotoStick

Svar från ThePhotoStick

Hello Joseph
Thank you for reaching out to us today. Please click the website link below to be connected to our Customer and Technical Support Center. One of our agents will be happy to assist you. Note: Please have your order number ready. Please note, our new and improved app recently launched, so please check that your app has been updated.
Thank you.
Rachel
ThePhotoStick Review Team
ThePhotoStick Support Center: https://www.thephotostick.com/pages/support-center

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I ordered 5 photo stick omni for a…

I ordered 5 photo stick omni for a total of nearly £336. All I have received is 5 flash drives which I could have bought in the uk for a lot, lot less. THE PHOTOSTICK.COM replied, just with a copy of my PayPal receipt & because of the time difference they are only contactable for about 3 hours a day. I guess PayPal will be the next step, but I was trying to hang on for a proper reply from photostick.

16 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ThePhotoStick

Svar från ThePhotoStick

Hello Skippy
Thank you for reaching out to us today. Please click the website link below to be connected to our Customer and Technical Support Center. One of our agents will be happy to assist you. Note: Please have your order number ready. Please note, our new and improved app recently launched, so please check that your app has been updated.
Thank you.
Rachel
ThePhotoStick Review Team
ThePhotoStick Support Center: https://www.thephotostick.com/pages/support-center

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I lost my omni photostick adapter and…

I lost my omni photostick adapter and searched forever online for a replacement. All I had to do was chat with customer service live, who was great, and I’m receiving a replacement NO chg. GREAT support person and company.

29 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ThePhotoStick

Svar från ThePhotoStick

Dear Avre,
We are so happy that you enjoyed your experience with us! We appreciate the great review and look forward to working with you again soon.

Best,
ThePhotostick Review Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Prompt refund for Tax relevant faulty bill.

Unfortunately was the value inside the parcel of the ordered PhotoSticks 50% higher than my payd was.
So was the Taxes over 50% higher than normal.

A short eMail to the support and Rachel (Director of Customer Relations) refund me with 50% of the payd tax.

Great service for my first buy for two PhotoSticks. Other orders will follow next time!

Harry, Switzerland

27 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ThePhotoStick

Svar från ThePhotoStick

Dear Harry,
We are so happy that you enjoyed your experience with us! We appreciate the great review and look forward to working with you again soon.
ThePhotostick Review Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Photostick product not as described

Product not as described. Photostick is a nightmare to deal with.

25 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ThePhotoStick

Svar från ThePhotoStick

Hello
Thank you for your feedback. We regret that ThePhotostick did not meet your expectations. We would appreciate the opportunity to discuss this further and provide a resolution. Please contact us at https://www.thephotostick.com/pages/support-center at your earliest convenience and request to speak to me (Rachel P.).
Thank you.
Rachel P.
ThePhotoStick Review Team
ThePhotoStick Support Center: https://www.thephotostick.com/pages/support-center

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

ThePhotoStick customer service is excellent.

ThePhotoStick customer service is excellent. I had a problem with my photostick Omni which I’ve had for a while. After contacting customer service a replacement was sent at no charge immediately. Communication is excellent and prompt. Great company to deal with.

16 december 2024
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ThePhotoStick

Svar från ThePhotoStick

Hello Janelle
Thank you so much for posting this review and letting us know that you are pleased with the prompt attention you were given by our customer support team. If you need any further assistance, please do not hesitate to reach out to our customer support. They are ready Monday – Saturday 8am – 8pm PST (excluding major holidays) to assist you.

Sincerely,
ThePhotoStick Review Team
ThePhotoStick Support Center: https://www.thephotostick.com/pages/support-center

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Prompt, Professional, Straightforward -The PhotoStick

I was dealt with promptly when I called out for help. Help was made available even given major problems with time zone differences. I live in Australia.

I was patiently taken through the steps to identify why my PhotoStick Omni appeared not to be working. When it was found that the stick itself was malfunctioning, the company immediately arranged for me to have a replacement stick.

I am of senior years (81) and retired. But as a retired academic and Catholic priest I rely on memories to be kept in The PhotoStick. This was my second and bigger PhotoStick.

I am grateful for the kind, patient, and superb professionalism extended to me and would recommend this company to all.

22 januari 2025
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för ThePhotoStick

Svar från ThePhotoStick

Hello John
Thank you so much for posting this review and letting us know that you are pleased with the prompt attention you were given by our customer support team. If you need any further assistance, please do not hesitate to reach out to our customer support. They are ready Monday – Saturday 8am – 8pm PST (excluding major holidays) to assist you.

Sincerely,
ThePhotoStick Review Team
ThePhotoStick Support Center: https://www.thephotostick.com/pages/support-center

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer