Bristande information på hemsidan
Köpte ett spegelglas till en sidospegel som monterades. Allt passade perfekt men när man tittade i spegeln så såg man ingenting. Blev som ett förstoringsglas.
Påtalade detta till företaget som förklarade att jag monterat den fel då den är konkav och måste monteras på rätt sätt.
När jag påtalade att det fanns ingen info om detta vare sig på hemsidan eller medföljande till produkten så svarar man bara att det måste vara fackmannamässigt utfört för att dom ska ev. åta sig reklamation.
Så tydligen måste alla delar monteras fackmannamässigt som man köper av detta bolag annars gäller inga garantier/reklamationsrätter vilket betyder att man måste lämna in bilen för att få köpta delar monterade.








