Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Capisco la vostra frustazione leggendo recensioni negative ma purtroppo non si può dare nemmeno 2 stelle ad un casinò dove la metà delle slot ( specialmente playson ) non funzionano. Tanto v... Se mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

No body play this site it is a big fat ripp off they have rigged the games as their is no features it just rolls round and round as for the bonuses they are complete wast of time so please everyone bo... Se mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Have used Spinit for close to a year now. Excellent range of slots highlight winning 5000x on Fruit Party (max win). Slots seem fairly balanced and customer service greatly improved since start not ha... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Bande de voleur il nous prenne pour des ignorant site a eviter on devrais les rotir comme du poulet faites un mac do avec mes 25balles je vous souhaite votre plus grand karma.

Företagsinformation

  1. Kasino

Skrivet av företaget

Join us at Spinit online casino for the best slots & casino games available on PC and Mobile! Let us take you for a spin with the best Casino Welcome bonus!


Kontaktuppgifter

  • Water Street, XBX 1301, Ta' Xbiex, Malta

  • spinit.com

1,9

Dålig

TrustScore 2 av 5

201 omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Har inte besvarat negativa omdömen

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

this casino is very bad im withdrawal…

this casino is very bad im withdrawal money before 4 days and still asking me for document with one i sended before t days and i receive email my account is fully verifield that casino is crazy dont like payout money to peopple when i contacting still same reply 72 hours and this stupid reply is alredy gone 2 times the 144 hours hahahaha omg best bad casino is spinit .y name is karol pulko

25 november 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Spinit

Svar från Spinit

Hi karol pulko,

We are sorry to hear that you are experiencing issues with our casino.

Kindly note that unfortunately we could not locate your account with the details provided on Trustpilot, we kindly advise for you to contact us directly in order to resolve your case accordingly.

Regards,

Spinit Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I've made a withdrawal which was a few…

I've made a withdrawal which was a few weeks back they keep asking for more documentation would any1 know exactly wot I need to send this sight is not on u don't need that much documentation to spend yr money though bloody joke

28 oktober 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Spinit

Svar från Spinit

Hi Roberta Mckenna,

Please be informed that your withdrawal has been released on 17/11/2022.

Kindly allow 3 to 5 working days for your bank to process and reflect the funds in your bank balance.

Regards,
Spinit Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I really enjoyed playing on this site…

I really enjoyed playing on this site until having to make a withdrawal and made to wait up to 72hours for it to be reviewed it’s a joke I won’t be playing on it again

1 november 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Spinit

Svar från Spinit

Hi Customer,

We are sorry to hear that you are experiencing issues with our casino.

Kindly note that unfortunately we could not locate your account with the details provided on Trustpilot, we kindly advise for you to contact us directly in order to resolve your case accordingly.

Regards,

Spinit Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Easy going and to use grate games

3 oktober 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Spinit

Svar från Spinit

Hi Jamie,

Thank you for taking the time to review us.

We are happy to see that you have had a nice experience with us 😊!

Please do not hesitate to contact us should you require any assistance; we will be more than happy to help.

We wish you the best of luck with your future with our casino, and we hope to see you playing with us again.

Regards,

Spinit Casino

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Worst site ever i will never deposit…

Worst site ever i will never deposit on this site again

12 oktober 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Spinit

Svar från Spinit

Hi Ricki,

We are sorry to hear that you are experiencing issues with our casino.

Rest assured that your complaint is currently being investigated by the relevant team and as soon as we have an update, we will inform you immediately.

Thank you for your cooperation and patience.

UPDATE:

Please be informed that your withdrawals have been released today 25.10.2022.

Kindly allow 3 to 5 working days for your bank to process and reflect the funds in your bank balance.


Kind Regards,

Spinit Team

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Good

Problem fixed

2 oktober 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Spinit

Svar från Spinit

Hi Brigita,

We are sorry to hear that you are experiencing issues with our casino.

Rest assured that your complaint is currently being investigated by the relevant team and as soon as we have an update, we will inform you immediately.

Thank you for your cooperation and patience.

Kind Regards,

Spinit Casino Team

**Update 18/10**

We are pleased to inform you that the game provider has reviewed your game round and they have now credited your account with the winnings for the round in question.

Kindly check your available balance on your account and if you have any further queries, please do not hesitate to contact us back.

Kind Regards,

Spinit Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Excellent slot site- many games

Have used Spinit for close to a year now. Excellent range of slots highlight winning 5000x on Fruit Party (max win). Slots seem fairly balanced and customer service greatly improved since start not having to wait longer than a few minutes max. Regular bonuses and easy deposit options. Only small delay with withdrawal- up to 3 days where other bigger companies are instant. Overall though my go to slot site. 5 Stars

2 oktober 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Spinit

Svar från Spinit

Hi Dan,

Thank you for taking the time to review us.

We are happy to see that you have had a nice experience with us 😊!

Please do not hesitate to contact us should you require any assistance; we will be more than happy to help.

We wish you the best of luck with your future with our casino, and we hope to see you playing with us again.

Regards,

Spinit Casino

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Only deposited once

Only deposited once. Got to around £140 - £150. Cashed £50 out just to see and check the situation. Could no longer login to the site for around 10 minutes. When I did get back in they started asking me for all sorts of documents from my bank. SWIFT NUMBER IBAN BIC..... checked my bank statement I received just recently and it had all of this.. sent it via email and still waiting. Went through the whole process 4 times and still no further forward. Do not use this site. One day maybe I'll be able to give a gambling site a good review but yet im still waiting just like alot of my withdrawals.

Update - I have now been blocked from logging in! Still haven't recieved my winnings!

18 september 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Spinit

Svar från Spinit

Dear Gary,

Thank you for contacting us, and we are sorry to hear that you are experiencing delays with your withdrawal request.

Understanding your frustration, please let us point out that as a regulated casino we are obliged to carry out all the necessary security checks on our players and their requests.
Unfortunately, this can sometimes take a bit longer than anticipated, especially in times of high level of player contacts, and we would like to apologize for any inconvenience this has caused.

We are pleased to inform you that your withdrawal has now been processed and approved on the 23/09. Kindly allow 3 to 5 working days for the funds to reach your bank account.

Should you have any questions, please do not hesitate to contact us, we would be more than happy to assist.

Kind Regards,
Spinit Casino Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

STAY AWAY !!!!!

*UPDATE* sent me an email saying I self excluded when I never I have never excluded from any site I had about a £200! Balance been 7 month I want my money !!!!Wow what an ordeal I have had I signed up deposited £20 for the welcome bonus started playing I was winning all of a sudden account blocked. I sent my docs to be verified was told 72 hours after it taking a day longer than 72 hours I finally get email great news you are now verified. I log in load up a game to be greeted with the exact same message that I cannot play. I go to live chat to be told they cannot tell me why and they cannot give me a time frame. Ironic how the welcome bonus has an expiry on it I can already see what is happening here I’d advise people to stay well well away from this company.

11 september 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Spinit

Svar från Spinit

Hi Victoria,

We are sorry to hear that you are experiencing issues with our casino.

Rest assured that your complaint is currently being investigated by the relevant team and as soon as we have an update, we will inform you immediately.

Thank you for your cooperation and patience.

UPDATE:

Please be informed that we have sent you an email yesterday 01/11/2022 with further information on your account.

Your account will remain closed as per business decision.

Kind Regards,

Spinit Casino Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Love it

Love it. Always free spins. Great to deal with.

8 september 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Spinit

Svar från Spinit

Hi Jessica Frampton,

Thank you for taking the time to review us.

We are happy to see that you have had a nice experience with us 😊!

Please do not hesitate to contact us should you require any assistance; we will be more than happy to help.

We wish you the best of luck with your future with our casino, and we hope to see you playing with us again.

Regards,
Spinit Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Scam site

Scam site, hold you money tactics with extremely slow approval for docs etc. Just avoid them

7 september 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Spinit

Svar från Spinit

Hi Alexander Moyan,

I have checked your account, however I could not see any pending or unpaid withdrawals on Spinit.

Should you have any other queries, please do not hesitate to contact us back.

Thank you.

Regards,

Spinit Casino Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Avoid like the plague!

Closed my account after I had made multiple deposits and said I had chosen to self exclude (I hadn't) been trying to get them to refund the money that was still in my account for a week now. I just get the same generic reply "it has been sent to the relevant department". I would avoid at all costs. Take note of all of the other bad reviews.

UPDATE: As of the 12/09/2022 this has still not been resolved. I am still awaiting payment. They asked for a screenshot of my PayPal profile to verify me. Which I don't understand as I made all of my deposits using my bank account.

Definitely do not use this company. Absolutely horrendous customer service.

29 augusti 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Spinit

Svar från Spinit

Hi TheOriginalUnicorn,

Please be informed that your balance has been refunded today 15/09/2022.

Kindly allow 3 to 5 working days for your bank to process and reflect the funds in your bank balance.

Regards,
Spinit Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

so i been trying to get my money out of…

so i been trying to get my money out of this site for 5 days now 08/17/22 i keep getting the same generic answer that we have a problem right now and its been handling by relevant department then they said its a psp problem.. out lines are not working so i cant call i saw all the red flags on trustpilot but decided to ignore it i guess that is on me right! yeah feel so stupid right now anyways ill keep u guys posted about it but so far this as been a terrible experience what ever u do "DO NOT deposit any money on this website.

21 augusti 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Spinit

Svar från Spinit

Hi Rabitex,

Kindly note we sent you an e-mail earlier today in regards to your Withdrawal.

At your convenience kindly follow the instructions advised in the e-mail and request a new Withdrawal request via your Bank Account.

Should you have any queries do not hesitate to contact us, we are more than happy to help.

Regards,
Spinit Casino Team

**Update 31/10**

We can see that you have requested your withdrawal on the 29/10 and on the 30/10 the withdrawal was cancelled from your end and you have played down the funds, before we could process your withdrawal.

Should you have any further queries, please do not hesitate to contact us back.

Kind Regards,

Spinit Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

i made a withdrawal of £380 and i still…

i made a withdrawal of £380 and i still havent recieved it its been 6 wks and live chat have been no help at all absolutely shocking site. Can confirm I've received my funds this morning 2 days after writing this review thanks

27 juni 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Spinit

Svar från Spinit

Hi gaming addict,

We are sorry to hear that you are having difficulties with our casino. Kindly note that we have escalated your case to the relevant department.

Please bear with us while we investigate the matter. Once an update is provided we will contact you accordingly.

Regards,
Spinit Casino Team

Update - 30/06/2022

Hi gaming addict,

We are happy to see that you have received your funds an that your case has now been resolved accordingly.

We wish you luck in the future with our casino, should you have any other queries do not hesitate to contact us, we are more than happy to help.

Regards,
Spinit Casino Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

DO NOT SIGN UP - 3 weeks for withdrawal and still waiting

I requested my withdrawal 3 weeks ago. They asked for ID which I have now sent several times and they are still unable to give me a timescale for my withdrawal. Absolutely shocking customer service. Same automated reply every day.

Update:

Withdrawal now been cancelled and have had to request again. Delaying tatic or so that it shows not requested until today? 🤔. Have now had to send bank statement as issue with card withdrawal - no issues on other sites. The saga continues 🤦‍♀️

6th July- Still no money in my bank account. Not happy. Withdrawal cancelled AGAIN. Now another 3- 5 days wait and probably be told then that it hasn't gone through. AVOID

27 juni 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Spinit

Svar från Spinit

Hi Cheryl,

We are sorry to hear that you are having difficulties with our casino. Kindly note that we have escalated your case to the relevant department.

Please bear with us while we investigate the matter. Once an update is provided we will contact you accordingly.

Regards,
Spinit Casino Team

Update - 28/06/2022

Hi Cheryl,

Kindly note that unfortunately due to a technical issue your withdrawal has reverted back onto your casino account.

We kindly advise you to request a new Withdrawal request via your Bank Account so that we can escalate to our payments team and subsequently resolve your case once and for all.

Should you have any queries do not hesitate to contact us, we are more than happy to help.

Regards,
Spinit Casino Team

Update - 30/06/2022

Hi Cheryl,

Kindly note that your Withdrawal has been processed earlier today, kindly wait 3-5 working days in order for the balance to reflect into your account accordingly.

Should you have any other queries do not hesitate to contact us, we are more than happy to help.

Regards,
Spinit Casino Team

Update - 07/07/2022

Hi Cheryl,

Kindly note that due to a technical issue your Withdrawal funds had reverted back onto your Casino Account. We can see that you have requested a new Withdrawal request which has processed today, kindly wait 3-5 working days in order for the balance to reflect into your account accordingly.

Should you have any other queries do not hesitate to contact us, we are more than happy to help.

Regards,
Spinit Casino Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great website! Congratulations!

great site! Meets expectations and always seeks the best for its customers. A big hug! and my congratulations!

16 juni 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Spinit

Svar från Spinit

Hi PARCERIA FINANCEIRA,

Thank you so much for taking the time to review us.

We are glad to see that your experience with us has been a great one. Please feel free to contact us should you require any assistance; we will be more than happy to help!

In the meantime, we wish you the best of luck for your future within our casino, and we hope to see you playing with us again!

Regards,
Spinit Casino Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

STAY AWAY FROM THIS SITE!! SCAM SITE

STAY AWAY FROM THIS SITE!!!
This site doesn’t want to pay out when you have a win. I have sent email after email and get back a pre made email back they don’t answer your questions I have sent all my the documents over that they have asked for get an email saying they have sent all the right documents go to make the withdrawal again and then get an email saying I have missed documents I’m now taking this further to a company that deal with gaming sites that don’t pay out.
THIS SITE IS A SCAM DO NOT USE

12 juni 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Spinit

Svar från Spinit

Hi Mrs E,

Kindly note your Withdrawal was processed earlier this morning, kindly note that it can take up to 5 working days before the balance reflects into your account.

Should you have any other queries do not hesitate to contact us, we are more than happy to help.

Regards,
Spinit Casino Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Lots of good games had a small issue…

Lots of good games had a small issue with bonus offer but was quickly solved with someone from customer service and really quick withdrawal too 👍

2 juni 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Spinit

Svar från Spinit

Hi William,

Thank you for taking the time to review us.

We are happy to see that you have had a nice experience with us 😊!

Please do not hesitate to contact us should you require any assistance; we will be more than happy to help.

We wish you the best of luck with your future with our casino, and we hope to see you playing with us again.

Regards,
Spinit Casino Team

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

This is good casino and also…

This is good casino and also trustworthy there many good games and everytime we get more then we deposit by bonus
Strategy is good so I love to play this casino

27 maj 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Spinit

Svar från Spinit

Hi Jayant joshi,

Thank you so much for taking the time to review us.

We are glad to see that your experience with us has been a great one. Please feel free to contact us should you require any assistance; we will be more than happy to help!

In the meantime, we wish you the best of luck for your future within our casino, and we hope to see you playing with us again!

Regards,
Spinit Casino Team

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

Can not withdraw money!!

Great choice of games, love the free play so can get a feel for a game before playing for funds.
However absolutely shocking when it comes to withdrawing money. 2 weeks after original withdrawal, money returns to account and asked to withdraw again, only now asking for further documentation! Why not ask on creating account?why not ask when the original withdrawal was made? Why 2 weeks after?
Not acceptable at all in today’s online gaming, when other sites takes matters of hours. I have 2 separate withdrawals, waiting over to weeks for both, and going into the weekend probably will be waiting another 5 days (being hopeful)

What an awful response.
Kindly note my original withdrawal was made on the 13th may!!!!!
Not to mention my other withdrawal request from the 10th of May!!!!

27 maj 2022
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Spinit

Svar från Spinit

Hi Dylan Taylor,

Kindly note your Withdrawal was processed on the 27th of May 2022, kindly note that it can take up to 5 working days before the balance reflects into your account.

Should you have any other queries do not hesitate to contact us, we are more than happy to help.

Regards,
Spinit Casino Team

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Företag kan be sina kunder om omdömen via automatiska inbjudningar. Dessa omdömen markeras som verifierade för att visa att det handlar om verifierade upplevelser.

Läs mer om andra typer av omdömen.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer