Omöjligt att få kontakt
Fick leverans av en snöslunga i ett sönderrivet paket. Önskar returnera varan, utan att ha öppnat paketet då det finns risk att produkten är trasig. Har mejlat två gånger till på snowpros angiven mejladress på deras hemsida, bifogat bilder på paketet. De besvarar inte mejlet. Ångerformuläret som man ska fylla i för att få returnera produkten finns inte på deras hemsida. De svarar inte på frågan var man hittar formuläret. Tiden går och man har bara 14 dagar på sig för att returnera. Känns som oseriös.

