Skinnify International Omdömen 

2 163
•
TrustScore 4.5 av 5

4,4

Även om vi inte verifierar specifika påståenden eftersom omdömeslämnarnas åsikter är deras egna, kan vi märka omdömen med en ”verifierat”‑etikett ifall vi kan bekräfta att en företagsinteraktion har ägt rum. Läs mer

För att skydda plattformens integritet granskas både verifierade och overifierade omdömen av vår automatiserade programvara som är tillgänglig dygnet runt. Tekniken är utformad för att identifiera och ta bort innehåll som bryter mot våra riktlinjer, inklusive omdömen som inte är baserade på en äkta upplevelse. Vi är medvetna om att vi inte kan lägga märke till allt. Det går att flagga sådant som du tror att vi kan ha missat. Läs mer

Det här tycker kunderna

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I haven’t tried the leggings yet but they were too small and the team were fantastic at resolving the issue and sending me the bigger size. I’m excited to try them and given the brilliant customer ser... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

LOVE these leggings. I can feel how they make me work a little harder and on days i don’t have time yo exercise, i am by just wearing them!! They are well made - a high quality product. Exceptiona... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I feel customer service just doesn’t matter anymore in so many industries. Skinnify has exceptional customer service. I appreciate your company for helping me get the right product to me. I ordered th... Se mer

Företaget har svarat

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

I had a return. I order 2 replacement leggings and only got one pair. I send an email asking for the second one sent to me and I have not received a reply back. The legging I received I like. The... Se mer

Företaget har svarat

Företagsinformation

  1. E-handel

Skrivet av företaget

Hey, we’re Skinnify – and we have a mission: to reinvent fitness! We design clothing with built-in resistance that transforms everyday movements into effective workouts - without requiring extra time for exercise. Because we believe fitness should seamlessly integrate into your daily life and not tie you to rigid workout routines.


Kontaktuppgifter

4,4

Utmärkt

TrustScore 4.5 av 5

2 tn omdömen

5 stjärnor
4 stjärnor
3 stjärnor
2 stjärnor
1 stjärna

Ber kunder att lämna omdömen

Detta företag bjuder in sina kunder att lämna omdömen – oavsett om de är positiva eller negativa

Har besvarat 98 % av sina negativa omdömen

Svarar vanligtvis inom 1 vecka

Så använder företaget Trustpilot

Se hur deras omdömen och betyg hämtas, betygsätts och modereras.

4,4

Alla omdömen

(2 163)

1 296 omdömen under de senaste 12 månaderna

Skriv ett omdöme
Företag på Trustpilot får inte erbjuda incitament eller betala för att dölja omdömen. Omdömen är enskilda användares åsikter och inte Trustpilots åsikter. Läs mer

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I LOVE these pants.....the fit is…

I LOVE these pants.....the fit is perfect and the pockets are sensational. Thank you so much.....I wore mine yesterday to walk with my grand kids and great grand kids through a local Corn Maze. They were so comfortalble!
I tell everyone about them.....and how I'm exercising all day long because of them....burning lots of calories!

10 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Skinnify International

Svar från Skinnify International

Thank you so much for this wonderful review! 🥰 We love hearing that your leggings are comfortable enough for fun family adventures, especially a day at the corn maze with your grandkids and great-grandkids! It’s fantastic that you’re enjoying the fit and pockets, too. Thank you for spreading the word and being part of the family! 💛

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

customer service makes all the difference!

I feel customer service just doesn’t matter anymore in so many industries. Skinnify has exceptional customer service. I appreciate your company for helping me get the right product to me. I ordered the wrong size and thankfully Skinnify understood, the process was seamless. Thank you. I will wear the heck out of these! Menopause sucks but knowing I’m doing extra to strengthen my muscles and lose weight just by wearing your leggings gives me peace of mind! Thank you! You have a customer for life.

30 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Skinnify International

Svar från Skinnify International

Thank you so much for your heartfelt review! 💛 It means the world to us to hear that you had such a positive experience with our customer service and that we could help you find the right fit. We’re thrilled to have you as part of the Skinnify family! We hope your leggings bring you comfort, confidence, and extra motivation in your fitness journey. Thank you for your trust and support, we’re so happy to have you with us! ✨

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Great for weight loss.

These have been great for my weight loss I started with. 4X size and I just ordered 2 X.

10 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Skinnify International

Svar från Skinnify International

Wow, what an amazing achievement! 🎉 Congratulations on your progress! We’re so happy to hear that our leggings have been part of your journey. Thank you for sharing your success with us, and we’re cheering you on as you continue reaching your goals! 💛

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

I have been trying to contact them with…

I have been trying to contact them with no response. I was sent shoes and bills for them, That I did not order!

2 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Skinnify International

Svar från Skinnify International

We’re sorry to hear about your frustration. We’ve already responded to your inquiry and explained that we’re unable to add or remove products from an order during the checkout process. We also provided you with the return instructions for the shoes. If you don’t wish to keep the item, you’re welcome to return it for a refund in accordance with our return policy. 🌸

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Love the fit

Love the fit! I feel that I get a great addition to my workout, also enjoy wearing them 3-4 times a week around the house and going on errands. Thank you!!

1 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Skinnify International

Svar från Skinnify International

Thank you so much for your amazing feedback! 💛 We love hearing that your leggings have become part of both your workouts and your everyday routine. It’s wonderful to know you’re enjoying the fit and versatility! Thanks for being part of our community. 😊

Betygsatt 3 av 5 stjärnor

Wish they had a tall option!

Wish they had a tall option!

24 september 2026
Logotyp för Skinnify International

Svar från Skinnify International

Thank you for your feedback! 😊 We understand that a tall option would make a big difference, and we’re already working on it. 😇

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I found the size chart to not…

I found the size chart to not correspond with my measurements, initially ordered the wrong size, returns and exchanges were seamless and I love these leggings!

28 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Skinnify International

Svar från Skinnify International

Thank you for sharing your experience! 💛 We’re sorry to hear that the size chart didn’t match your measurements as expected, but we’re glad the return and exchange process went smoothly and that you’re loving your leggings! Your feedback is valuable to us, and we truly appreciate your support. ✨

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Flexibility

Flexibility, fit well.

24 september 2026
Logotyp för Skinnify International

Svar från Skinnify International

Thank you for your lovely feedback! 😊 We’re glad to hear that you love the flexibility and fit of your leggings. We appreciate your support and hope you continue enjoying them! 💛

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Satisfied

So far, I love them! I had a problem with the size and customer service took care of that quickly.
One thing I would love others to realize is that these are not compression pants. They’re resistance bands.
Overall, GREAT

5 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Skinnify International

Svar från Skinnify International

Thank you so much for your wonderful feedback! 💛 We’re happy to hear that you love your leggings and that our customer service team was able to help you with the sizing quickly. You’re absolutely right, these leggings are designed with built-in resistance bands, not compression fabric, to add resistance to your everyday movements. We truly appreciate your support and hope you continue enjoying them! ✨

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

WOULD GIVE ZERO IF I COULD!!

WOULD GIVE ZERO IF I COULD!!! I never received my package. The company tried to force me to make a claim with UPS which of course I was unable to (because that's not how claims work!!). I have repeatedly asked for the claim number, and they refuse to give it to me. I'm currently in the process of disputing the charge with my credit card company.It's been over a month and the customer service has been ridiculously unhelpful. SO DISAPPOINTED!!!!! Over $400 wasted!

9 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Skinnify International

Svar från Skinnify International

We’re sorry to hear how frustrating this experience has been. We’ve reviewed your case and confirmed that the shipping carrier has marked your order as successfully delivered. Nevertheless, we are still in contact with the carrier to investigate the matter further. 🌸

Betygsatt 1 av 5 stjärnor

It appears that there is a disconnect…

It appears that there is a disconnect between the customer service side of your organization and the marketing side. I have been questioning the sizes in my order since 9/24, (immediately after ordering) today is 10/5. When they finally arrived I returned the wrong sizes unopened on 10/3 with your return shipping label. You can check the tracking. The marketing side continues to dangle a $15 credit in my face and has for what seems like a week. I feel ignored, this all could have been avoided back in September before they were shipped out. In my opinion Back to the $15 promotional credit I never received my size smalls, what you sent (size XS & M) was turned around and sent back unopened the day after I received it. It is unprofessional to ignore customers, and that is how I feel, that my time and frustration with you is not important.

23 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Skinnify International

Svar från Skinnify International

We’re truly sorry for the frustration and inconvenience you’ve experienced. We completely understand why you feel disappointed, especially after reaching out about the sizing before your order arrived.

You’re absolutely right that this should have been handled more smoothly, and we apologize that you felt ignored throughout the process. We also understand that you returned the XS and M unopened and were expecting size Small instead.

Regarding the $15 promotional discount, we’d like to clarify that this offer can only be applied by the customer during the checkout process when placing the order. Unfortunately, we’re unable to apply the $15 discount or issue a $15 refund after an order has already been placed. We’re sorry for any confusion this may have caused.

Please contact our support team at support@skinnify.co so we can review your order, check the return tracking, and make sure we assist you with the exchange. 🙏

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

Shipping was fast

Shipping was fast. Product was as described. You can certainly feel the bands working. The fit is very snug but not uncomfortable. An added bonus are the two deep pockets in the front which are great for carrying your keys or cell phone. Would definitely buy again.

29 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Skinnify International

Svar från Skinnify International

Thank you so much for your detailed review! 🌟 We’re thrilled to hear that you’re enjoying the fit and can really feel the bands working while you move. We’re also glad the deep pockets are a useful bonus for keeping your phone and keys close by! 😊

We truly appreciate your support and would love to have you back for another pair! 💕

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

I love the product and I really love…

I love the product and I really love that communication is so easy.
Thank you!

3 oktober 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Skinnify International

Svar från Skinnify International

Thank you so much for your lovely feedback! 🥰 We’re delighted to hear that you love the product and that you’ve found communicating with our team so easy. Your kind words truly mean a lot to us! 💗

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

This is the perfect leggings for…

This is the perfect leggings for working out, I even wear it when my power walking. Looking forward to seeing the weight fall off.

29 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Skinnify International

Svar från Skinnify International

Thank you so much for your amazing feedback! 💪✨ We’re thrilled to hear that you’re loving your leggings for both workouts and power walking. We hope they continue to motivate you and make every walk feel a little more challenging! Wishing you lots of success on your fitness journey. 💕

Betygsatt 2 av 5 stjärnor

I brought the all in one jumper the…

I brought the all in one jumper the size is to big it has no zipper and once pass the waist it's hard to get on.

24 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Skinnify International

Svar från Skinnify International

Thanks for sharing your feedback! 💕 We’re sorry to hear that the fit and the lack of a zipper made the jumpsuit difficult to put on. Please feel free to contact our support team at support@skinnify.co, and we’ll be happy to help you find the best solution. 😊

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

The best Leggings ever!!

The best Leggings ever!!

24 september 2026
Logotyp för Skinnify International

Svar från Skinnify International

Thank you so much! 🥰 We’re absolutely thrilled to hear you think they’re the best leggings ever! Your support means the world to us. Enjoy every wear! 💕

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

8 banded leggings

The leggings arrived in normal time, for the outback. Product was well packaged and amazing to wear. I ordered the 8 band leggings and I could definitely feel my self working against them as I walked.
Wish I had known about them sooner.
Pity they are so expensive or I would buy another half dozen. Brilliant idea!!

22 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Skinnify International

Svar från Skinnify International

Thank you so much for your wonderful feedback! 🥰 We’re thrilled to hear that you’re enjoying your 8-band leggings and can really feel the extra resistance as you walk.

It’s fantastic to know that you love the fit, feel, and overall concept! We completely understand wanting to stock up on more pairs, and we truly appreciate your support. 💕 Thank you for sharing your experience!

Betygsatt 4 av 5 stjärnor

Feel shipping of product takes to long

Feel shipping of product takes to long
I am happy with your product

25 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Skinnify International

Svar från Skinnify International

Thank you for your feedback! 😊 We’re really happy to hear that you’re enjoying the product. We’re sorry that the shipping took longer than expected, and we truly appreciate your patience and understanding. We’ll continue working to make the delivery experience as smooth and fast as possible. 💕

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

It arrived before expected

It arrived before expected. Was surprised at how tight it fits and is hard to keep pants up. They slide down constantly and I have to keep pulling them up. Otherwise I like the material and the look when they are up!

18 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Skinnify International

Svar från Skinnify International

Thank you so much for sharing your feedback! 😊 We’re happy to hear your order arrived earlier than expected and that you like the material and overall look of the leggings.

We’re sorry to hear that you’re experiencing some slipping while wearing them. The fit can feel quite snug, especially at first, and we recommend making sure the leggings are positioned correctly around the waist and hips for the best fit. We truly appreciate your feedback as it helps us improve! 💕

Betygsatt 5 av 5 stjärnor

These leggings I was replaced with are…

These leggings I was replaced with are amazing and fit well! The quality and look also is really nice. Look forward to what these will do for my legs as I train quite a bit. Thank you for your prompt replacement appreciate it!

26 september 2026
Omdöme utan inbjudan
Logotyp för Skinnify International

Svar från Skinnify International

Thank you so much for sharing this! 🥰 We’re so happy to hear that your replacement leggings fit well and that you’re loving the quality and look! We truly appreciate your kind words and wish you lots of success with your training. 💪✨ We can’t wait to hear how you get on with them!

Detta är Trustpilot

Vem som helst får skriva ett omdöme på Trustpilot. Den som skriver ett omdöme äger sitt omdöme och detta innebär att personen i fråga kan redigera eller ta bort sitt omdöme när som helst. Omdömen finns kvar på Trustpilot sålänge omdömeslämnarens konto är aktivt.

Vi skyddar vår plattform med hjälp av dedikerade medarbetare och smart teknologi. Läs mer om hur vi bekämpar falska omdömen.

Läs mer om omdömesprocessen på Trustpilot.

Här är 8 tips på hur man kan skriva omdömen på bästa sätt.

Verifieringen hjälper till att säkerställa att det är riktiga människor som skriver omdömena som du läser på Trustpilot.

Att erbjuda belöningar för omdömen eller att bara be en viss grupp personer att skriva ett omdöme kan påverka företagets TrustScore. Detta strider mot våra riktlinjer.

Läs mer